• En wat vond jij van de troonswisseling van prinses Beatrix en Koning Willem Alexander en Koningin Maxima.

    Ik vond het een mooie ceremonie.



    Update: je mag ook jou konninginnendag beschrijven(vrijmarkt etc.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 18:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Armin van Buuren was fucking vet! :)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik heb van alles in het totaal denk ik tien minuten mee gekregen en dat is dan nog best veel.
    Ik heb vandaag twee uur op het zwembad geweest maar het was te koud en het was saai want er was bijna niemand dus gingen we met zijn drieën een frietje eten op het plein waar ook al die spelletje waren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat ze bij Armin op het podium kwamen vond ik een mooie plot twist. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hashirama schreef:
    Rood vond ik haar wel cool staan.


    Inderdaad, de laatste twee jurken waren erg mooi.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vond het echt prachtig! Leek net een sprookje en wat zag Máxima er prachtig uit zeg! Als een echte koningin. Heel erg mooi! Ik ben geen groot fan van het koningshuis, maar dit hoort gewoon bij Nederland en is traditie en ik vond het echt heel erg mooi om te zien. Ik denk dat Willem Alexander het goed gaat doen als koning in ons land. Hij is natuurlijk wat moderner als Beatrix en wat vrijer en opener, dat is wel leuk om te zien.
    Maar echt wat een sprookjesachtige dag! Ook leuk om zoveel blije gezichten te zien op tv en hier in de buurt, echt een leuke en geslaagde dag! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb delen gezien. Tsja, het is een bijzonder moment waarvan ik op zich blij ben dat ik er delen van heb gezien, maar verder heb ik er niet heel veel mee.


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb alleen maar sommige stukjes gekeken omdat ik nieuwsgierig was naar de jurken van Máxima en de prinsesjes. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Vond de sportmomenten-montage erg mooi. Verder niets van gezien.


    ars moriendi

    Mijn vriend en ik keken toevallig tv en toen kwam er een kleine samenvatting op. Bij het stukje van 'leve de koning, hoera hoera hoera' keken we elkaar aan van wtf. Nooit geweten dat ze dat serieus deden :'D


    -

    Ik ging stuk toen Beatrix zei 'even wuiven misschien'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vond het best mooi (:


    Caution first, always.

    -> Heb er even een algemeen topic van gemaakt, en de titel aangepast


    I am an idiot, I move.

    Ik heb er helemaal niets van gezien omdat ik heel de dag op schooluitstap was, had er ook geen behoefte aan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het enorme poppenkast. Het hoeft allemaal niet van mij. Heel leuk dat ze daar een beetje staan te zwaaien, maar ze verdienen er ook nog eens miljoenen mee zonder - in mijn ogen - belangrijk werk te verrichten en daarbij hoeven ze niet eens belasting te betalen. Want wees nou eerlijk - het koningshuis heeft totaal geen macht. We zijn echt geen monarchie meer, dus ik vind het onzin dat het koningshuis er nog is.
    Nee, ik vind het echt niks. Geef mij maar een Republiek.

    Ik heb overigens niets tegen die mensen persoonlijk, dat wil ik er wel even bij zeggen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    JJHamblett schreef:
    Ik ging stuk toen Beatrix zei 'even wuiven misschien'


    Die vond ik ook wel mooi ja x']. Ik heb alleen het begin gezien, daarna ging ik met wat vrienden naar Slam FM in Alkmaar en damn, het was druk. Wel gezellig though. Heb alleen letterlijk vanaf 14.00 tot 22.00 geen moment kunnen zitten, dus mijn voeten zijn naar de klote.


    i put the fun in funeral