• \
    Wat vinden jullie van het nieuwe nummer van Avril Lavigne?
    Ik vind het echt een leuk nummer! Ik denk dat ik hem de hele dag in mijn hoofd ga hebben, maar dat maakt mij niet uit.
    Ik zag hier nog geen topic van en was wel benieuwd.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik had 'm vannacht gehoord en nu heb ik 'm op replay staan. Ik vind het geweldig! <3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Radiohead,


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Radiohead,


    Wat is daar mee?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ShadowSnape schreef:
    (...)

    Wat is daar mee?


    Ze zong Radiohead.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    like it (H)(H)(H)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Mijn kleine Lavignehartje begint weer te kloppen.


    Searching heavens for another earth

    Heb hem deze nacht geluisterd. Hij is wel goed.


    Take me to wonderland

    Niet echt mijn soort muziek tbh:Y)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Oeh, ik vind hem leuk (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Licet schreef:
    Radiohead,


    Hier sluit ik me bij aan. :Y)
    I like Radiohead, maar dit liedje, not so much. ;x


    You are beautiful, you are love.

    Like it :D Er komen nu veel nieuwe albums XD Happy me :) Skillet en paramore hebben ook al een nieuwe :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nee, hij valt tegen en dat zeg ik niet vaak als Avril fan. Ze is echt veel te pop en die rock chick in haar is weg en dan kan iedereen wel zeggen, ja Avril is volwassen geworden en opgegroeid, het is niet te merken aan de songtekst :X
    Het is gewoon niet mijn smaak, sowieso vind ik Avril een beetje het verkeerde pad op gegaan na de scheiding met Deryck... Erg jammer van zo'n goede zangeres en een super leuke vrouw...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sorry, niet mijn muziek.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.