• Hay, ik heb een vraagje. Hoe zet je films op je iPod? Want ik heb geen flauw idee, en probeer echt alles.


    live the life you love

    Ik heb ook geen idee, en heb het ook nodig.

    Je moet eerst de juiste bestanden downloaden/converteren.
    iTunes kan namelijk geen WMV bestanden invoegen. MP4 is vaak het beste, Dus dat moet je als eerste even checken en als dat goed is, kan het in iTunes en dan dus op je iPod, net zoals je er muziek op zet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    Je moet eerst de juiste bestanden downloaden/converteren.
    iTunes kan namelijk geen WMV bestanden invoegen. MP4 is vaak het beste, Dus dat moet je als eerste even checken en als dat goed is, kan het in iTunes en dan dus op je iPod, net zoals je er muziek op zet.

    Hoe moet je dat omzetten?


    live the life you love

    Met een programma, of via internet. Ik download alle films meteen voor op mijn iPod, dus ik weet niet hoe dat moet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    Met een programma, of via internet. Ik download alle films meteen voor op mijn iPod, dus ik weet niet hoe dat moet.

    Hoe en waar download je die? Moet je dan iets speciaals aangeven?


    live the life you love

    geen idee...

    Malik schreef:
    (...)
    Hoe en waar download je die? Moet je dan iets speciaals aangeven?


    Ik heb een legale versie van Frostwire gedownload en dan surf ik naar Piraten baai (ja, sorry, maar volgens mij mocht je dat niet meer aangeven, dus vertaal dat even en zoek op Google).
    Als je die site hebt, moet je de film zoeken met 'iPod' erachter en de torrent downloaden.

    Maar dit zou ik niet te vaak doen, tenzij je echt een goede virusscanner hebt. En alles blijven controleren, dus misschien dat iemand een legalere manier weet n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Ik heb een legale versie van Frostwire gedownload en dan surf ik naar Piraten baai (ja, sorry, maar volgens mij mocht je dat niet meer aangeven, dus vertaal dat even en zoek op Google).
    Als je die site hebt, moet je de film zoeken met 'iPod' erachter en de torrent downloaden.

    Maar dit zou ik niet te vaak doen, tenzij je echt een goede virusscanner hebt. En alles blijven controleren, dus misschien dat iemand een legalere manier weet n___n

    Oh ja, ik snap je wel. Maar dan kan ik ze dus eigenlijk beter gewoon laten omzetten?


    live the life you love

    Eigenlijk wel. Maar zelfs als je dat via een site doet, moe tje je virusscanner erbij houden.
    Maar dat moet je natuurlijk altijd doen n___n
    Ik zal even googlen (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    Eigenlijk wel. Maar zelfs als je dat via een site doet, moe tje je virusscanner erbij houden.
    Maar dat moet je natuurlijk altijd doen n___n
    Ik zal even googlen (:

    Ja, ik krijg zo'n media-converter, maar die site doet het niet. Heel irritant. Dus nu download ik videora..


    live the life you love

    werkt dat ook de android?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik kan dvd's rippen en dat staat meteen in mp4 maar ik weet niet of dat voor jullie zal werken :-)

    Capulet schreef:
    Ik kan dvd's rippen en dat staat meteen in mp4 maar ik weet niet of dat voor jullie zal werken :-)

    Hoe rip je ze dan?


    live the life you love

    Keyblade schreef:
    werkt dat ook de android?


    Android heeft inderdaad een soortgelijke indeling nodig.
    Als jij een complete film op je pc hebt, is dat vaak ontzettend veel ruimte, dus wil je telefoon dat kleiner maken, ook vanwege het beeld. Dus iedere telefoon heeft dit soort videobestandjes nodig, want als het er al op kan, neemt het veel plek in.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Malik schreef:
    (...)
    Hoe rip je ze dan?


    DVD'tje in de computer duwen en dan met Windows Media Player/iTunes etc. rippen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes