• Naar het idee van MrsBrittain en Vindocatif



    De strijd van vijf jaar geleden, die iedereen heel veel verdroet heeft gedaan, is uiteindelijk gewonnen door het goede. Alles leek voorbij te zijn daarna. Iedereen probeerde alles te verwerken en langzaam door te gaan met het leven, maar wat als The Order Of The Phoenix op een dag schokkend nieuws krijgt? De Death-Eaters keren terug met drie nieuwe leiders. Namelijk niemand minder dan de drie kinderen van Voldemort. Jarenlang hebben ze zich schuilgehouden onder valse namen en families, omdat ze wisten hoe het zou aflopen. Zij zouden de nieuwe opvolgers worden. En nu? Nu is het tijd om opnieuw de strijd aan te gaan. De oud leerlingen worden terug naar Hogwarts gestuurd voor hun eigen veiligheid. Maar is het wel zo veilig met de twee binnen de muren van de school. Gaat deze strijd nog meer dierbaren afpakken? Wie wint deze keer? Wat zijn de drie van plan nu ze weten wat ze niet moeten doen? Hoe lang kunnen de drie zich schuilhouden in de school terwijl ze duistere praktijken moeten regelen? Zullen de goede voorbereid zijn? Zoveel vragen, maar nergens in nog een antwoord op.


    Invullen;
    Naam:
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':
    Rol:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Beste vakken:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Nog klachten van de vorige Battle:
    Extra:

    De Rollen:

    De kinderen van Voldemort (3)
    ~Ayra Eleonore Riddle Schuilnaam; Ayra Eleonore ParkinsonMrsBrittain
    ~Danelea Serena Riddle. Schuilnaam; Danelea Serena Malfoy Vindicatif
    ~Finn Anthony Riddle. Schuilnaam; Finn Anthony LestrangeMufinn

    Gryffindor
    Harry Potter ~ VladiFerr
    Ron Weasley ~
    Hermione Granger Jolene
    Ginny Weasley ~ Cautious
    George Weasley~ ~Gereserveerd; Vindicatif
    Fred Weasley~ Sylvesti
    Lavender Brown~
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~
    Oliver Wood ~
    Parvati Patil~
    Lee Jordan~
    Romilda Vane~

    Ravenclaw
    Luna Lovegood~ Gereserveerd;Kwijt
    Cho Chang ~ Leviosae
    Marietta Edgecombe~
    Padma Patil~

    Hufflepuff
    Cedric Diggory ~ Gereserveerd; Jolene
    Zacharias Smith~

    Slytherin
    Draco Malfoy~ Leviosae
    Pansy Parkinson~ Patholoog
    Blaise Zabini~
    Astoria Greengrass~Leviosae
    Daphne Greengrass ~


    Theodore Nott~
    Millicent Bulstrode~
    Gregory Goyle~
    Vincent Crabbe~

    Leraren
    De mogen zelf verzonnen worden. Ook de leerlingen mogen terugkeren als leraar.

    Minerva McGonagall ~
    Leraar Toverdranken/ Afdelinghoofd van Slytherin~ Lily Sharp Patholoog
    Leraar Verweer tegen Zwarte kunsten~
    Leraar Verzorging van Fabeldieren~ Amanda Jones Smith VladiFerr

    Death- Eaters
    Bellatrix Lestrange ~ Sylvesti
    Lucius Malfoy~
    Narcissa Malfoy~
    Fenrir~

    Onbekend:



    Regels:
    -Géén one-liners. Minimaal 4 regels.
    -Maximaal drie personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.
    -Naamverandering doorgeven.
    -Je mag reserveren, maar na 2 dagen komen alle gereserveerden personages weer vrij.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 19:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wat stom? Heb je een Hp-story, misschien kun je daar een hoofdstuk activeren met een oproep?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Wat stom? Heb je een Hp-story, misschien kun je daar een hoofdstuk activeren met een oproep?


    14 abo's ik kan het proberen maar ik denk niet dat het heel veel zin heeft.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    (...)

    14 abo's ik kan het proberen maar ik denk niet dat het heel veel zin heeft.


    Tsja, daar zul je toch echt de meeste kans hebben. Dan zal ik dat ook eens proberen als ik dit weekend nog een hoofdstuk activeer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Tsja, daar zul je toch echt de meeste kans hebben. Dan zal ik dat ook eens proberen als ik dit weekend nog een hoofdstuk activeer.


