• Vader laat zoon virtueel vermoorden.
    Toegevoegd: dinsdag 8 jan 2013, 18:18
    Update: dinsdag 8 jan 2013, 19:02


    Een Chinese vader was de internetverslaving van zijn zoon aan online gamen zo zat, dat hij virtuele 'huurmoordenaars' heeft gevraagd om de avatar van zijn zoon te vermoorden.

    Een avatar is het online personage van een deelnemer aan internet-spelletjes.

    Volgens het Kotaku East-blog maakte deze meneer Feng zich ernstig zorgen over de hoeveelheid tijd die zijn 23-jarige werkloze zoon op het internet doorbracht.

    Belagers
    Als de avatar iedere keer zou sneuvelen wanneer 'Xiao Feng' online ging, zou de lol er snel vanaf gaan. Meneer Fengs hoop was dat zijn zoon dan eindelijk eens op zoek zou gaan naar een baan.

    Maar de aanpak lijkt niet succesvol. Zoon Feng hoorde dat zijn vader erachter zat toen hij zijn belagers vroeg wat ze tegen hem hadden. Tegen zijn vader zei hij dat die er voorlopig niet op hoeft te rekenen dat hij een baan gaat zoeken, "of ik nu wel of niet speel". Xiao Feng wil de tijd nemen om een baan te vinden die bij hem past, volgens het Kotaku East-blog.

    Hoeveel vader Feng de huurmoordenaars heeft betaald en of hij de opdracht heeft geannuleerd, is niet bekend.

    Bron: nos.nl


    Lol, even een kleine onenigheid tussen vader en zoon.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lol, ik dacht even iets heel anders :'D


    26 - 02 - '16

    Wie niet horen wil, moet maar voelen viritueel vermoord worden. (cat)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 19:20 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dafug.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hahaha. Oh-my-god.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eluveitie schreef:
    Lol, ik dacht even iets heel anders :'D


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Eluveitie schreef:
    Lol, ik dacht even iets heel anders :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Die vader was zeker vergeten zwijggeld erbij te leveren. (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Die zoon heeft het ver laten komen :').


    The odds are néver in our favor.

    Whahahaha.


    Bad decisions make good stories.

    Op nu.nl stond dit bericht drie dagen geleden al, NOS is laat haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Knight schreef:
    Die zoon heeft het ver laten komen :').


    Caution first, always.

    Hihi origineel.

    Lol, ik dacht even dat het echt was haha

    Oh, is dat alles. Lol. x)


    ars moriendi