• En wat vond jij van de troonswisseling van prinses Beatrix en Koning Willem Alexander en Koningin Maxima.

    Ik vond het een mooie ceremonie.



    Update: je mag ook jou konninginnendag beschrijven(vrijmarkt etc.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 18:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ewijn schreef:
    (...)

    Whut, wie heeft er nou weer school op koninginnedag???

    Maarja, de hele ceremonie zelf boeide me niet zo heel erg.... Die toespraken waren erg saai, dus heb ik op een gegeven moment mn laptop er maar bij gepakt.
    Verder wel vanochtend op de vrijmarkt gestaan, oud spul verkopen. 140 euro voor onze vakantie verdient ^^


    Belgen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lirio schreef:
    (...)

    Belgen (:


    Aaaaaaah xD


    Stenenlikker

    Rybak schreef:
    Ik vond het best mooi maar toen Amalia ging zwaaien op het balkon en ook toen ze vanuit de Kerk naar het Paleis terug liep, had ik wel zoiets je mag wel iets vrolijker kijken en iets fanatieker zwaaien.


    Ja nah voor die kinderen is het nou ook geen pretje dat gedoe. Ze moeten opstaan, zich helemaal opmaken, mooie aankleden, opfrissen voor deze hele ceremonie en daarna moeten ze ook nog uren stilzitten en luisteren. Als ik een kind was van die leeftijd dan zou ik ook niet voor mijn pretje daarheen gaan. Ik zou dan meer willen voetballen, buitenspelen, child stuff :P Ik snap wel dat ze niet zo enthousiast en fanatiek waren, want ik ben zelf ook niet gek van zulke saaie bijeenkomsten waarbij zitten en luisteren het enige is wat je daar te doen hebt.
    There are still kids, don't blame them.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb er bijna niets van gezien. Ik was vanochtend nog in Berlijn en heb vandaag zes uur in de auto gezeten om weer naar huis te komen, dus eigenlijk heb ik alleen bij het tankstation even wat gezien op die televisie en net wat foto's. Ik kijk straks het journaal wel, of zo. Om eerlijk te zijn ben ik allang blij dat het allemaal rustig schijnt te zijn verlopen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wij zouden heel even op de Dam gaan kijken want daar kwamen we toch langs. Ik vond het best mooi maar toen gingen ze everyone and their grandmother opnoemen die iets moesten beloven en toen begon ik me toch best wel te vervelen.


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Destined schreef:
    (...)

    Ja nah voor die kinderen is het nou ook geen pretje dat gedoe. Ze moeten opstaan, zich helemaal opmaken, mooie aankleden, opfrissen voor deze hele ceremonie en daarna moeten ze ook nog uren stilzitten en luisteren. Als ik een kind was van die leeftijd dan zou ik ook niet voor mijn pretje daarheen gaan. Ik zou dan meer willen voetballen, buitenspelen, child stuff :P Ik snap wel dat ze niet zo enthousiast en fanatiek waren, want ik ben zelf ook niet gek van zulke saaie bijeenkomsten waarbij zitten en luisteren het enige is wat je daar te doen hebt.
    There are still kids, don't blame them.


    Nee, het is geen pretje maar kom op even zwaaien is volgens mij niet zo vermoeiend? Trouwens, ik begrijp dat het voor haar en haar zusjes ook een lange dag was.


    Physics is awesome

    Rybak schreef:
    (...)

    Nee, het is geen pretje maar kom op even zwaaien is volgens mij niet zo vermoeiend? Trouwens, ik begrijp dat het voor haar en haar zusjes ook een lange dag was.


    Jaa, maar ik snap ook wel dat het niet allemaal meer zo soepel gaat en dat ze nog even zwaaien is leuk, maar je moet niet verwachten dat ze heel fanatiek gaan zwaaien. Echt, als ik van zo'n ceremonie kom, heb ik het gevoel alsof ik 3 uur heb geslapen of zo xD dan ben ik ook niet een type voor die dan heel fanatiek gaat zwaaien.
    Ik denk ach laat die kinderen toch.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Het boeide me totaal niets. We hebben nu een koning ipv een koningin, oké. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vond het wel mooi. Toen ze al die namen gingen opnoemen tijdens de beëdiging viel ik overigens wel bijna in slaap. Het deed me ontzettend sterk denken aan het moment dat alle landen binnenkwamen tijdens de Olympische Spelen, vorig jaar. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wordt alleen wel druk de komende tijd in Amsterdam :P
    Nu Koninginnedag en volgende week wordt Ajax kampioen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    op tv papa en mama hebben het de hele dag gevolgd. ik heb vanaf het begin een stukje. en toen de overdragt was want daarna ging ik met vriendin picknicken en naar de markt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Destined schreef:
    Wordt alleen wel druk de komende tijd in Amsterdam :P
    Nu Koninginnedag en volgende week wordt Ajax kampioen.


    Don't forget de dodenherdenking! Daar zal ik bij zijn ^^


    Stenenlikker

    Memoria schreef:
    Ik had school, dus ik heb er niks van gemerkt. (:


    Ex astris, sciencia

    Ik vond het echt heel mooi. Ik moest overigens wel lachen om dit plaatje wat ik zag op internet:


    Chaos is a ladder.

    Rood vond ik haar wel cool staan.


    No growth of the heart is ever a waste