    Hmm ik zal het doen maar verwacht er maar niks van xd


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Misschien moeten we maar beginnen x) ik neem de rol van Ron wel of iemand anders moet hem willen? ^^


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Naam: Maya Lesley Reed.
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje': Volbloed | Haar vader is een DeathEater |
    Rol: Onbekende leerling uit Slytherin.
    Leeftijd: 20 Jaar.
    Afdeling: Oh haha, Slytherin.
    Beste vakken: Herbology, Defense against the dark arts & Muggle studies.
    Karakter: Maya is een vrolijk meisje waarvan je niet zou verwachten dat ze uit Slytherin komt. Toch heeft ze ook een donkere kant. Ze kan kil en genadeloos zijn. Ze is best wel slim en kan ook wel aardig zijn maar haar donkere kant overheerst toch. Ze houd wel van van haar vriendenn en ze kan zich heel erg aan iemand hechten, ze vindt zelf dat dit een van haar slechte eigenschappen is.
    Uiterlijk:



    Maya heeft zwart haar, dat soms krult en soms stijl is. Ze heeft groene ogen (op de foto bruin, maar dat moet je maar even indenken), en lichtroze lippen. Ze draagt een nerdbril en ze heeft meestal haar gewaad aan. Als ze die niet aan heeft draagt ze meestal spijkerbroeken met daarop een sweater.
    Nog klachten van de vorige Battle: Ze kan niet meer zo hard rennen als ze ooit kon.
    Extra: -

    Ik hoop dat 'ie zo goed is.


    AFF c;

    Mag ik Blaise Zabini erbij ?

    Mufinn schreef:
    Naam: Finn Anthony Riddle. Beter bekend onder de naam Finn Anthony Lestrange
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':Volbloed
    Rol: 1 van de kinderen van voldemort
    Leeftijd: 22
    Afdeling: Slytherin
    Beste vakken: Defence Against The Dark Arts en Potions
    Karakter:
    Finn is alles behalve aardig. Mensen vrezen hem en daar hebben ze alle reden voor, want meedogenloos is hij zeker.
    Finn is arrogant en hoeft zich geen zorgen te maken over zijn reputatie. een reputatie heeft hij zeker, maar wel eentje die niet zo goed op zijn cv zal staan. Hij weet gewoon dat hij hoger staat dan mensen en dat laat hij ook duidelijk merken. Hij boort je de grond in alsof het niets is en is overal toe in staat. Finn heeft geleerd dat het onmogelijk is om van iemand te houden of om iemand in zijn hart te sluiten. Er word dan ook gezegd dat hij geen hart heeft. Toch is Finn een enorme flirt en wint hij elk meisje om zijn vinger alsof het niets is. Hij weet dat hij knap is en hij straalt een en al zelfvertrouwen uit.
    ook heeft hij geleerd dat gevoelens een zwak zijn en je deze moet wegdrukken. Finn is dan ook de onaardigste jongen die er op school rondloopt en het is niet dat hij dat erg vind. Hij houd ervan als hij de angst in mensen hun ogen ziet als hij alleen al langs loopt.
    Finn is heel recht voor zijn raap en zegt meteen waar het op staat of wat hij van iets of iemand vind. Dus als hij je niet mag, wat bij 99 procent zo is, zal je dat snel genoeg weten. Nee, Finn mag maar weinig mensen, dus als hij je mag moet je wel iets heel speciaals hebben en dan zal hij ook oprecht aardig tegen je zijn. Toch zal je hem nooit alleen zien, want er zijn genoeg mensen die in zijn voetsporen willen treden en maar al te graag achter hem aanlopen. Iedereen zal dan ook zijn naam weten.
    Uiterlijk:




    Nog klachten van de vorige Battle: De dood van zijn vader heeft hij maar moeilijk kunnen verwerken en heeft hem geen goed gedaan. Zijn haat is alleen maar gegroeid en hij zouter alles aan doen om de eer van zijn vader in ere te herstellen.
    Extra: Finn word schuilgehouden onder de naam Lestrange. Dit heeft hij gedaan omdat hij ondanks dat hij schuilgehouden word, toch wil dat mensen weten wie hij is. Want iedereen kent de naam Lestrange.


    ik heb hem even knapper gemaakt hoor, ;x
    ja, ben even into the danisnotonfire, vandaar. ;'x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Heb je hobbit Dan al gezien?


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Heb je hobbit Dan al gezien?

    Nee, i Wanda see!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hier!


    Bowties were never Cooler

    Oww, ja die ken ik wel. ;p
    Maar met stijl haar is hij leuker (x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind hem met allebij het haar leuk. Ik weet niet, maar krullen zijn schattig!


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Ik vind hem met allebij het haar leuk. Ik weet niet, maar krullen zijn schattig!

    Haha hij is ook zeker niet lelijk met krullen. Ik weet niet Dan heeft echt zo Omfg adorible gehalte. Helemaal als kat ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Net als Martin Freeman


    Bowties were never Cooler

    [Please ontopic blijven. Het is voor mij vrij irritant om steeds dit topic te zien opkomen met een onnodige reactie. Bedankt!]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt