• Klik HIER om te stemmen op deze poll.

    *Partij voor de Dieren

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 13:02 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind van wel, omdat ook dieren goed behandeld moeten worden.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Ik vind van wel, omdat ook dieren goed behandeld moeten worden.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind de partij leidster ook een zeer sympathieke vrouw, als oppositie partij zou ik ze zeker in de politiek willen houden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik klik op de link en gelijk heb ik gestemd. Ik heb nu geen flauw idee waar ik op gestemd heb omdat ik niet eens kon kiezen door de link die het is. Oo
    Fjieuw. Toen ik via je profiel naar de poll ging kon ik nog wel normaal stemmen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 14:10 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ja. De Partij is misschien klein maar ze hebben tot nu toe volgens mij wel kleine dingen kunnen tegenhouden of juist laten doorgaan die voor het welzijn van de dieren erg belangrijk zijn.


    Chaos is a ladder.

    Cullens schreef:
    Ja. De Partij is misschien klein maar ze hebben tot nu toe volgens mij wel kleine dingen kunnen tegenhouden of juist laten doorgaan die voor het welzijn van de dieren erg belangrijk zijn.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ja en nee. Ik vind het belangrijker dat die eikels van de regering Nederland eens op orde krijgen.


    To infinity and beyond •

    De partij van de dieren heeft een mooi doel, het beschermen van de diersoorten!
    Alleen, wij mensen zijn ook dieren.
    Zoogdieren!
    En die rekenen ze niet mee.
    Dus eigenlijk is de partij van de dieren racistisch!


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Cyborg schreef:
    Ik vind van wel, omdat ook dieren goed behandeld moeten worden.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Cullens schreef:
    Ja. De Partij is misschien klein maar ze hebben tot nu toe volgens mij wel kleine dingen kunnen tegenhouden of juist laten doorgaan die voor het welzijn van de dieren erg belangrijk zijn.


    Tijd voor koffie.

    En de poll is Poll van de Week! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nou ja, ik vind de andere partijen om eerlijk te zijn ook niet echt erg van nut. :X
    Iedereen zit maar steeds te bezuinigen, hoewel als je kijkt naar waar ons geld heen gaat, dat Nederland in vergelijking tot andere landen het nog vrij goed doet.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.