• En wat vond jij van de troonswisseling van prinses Beatrix en Koning Willem Alexander en Koningin Maxima.

    Ik vond het een mooie ceremonie.



    Update: je mag ook jou konninginnendag beschrijven(vrijmarkt etc.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 18:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik had school, dus ik heb er niks van gemerkt. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    I got bored and fell asleep.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb enkele stukjes gezien en vond het mooi ^^

    Het Nederlandse koningshuis lijkt me veel sympathieker dan het Belgische..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb er niet echt iets van gemerkt. :')


    Take me to wonderland

    Memoria schreef:
    Ik had school, dus ik heb er niks van gemerkt. (:


    •*• Lululu •*•

    Beetje poppenkast, ik heb zeker niks tegen het koningshuis maar dat gerepeteerde toneelstukje hoeft van mij niet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mooi gedaan ^^
    Maar mijn moeder had het opgenomen. We zijn door de saaie stukjes heen gegaan, want anders vielen we bijna in slaap ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Was er niet, zag het niet, boeit me niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Was er niet, zag het niet, boeit me niet.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Licet schreef:
    Beetje poppenkast, ik heb zeker niks tegen het koningshuis maar dat gerepeteerde toneelstukje hoeft van mij niet.


    Nah, voor mij hoeft het ook niet echt die hele poppenkast, maar ik blijf ook een democraat en als de mensen het leuk vinden dat koningsgedoe, dan vind ik het best hoor. Dan mogen ze mijn part dat toneelstukje blijven opvoeren. Het zag er in ieder geval mooi uit en de mensen waren ook blij, dus ik vind het best.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik vond het wel een mooi tafereel. Toen koning Willem-Alexander met koningin Máxima naast elkaar naar de kerk liepen vond ik het toch wel wat hebben. Ook al duurde het lang, ik heb het helemaal gekeken.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Memoria schreef:
    Ik had school, dus ik heb er niks van gemerkt. (:


    Whut, wie heeft er nou weer school op koninginnedag???

    Maarja, de hele ceremonie zelf boeide me niet zo heel erg.... Die toespraken waren erg saai, dus heb ik op een gegeven moment mn laptop er maar bij gepakt.
    Verder wel vanochtend op de vrijmarkt gestaan, oud spul verkopen. 140 euro voor onze vakantie verdient ^^


    Stenenlikker

    Ik weet niet wat me overkwam, want ik werd er zo emotioneel door o_o Vond het eigenlijk ook erg mooi en haast magisch :'D Ik waande mij even in een Disneyfilm, ahem. Daarnaast heb ik eigenlijk weinig met het koningshuis ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vond het best mooi maar toen Amalia ging zwaaien op het balkon en ook toen ze vanuit de Kerk naar het Paleis terug liep, had ik wel zoiets je mag wel iets vrolijker kijken en iets fanatieker zwaaien.


    Physics is awesome

    Ik heb er niet zo veel mee, dus heb er niet naar gekeken, het boeide me niet (Y)