• Naar het idee van MrsBrittain en Vindocatif



    De strijd van vijf jaar geleden, die iedereen heel veel verdroet heeft gedaan, is uiteindelijk gewonnen door het goede. Alles leek voorbij te zijn daarna. Iedereen probeerde alles te verwerken en langzaam door te gaan met het leven, maar wat als The Order Of The Phoenix op een dag schokkend nieuws krijgt? De Death-Eaters keren terug met drie nieuwe leiders. Namelijk niemand minder dan de drie kinderen van Voldemort. Jarenlang hebben ze zich schuilgehouden onder valse namen en families, omdat ze wisten hoe het zou aflopen. Zij zouden de nieuwe opvolgers worden. En nu? Nu is het tijd om opnieuw de strijd aan te gaan. De oud leerlingen worden terug naar Hogwarts gestuurd voor hun eigen veiligheid. Maar is het wel zo veilig met de twee binnen de muren van de school. Gaat deze strijd nog meer dierbaren afpakken? Wie wint deze keer? Wat zijn de drie van plan nu ze weten wat ze niet moeten doen? Hoe lang kunnen de drie zich schuilhouden in de school terwijl ze duistere praktijken moeten regelen? Zullen de goede voorbereid zijn? Zoveel vragen, maar nergens in nog een antwoord op.


    Invullen;
    Naam:
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':
    Rol:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Beste vakken:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Nog klachten van de vorige Battle:
    Extra:

    De Rollen:

    De kinderen van Voldemort (3)
    ~Ayra Eleonore Riddle Schuilnaam; Ayra Eleonore ParkinsonMrsBrittain
    ~Danelea Serena Riddle. Schuilnaam; Danelea Serena Malfoy Vindicatif
    ~Finn Anthony Riddle. Schuilnaam; Finn Anthony LestrangeMufinn

    Gryffindor
    Harry Potter ~ VladiFerr
    Ron Weasley ~
    Hermione Granger Jolene
    Ginny Weasley ~ Cautious
    George Weasley~ ~Gereserveerd; Vindicatif
    Fred Weasley~ Sylvesti
    Lavender Brown~
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~
    Oliver Wood ~
    Parvati Patil~
    Lee Jordan~
    Romilda Vane~

    Ravenclaw
    Luna Lovegood~ Gereserveerd;Kwijt
    Cho Chang ~ Leviosae
    Marietta Edgecombe~
    Padma Patil~

    Hufflepuff
    Cedric Diggory ~ Gereserveerd; Jolene
    Zacharias Smith~

    Slytherin
    Draco Malfoy~ Leviosae
    Pansy Parkinson~ Patholoog
    Blaise Zabini~
    Astoria Greengrass~Leviosae
    Daphne Greengrass ~


    Theodore Nott~
    Millicent Bulstrode~
    Gregory Goyle~
    Vincent Crabbe~

    Leraren
    De mogen zelf verzonnen worden. Ook de leerlingen mogen terugkeren als leraar.

    Minerva McGonagall ~
    Leraar Toverdranken/ Afdelinghoofd van Slytherin~ Lily Sharp Patholoog
    Leraar Verweer tegen Zwarte kunsten~
    Leraar Verzorging van Fabeldieren~ Amanda Jones Smith VladiFerr

    Death- Eaters
    Bellatrix Lestrange ~ Sylvesti
    Lucius Malfoy~
    Narcissa Malfoy~
    Fenrir~

    Onbekend:



    Regels:
    -Géén one-liners. Minimaal 4 regels.
    -Maximaal drie personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.
    -Naamverandering doorgeven.
    -Je mag reserveren, maar na 2 dagen komen alle gereserveerden personages weer vrij.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 19:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -dubbelpost-

    Mijn karakters staan nu allemaal bij elkaar op pg 4.

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 16:59 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Naam: Ginevra 'Ginny' Molly Weasley
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje': Volboed
    Rol: Ginny Weasly
    Leeftijd: 21
    Afdeling: Gryffindor
    Beste vakken: Defence Against the Dark Arts
    Karakter: Ginny is nog steeds een heel leuk persoon. Ze is lief en sociaal en kan het nog steeds altijd goed met mensen vinden. Ze weet wat ze wilt en doet haar eigen ding, al is ze niet een heel aanwezig persoon. En dat hoeft ook niet van haar. Ze is ietwat eigenwijs en niet bang om voor haarzelf of voor andere op te komen. Ze zal dan ook meestal voor de zwakkere opkomen. Ze is een erg gezellig persoon en leuk om mee om te gaan. Je hebt een goeie vriendin aan Ginny want als je verdrietig bent, zal Ginny je proberen op te vrolijken. Maar Ginny is niet altijd even lief. Als ze je niet mag zal ze zeker over je praten achter haar rug om, en in sommige gevallen zal ze het ook duidelijk laten merken dat ze je niet mag. Ginny is verstandig en erg slim. Ook kan ze goed liegen, wat soms heel handig van pas komt. Verder is Ginny dol op dieren, en dan vooral op katten.
    Uiterlijk:


    Nog klachten van de vorige Battle: Geen
    Extra: Ze heeft een relatie met Harry.


    Don't be normal, normal is boring. Be weird.

