• FACE DOWN.
    ________________________


    Doesn’t mean you’re gonna die.
    You’ve gotta get up and try try try,
    Gotta get up and try try try,
    You gotta get up and try try try.




    Het is drie jaar na het hoogtepunt van de roem van One Direction. De eerste twee jaar waren fantastisch, vol roem en gillende, flauwvallende meiden over de hele wereld.
    Langzaamaan verdwenen deze meiden, er kwamen andere boybands... Leukere, jongere boybands. Boybands die beter waren dan One Direction.
    Na twee jaar proberen om nogmaals een nieuw album uit te brengen geven de jongens het op, het dringt langzaam tot hen door dat het niet meer gaat. Ze proberen het nog één keer, maar geven het dan op. One Direction wordt opgeheven, en alle vijf de jongens gaan een eigen weg.




    Alice Hall is na de breuk van One Direction een heel ander persoon geworden. One Direction was haar leven. Door hen kon ze zichzelf zijn, door hen voelde ze zich speciaal. Na de breuk voelde ze zich leeg, emotieloos. Het was alsof het leven geen zin meer had na de breuk van de jongens. Dit klinkt misschien overdramatisch, maar voor Alice was het waar.
    Nu heeft ze zichzelf voor een ultimatum gesteld. Zij is degene die de jongens weer bij elkaar gaat krijgen. Ze heeft zichzelf twee jaar de tijd gegeven, en dan moeten de jongens weer samen zijn.

    Will she keep her face up in this difficult mission, or is she going to let her face down?

    ______________________________________________


    PART ONE: Niall Horan

    Niall Horan kan de muziek toch niet helemaal achter zich laten en begint nogmaals een band, waarvan hij zelf gitarist en zanger is. Het bandje heeft best succes, alleen zal het nooit het succes behalen wat Horan zijn vorige band had.

    Mission One: Find Horan, get him back in the band.



    You are what you love, not who loves you.

    Wáárom gebruik je een tekst van zo'n geweldige artiest in een fanfic ;o


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    Wáárom gebruik je een tekst van zo'n geweldige artiest in een fanfic ;o


    Ik vind het goed passen in mijn verhaallijn, daarom [x


    You are what you love, not who loves you.

    Waarom heet het dan Face Down en geen Try? Ach ja, ik heb geen zin om hem te lezen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."