Hey, ik zou graag een aanvraag doen (:
Titel verhaal: Fairy Tales || Harry Edward Styles
Korte samenvatting: Niet echt kort maar je weet hoe slecht ik daar in ben...
Evangeline is de dochter van de koning van Engeland. Haar moeder is overleden toen ze vier was. Sinds dien mag ze niets meer van haar vader. Haar slaapkamer is helemaal boven in het kasteel, ze mag niet met jongens praten, alleen met haar beste vriend: Liam Payne. Liam's moeder is het hoofd van de hofhouding en zijn vader is persoonlijk adviseur van de koning. Ook mag ze absoluut niet buiten de kasteel muren komen.
Engeland en Ierland zijn in oorlog met elkaar. De vader van Evangeline is bang dat de koning van Ierland haar te grazen wil nemen om hem te chanteren.
Op een dag gaat de koning samen met een leger naar noord Engeland om daar te onderhandelen. Evangeline is dus alleen thuis in het kasteel (samen met Liam).
Ze zit boos te mokken op haar kamer als ze gerammel hoort aan de deur. Paniek slaat toe. Met een koeken pan in haar handen gaat ze achter de deur staan. Als deze open gaat komt Harry binnen.
Harry is een dief, en niet zo maar een dief. Hij is samen met zijn twee vrienden de meest gezochte dief in Engeland, Schotland en Ierland. Harry's schuilnaam is Finn Walker. Niemand, behalve zijn twee vrienden: Louis wiens schuilnaam James Scott is en Zayn wiens naam Adam Carther is.
Ze hebben de kroon van de koningin gestolen.
Alleen kwam Liam daar achter. Louis en Zayn weten te ontsnappen maar Harry is perrongelijk in de kamer van de prinses beland. Evangeline slaat hem knok-out met haar pan en is doodsbang. Toch is ze ook nieuwsgierig. Wie is hij? Waar komt hij vandaan? En waarom heeft hij die kroon bij zich?
Zo dra hij wakker word stelt ze een deal voor. Hij moet haar het land laten zien, hij moet haar alles vertellen over de buiten wereld omdat haar vader dat nooit deed. Als hij haar veilig teug brengt, en alleen dan: krijgt hij zijn kroon. Eerst weigert Harry maar later stemt hij in.
Ze vertrekken. Evangeline is door het dollen heen, eindelijk mag ze naar buiten! Alleen als Liam er achter komt dat ze weg is, slaat hij alarm. De koning komt terug en denkt dat Finn Walker aka. Harry haar heeft ontvoert. Ze zetten de achtervolging in. Onder tussen heeft de kroonprins van Ierland; Niall Horan de opdracht gekregen om Evangeline te ontvoeren. Ook hij gaat achter Harry en Evangeline aan. Om het nog moeilijker te maken gaan Zayn en Louis de twee proberen te helpen.
Kom het goed?
Sfeer: Vrolijk
Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): River Flows In You
Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
‘He’s a thief’
‘She’ a princes’
___
‘Who are you, and how did you find me?’
‘I don’t know... Oh no! Where’s my satchel?!’
‘I’ve hidden it, somewhere you’ll never find it!’
___
‘I’ve a deal for you. If you show me England en bring me back save, I’ll give you back your satchel.’
‘No, that’s not a really good idea’
___
‘Okay, I’ll do it!’
‘Yes! Thank you!’
___
Zo iets, ik weet niet... Anders verzin je wat?
Evt. al een paar youtube filmpjes:
Evt. ideeën voor de trailer:
Eerst: De tietel
00.00 tot 00.10 -
00.47 tot 00.57
00.10 tot 00.13 -
00.00 tot 00.03
00.13 tot 00.14 -
01.10 tot 01.11
00.14 tot 00.16 - Tekst:
‘He’s a thief’
00.16 tot 00.17 - Een klein stukje film van een blond meisje (kon ik niet vinden)
00.17 tot 00.19 - Tekst:
‘She’ a princes’
00.19 tot 00.21 -
00.01 tot 00.03
00.21 tot 00.24 - Tekst:
‘Who are you, and how did you find me?’
00.24 tot 00.27 -
Ik weet niet of je ook gif kan gebruiken... anders deze: van
02.47 tot 02.49
00.27 tot 00.30 - Tekst:
‘I don’t know... Oh no! Where’s my satchel?!’
Ja... Veder weet ik het even niet
Maar zo heb ik het ongeveer voor ogen, je mag het ook helemaal anders doen..
Ik hoop dat je hier wat aan hebt (:
xxx
[ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 11:56 ]
It hurts because it mattered † - John Green