• En wat vond jij van de troonswisseling van prinses Beatrix en Koning Willem Alexander en Koningin Maxima.

    Ik vond het een mooie ceremonie.



    Update: je mag ook jou konninginnendag beschrijven(vrijmarkt etc.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 18:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vond het mooi om te zien, ik vind het ook leuk dat ons land nog een koningshuis heeft naast de politiek (waar ik me dan weer helemaal niet voor interesseer).
    Het is wel zo dat ze weinig macht hebben etc etc, maar ze staan wel voor Nederland en zorgen er grotendeels voor dat ons land bij andere landen goed staat aangeschreven. Dankzij het koningshuis straalt Nederland nog wat meer uit, dan wanneer het alleen Rutte had als minister..
    Ik heb wel vertrouwen in Willem als koning en Maxima als koningin. Ik vond het leuk om te zien hoe emotioneel Beatrix was. En die opmerking 'Even wuiven misschien?' vond ik ook geweldig. Het zijn ook maar mensen.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Ik vond het mooi om te zien, ik vind het ook leuk dat ons land nog een koningshuis heeft naast de politiek (waar ik me dan weer helemaal niet voor interesseer).
    Het is wel zo dat ze weinig macht hebben etc etc, maar ze staan wel voor Nederland en zorgen er grotendeels voor dat ons land bij andere landen goed staat aangeschreven. Dankzij het koningshuis straalt Nederland nog wat meer uit, dan wanneer het alleen Rutte had als minister..
    Ik heb wel vertrouwen in Willem als koning en Maxima als koningin. Ik vond het leuk om te zien hoe emotioneel Beatrix was. En die opmerking 'Even wuiven misschien?' vond ik ook geweldig. Het zijn ook maar mensen.


    Hier ben ik het mee eens ^^.


    i put the fun in funeral

    Folklore schreef:
    Ik vond het mooi om te zien, ik vind het ook leuk dat ons land nog een koningshuis heeft naast de politiek (waar ik me dan weer helemaal niet voor interesseer).
    Het is wel zo dat ze weinig macht hebben etc etc, maar ze staan wel voor Nederland en zorgen er grotendeels voor dat ons land bij andere landen goed staat aangeschreven. Dankzij het koningshuis straalt Nederland nog wat meer uit, dan wanneer het alleen Rutte had als minister..
    Ik heb wel vertrouwen in Willem als koning en Maxima als koningin. Ik vond het leuk om te zien hoe emotioneel Beatrix was. En die opmerking 'Even wuiven misschien?' vond ik ook geweldig. Het zijn ook maar mensen.


    Tijd voor koffie.

    Rybak schreef:
    (...)

    Nee, het is geen pretje maar kom op even zwaaien is volgens mij niet zo vermoeiend? Trouwens, ik begrijp dat het voor haar en haar zusjes ook een lange dag was.


    Ze heeft toch ook genoeg gezwaaid? Ik zou er lamme armen van hebben gekregen. :')
    Ze gaf iedereen een hand, had bijna non-stop een lach op haar gezicht. En dat ze dan af en toe een geeuw niet kon onderdrukken, kun je haar volgensmij niet kwalijk nemen.
    Ik vind dat ze het heel goed heeft gedaan en al helemaal aangezien ze zo jong is.
    Alle drie hebben ze het trouwens goed gedaan.

    Oh, en wat zag Máxima er geweldig uit.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 13:51 ]


    Tell me about it, stud.

    Maxima's tweede en derde jurk waren gaaf. De rest: I don't fucking care.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een badge van de troonwisseling op m'n blouse. Op marktplaats zetten en centen voor vangen!


    No growth of the heart is ever a waste

    Lekker boeien
    saai


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Lirio schreef:
    Ik heb enkele stukjes gezien en vond het mooi ^^

    Het Nederlandse koningshuis lijkt me veel sympathieker dan het Belgische..


    Sidera nostra contrahent solem lunamque