• hi mede Q'ers en directioners :)
    euhm ik had dus een paar dagen geleden een droom over 1D.
    Ik heb er veel over na gedacht om het op Q te zetten maar ik wou het toch niet doen....
    Maar ik heb besloten om deze topic te maken dus als je zin hebt zet hieronder maar dat je het wil horen.... dan pb ik je wel
    1.

    het is al wel bijna een week geleden dus het is een beetje vaag

    2.
    het is ook een vrij korte

    3.
    als je niet van 1D houd zet het er dan niet onder dat je het wil lezen

    ik zou de spoilers maar even lezen
    en pleace als je het 'verhaal, droom ding hebt gehoord lach me dan a.u.b. niet uit

    thx
    groetjes Citygirlx
    xxxx
    (H)(H)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Pb mij maar. Ik ben wel benieuwd. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik snap eigenlijk niet waarom je die zinnen in spoilers zet...


    Take me to wonderland

    Praelectio schreef:
    Pb mij maar. Ik ben wel benieuwd. (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Itami schreef:
    Ik snap eigenlijk niet waarom je die zinnen in spoilers zet...

    Inderdaad.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik eigenlijk ook niet =.= het was gisteren al laat en ik dacht eraan sorry ;...... :$
    het is idd vrij belachelijk =.=


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Nu ben ik ook heel erg benieuwd. Je mag mij wel een pb sturen, als je wil.


    We need a bigger boat.

    Ik had een droom deze nacht over Harry Potter en Voldemort was een grote kermisattractie. wait whut
    OT: Ik ben geen fan van One Direction, maar als je dat wilt doen, ga je gang! :')

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 10:04 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    Ik had een droom deze nacht over Harry Potter en Voldemort was een grote kermisattractie. wait whut

    interessant :) x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    xPOMPOMS schreef:
    Nu ben ik ook heel erg benieuwd. Je mag mij wel een pb sturen, als je wil.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    PB me maar :')

    Ik wil weten wat je droom was.

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 23:21 ]


    Physics is awesome

    Praelectio schreef:
    Pb mij maar. Ik ben wel benieuwd. (:


    Tijd voor koffie.

    mizrauhl schreef:
    PB me maar :')


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Vertel haha!

    aangezien er zo veel mensen ineens zijn heb ik het besloten om het toch maar hier neer te zetten here it comes :

    oke, hey dus zoals ik al zei het is een vrij vage droom....

    Dus het begon allemaal toen ik aan het wandelen was vlak voor mijn oude school.... Even later word ik aangevallen door een paar rare gasten. Ik probeer me te verzetten maar tevergeefs...(toen was het even zwart) Ik zie de jongens van 1D naast me en we wandelen naar 1 of andere bus of caravan ofzo... We gaan naar binnen... Zayn wijst me een stoel aan en Harry geeft me wat te drinken. Even later gaan ze zonder iets te zeggen weg. Wanneer ze terug zijn is het donker in mijn droom en wijzen ze me een bed toe en geven me dekens en gaan we slapen... Dan is er weer zo'n blackout.... Het volgende moment zijn ik en Zayn aan het knuffelen en in de loop van de dag ben ik heel de tijd bij Zayn. Die avond zijn we (Zayn en ik in de kamer van Zayn) we gaan op bed liggen en hij zoent me en ik zoen terug (dat duurt ongeveer 5 minuten).... Even later komt Louis (denk ik) de kamer binnen om te zeggen dat Zayn moet gaan Louis en Zayn leidden me weer naar dezelfde kamer en zeggen dat ik moet gaan slapen...(weer een blackout) het is weer dag, en ik voel me depressief. Ik zit weer met Zayn op bed en hij praat tegen me .... Hij zegt, Hade, ik hou van je, maar we kunnen niet samen zijn....Je zult altijd in mijn hart blijven maar....ik onderbreek hem en vraag wrm en waarom hij altijd weg was.... maar toen kwamen mijn broertjes mij wakker maken en herinner ik mij niks meer.
    Dank je dat je mijn droom mocht vertellen....sorry als het zo vaag is maar dat is alles wat ik me kan herinneren...


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3