    Naam: Danelea Serena Riddle. Beter bekend onder de naam Danelea Serena Malfoy.
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje': Volbloed
    Rol: Een van de kinderen van Voldemort
    Leeftijd:Net 20
    Afdeling: Slytherin
    Beste vakken: Defence Against The Dark Arts en Potions.
    Karakter:Danelea is jong, maar meedogenloos. De term "ijskoningin" is perfect voor het meisje, aangezien er zelden een echte lach op haar gezicht komt, enkel één voortgebracht uit spot, sarcasme, cynisme of leedvermaak. Ze heeft genoeg bloed aan haar handen gehad om nergens meer van op te kijken, en maar weinigen doen nog een poging haar aan te raken.
    Sociale banden met anderen kent ze nauwelijks tot niet, en zal ze ook zoveel mogelijk vermijden.
    Dom is ze ook bij lange na niet. Ze is sluw, kan erg schijnheilig zijn als het nodig is. Ze kan mensen goed te vriend houden als dat nodig is, maar als iemand naar haar idee "lager" is dan zij, zal deze dit merken. Naar anderen luisteren is één van haar zwakke punten, samen met haar koppigheid. Hierdoor heeft ze ook vaak genoeg ruzie, vooral met de oudere jongens kan ze fikse woordenwisselingen hebben. Het lijkt wel of ze spanning opzoekt, maar onbewust doet ze dit ook. Ondanks dat ze er geen problemen mee heeft iemand te verwonden of van het leven te beroven, is Danelea toch echt honderd procent.
    Uiterlijk:



    Nog klachten van de vorige Battle: Komt nog.
    Extra:Deze Riddle dochter is sinds het begin schuilgegaan onder de naam Malfoy. Deze keuze heeft ze om verschillende redenen gemaakt.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 14:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik vul hem morgen in hoor. Heb nu barstende kopijn en moet zo heel de dag nog naar het theater. Maar ik vroeg me even wat af. Ik zie bij Danelea dat de kinderen dus halfbloed zijn? Maar is dat niet raar, inplaats van volbloed? ;x sorry dik, kan aan mij liggen, heb 5 uur geslapen vannacht ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    Ik vul hem morgen in hoor. Heb nu barstende kopijn en moet zo heel de dag nog naar het theater. Maar ik vroeg me even wat af. Ik zie bij Danelea dat de kinderen dus halfbloed zijn? Maar is dat niet raar, inplaats van volbloed? ;x sorry dik, kan aan mij liggen, heb 5 uur geslapen vannacht ;x


    Is goed, doe maar rustig. Ah dat is minder en veel plezier als dat nog gaat lukken met barstende koppijn. Maar om terug te komen op de vraag; Ik heb het ook altijd raar gevonden, want dacht ook dat het volbloed was. Maar de vader van Voldemort was een Dreuzel was, dus dat maakt hem en de kinderen lijkt me een halfbloed. Sorry is niet nodig, want vragen zijn altijd welkom ^^ (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vindicatif schreef:
    (...)

    Is goed, doe maar rustig. Ah dat is minder en veel plezier als dat nog gaat lukken met barstende koppijn. Maar om terug te komen op de vraag; Ik heb het ook altijd raar gevonden, want dacht ook dat het volbloed was. Maar de vader van Voldemort was een Dreuzel was, dus dat maakt hem en de kinderen lijkt me een halfbloed. Sorry is niet nodig, want vragen zijn altijd welkom ^^ (:


    Hangt er van af, als Voldemort met een dreuzel ging dan zijn de kinderen inderdaad halfbloed, ging hij met een heks dan zijn ze volbloed ongeacht hun grootouders.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    (...)

    Hangt er van af, als Voldemort met een dreuzel ging dan zijn de kinderen inderdaad halfbloed, ging hij met een heks dan zijn ze volbloed ongeacht hun grootouders.


    Daar heb je ook wel weer een punt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vindicatif schreef:
    (...)

    Daar heb je ook wel weer een punt.


    Goed om te weten hahaha maar wat doen we? volbloed of halfvloed? ga namelijk zo dat lijstje invullen


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    Goed om te weten hahaha maar wat doen we? volbloed of halfvloed? ga namelijk zo dat lijstje invullen


    Kiezen jullie maar (: Ik pas de mijne dan als het moet aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Ayra Eleonore Riddle
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje': Volbloed
    Rol: Een van de kinderen van voldemort
    Leeftijd: 21
    Afdeling: Slytherin
    Beste vakken: Potions en Defence Against The Dark Arts
    Karakter] Ayra is erg eigenwijs en doet vaak wat ze zelf wil, ook is erg op haar hoede en vertouwd niet iedereen. Haar valsheid en sluwheid maakt dat mensen soms bang voor haar zijn en niet echt in contact met haar durven te leggen. Ook is ayra niet op haar mond gevallen en zegt ze alles wat er in haar opkomt wat andere mensen kan kwetsen.
    Uiterlijk:



    Nog klachten van de vorige Battle: Geen.
    Extra: Ayra woon bij de famillie Parkinson om haar echte indentiteit te verbergen, ondat ze veel met Pansy optrekt zijn ze goed met elkaar bevriend en ziet ze haar als een soort van zus.

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 12:30 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Nu ik erover nagedacht heb, zou ik graag alleen Luna reserveren, ik denk niet dat ik twee rollen kan verwezenlijken, i.v.m met drukte. Ik vul Luna zo snel mogelijk.


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Nu ik erover nagedacht heb, zou ik graag alleen Luna reserveren, ik denk niet dat ik twee rollen kan verwezenlijken, i.v.m met drukte. Ik vul Luna zo snel mogelijk.


    Is goed (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heey het valt me op dat je nog wat leerlingen mist:

    -Theodore Nott
    -Millicent Bulstrode
    -Gregory Goyle
    -Vincent Crabbe


    -Marietta Edgecombe
    -Padma Patil


    -Zacharias Smith

    -Parvati Patil
    -Lee Jordan
    -Romilda Vane


    Ik weet niet of je ze erbij wil zetten, maar ik dacht achh .. (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dankjewel^^
    Ze staan erbij


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vindicatif schreef:
    Dankjewel^^
    Ze staan erbij


    Alstu (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.