• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:35 ]


    Your make-up is terrible

    Cyborg schreef:
    (...)

    Haha true. Mensen worden zelfs al raar aangestaard als ze een ijsje eten. Tenminste, dat heb ik een keer gezien o.o

    Lol, wtf, dan ben je wel heel oversekst.


    ars moriendi

    Junns schreef:
    (...)

    'Ben je geil of wil je een koekje?'


    lekker (:



    en ik was de eerste keer ook niet nerveus. het was gewoon ontzettend saai. maar dat kwam door haar. bij mijn huidige vriendin was ik wel heel erg nerveus en gepsannen ;x mja, dat is dan eigenlijk niet meer de eerste keer.

    Impossibru schreef:
    (...)

    lekker (:



    en ik was de eerste keer ook niet nerveus. het was gewoon ontzettend saai. maar dat kwam door haar. bij mijn huidige vriendin was ik wel heel erg nerveus en gepsannen ;x mja, dat is dan eigenlijk niet meer de eerste keer.


    Dat had ik ook.
    Mijn eerste keer was met een ex. Het was echt kut. Heel geforceerd allemaal en op een gegeven moment wilde het gewoon niet meer. :'D
    Maar met mijn huidige vriend, jij dus ;p, had ik geen problemen eigenlijk. Ik was alleen een beetje gespannen.


    26 - 02 - '16

    Even een vraagje voor de jongens onder ons (meiden, antwoord gerust ook als je dat graag wilt). Hoe kijken jullie tegenover een jongen die twee meiden tegelijkertijd doet (zonder dat hij in een relatie zit met een of beide ervan)?
    Kijk, ik heb er geen problemen mee als een jongen veel meisjes heeft gehad, maar wel allemaal apart. Maar op het moment dat een jongen met twee meiden tegelijkertijd gaat, heb ik daar wel een probleem mee. En ik wil gewoon even weten wat jullie daar als mede-jongen-zijnde van vinden.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Even een vraagje voor de jongens onder ons (meiden, antwoord gerust ook als je dat graag wilt). Hoe kijken jullie tegenover een jongen die twee meiden tegelijkertijd doet (zonder dat hij in een relatie zit met een of beide ervan)?
    Kijk, ik heb er geen problemen mee als een jongen veel meisjes heeft gehad, maar wel allemaal apart. Maar op het moment dat een jongen met twee meiden tegelijkertijd gaat, heb ik daar wel een probleem mee. En ik wil gewoon even weten wat jullie daar als mede-jongen-zijnde van vinden.

    Uuuh. Het lijkt me sowieso niet handig om met twee vrouwen iets tegelijk te doen. Je zult sowieso eentje ervan meer aandacht geven en dat zal de ander waarschijnlijk niet leuk vinden (lijkt mij dan). Als je dan ook nog eens met een van de twee een relatie hebt, dan denk ik dat dat grote problemen kan opleveren :'D

    Ik denk wel dat de meeste jongens hem als een held zouden zien. :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Junns schreef:
    Even een vraagje voor de jongens onder ons (meiden, antwoord gerust ook als je dat graag wilt). Hoe kijken jullie tegenover een jongen die twee meiden tegelijkertijd doet (zonder dat hij in een relatie zit met een of beide ervan)?
    Kijk, ik heb er geen problemen mee als een jongen veel meisjes heeft gehad, maar wel allemaal apart. Maar op het moment dat een jongen met twee meiden tegelijkertijd gaat, heb ik daar wel een probleem mee. En ik wil gewoon even weten wat jullie daar als mede-jongen-zijnde van vinden.


    Als die 2 meisjes dat fijn vinden is dat toch ok?
    Ik zou daar niet echt problemen mee hebben moest ik een vriend hebben die voor onze relatie eens een triootje had... Ik denk wel niet dat ik dat zou willen, toch zeker niet als de jongen mijn vriend zou zijn.
    Maar zoals hierboven gezegd, jongens zullen dat wel stoer vinden :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik denk wel dat de meeste jongens hem als een held zouden zien. :W

    Dat vind ik zo vreemd. Je hebt helemaal gelijk, daar niet van, maar ik vind dat zoiets vreemds. Een jongen met meer dan één meisje is een held, maar een meisje met meer dan één jongen, is een goedkope slet.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Dat vind ik zo vreemd. Je hebt helemaal gelijk, daar niet van, maar ik vind dat zoiets vreemds. Een jongen met meer dan één meisje is een held, maar een meisje met meer dan één jongen, is een goedkope slet.


    26 - 02 - '16

    Ribery schreef:
    (...)
    Dat vind ik zo vreemd. Je hebt helemaal gelijk, daar niet van, maar ik vind dat zoiets vreemds. Een jongen met meer dan één meisje is een held, maar een meisje met meer dan één jongen, is een goedkope slet.

    Jup :Y) Hoe ik het zie weet ik niet eens. Ligt waarschijnlijk aan de situatie. Een meisje die een trio doet vind ik op zich hetzelfde als een jongen die een trio doet. Ze doen beide precies hetzelfde, dus waarom de een erop afrekenen en de andere niet?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jup :Y) Hoe ik het zie weet ik niet eens. Ligt waarschijnlijk aan de situatie. Een meisje die een trio doet vind ik op zich hetzelfde als een jongen die een trio doet. Ze doen beide precies hetzelfde, dus waarom de een erop afrekenen en de andere niet?


    true hoor,

    ik vind trio's niet echt iets.. ik zou eerder een kwartert doen dan een trio. 2 mannen 2 vrouwen. anders krijg je veel gezeur

    Dudes, het gaat niet om trio's. Het gaat erom dat hij beide meiden doet, maar zonder dat de meiden het weten. Een soort vreemdgaan zegmaar. Laten we zeggen dat hij een seksuele relatie heeft met een meid, maar dat hij in die relatie met een andere meid loopt te vozen. Zonder dat een van beide meiden dit weten.

    Sorry voor de onduidelijkheid, ik heb het niet goed uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 15:23 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Dudes, het gaat niet om trio's. Het gaat erom dat hij beide meiden doet, maar zonder dat de meiden het weten. Een soort vreemdgaan zegmaar. Laten we zeggen dat hij een seksuele relatie heeft met een meid, maar dat hij in die relatie met een andere meid loopt te vozen. Zonder dat een van beide meiden dit weten.

    Sorry voor de onduidelijkheid, ik heb het niet goed uitgelegd.

    Dacht ik al ja. Nou dat vind ik behoorlijk slecht. Of het nou een jongen of een meisje is die met meerdere tegelijkertijd rotzooit.
    En er zijn vast mannen die dat helden vinden, maar ik wil graag geloven dat er ook mannen zijn die dat geen heldendaad vinden maar een rotstreek.


    You are beautiful, you are love.

    Junns schreef:
    Dudes, het gaat niet om trio's. Het gaat erom dat hij beide meiden doet, maar zonder dat de meiden het weten. Een soort vreemdgaan zegmaar. Laten we zeggen dat hij een seksuele relatie heeft met een meid, maar dat hij in die relatie met een andere meid loopt te vozen. Zonder dat een van beide meiden dit weten.

    Sorry voor de onduidelijkheid, ik heb het niet goed uitgelegd.

    Ooooh. Nee dat is gewoon slecht. Seksuele relatie of niet. Dat is vreemd gaan en dat keur ik af. Als het nou twee meisjes waren, los van elkaar, die niks van elkaar af weten, waarbij hij met geen van beide een relatie heeft, dan vond ik het niet erg.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 15:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ooooh. Nee dat is gewoon slecht. Dat is vreemd gaan en dat keur ik af. Als het nou twee meisjes waren, los van elkaar, die niks van elkaar af weten, waarbij hij met geen van beide een relatie heeft, dan vond ik het niet erg.


    Dat zegt ze, let nou eens op.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Dat zegt ze, let nou eens op.

    De eerste keer heb ik het gewoon verkeerd gelezen. Sorry hoor.
    En bij het tweede:
    Laten we zeggen dat hij een seksuele relatie heeft met een meid, maar dat hij in die relatie met een andere meid loopt te vozen.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.