• Naar het idee van MrsBrittain en Vindocatif



    De strijd van vijf jaar geleden, die iedereen heel veel verdroet heeft gedaan, is uiteindelijk gewonnen door het goede. Alles leek voorbij te zijn daarna. Iedereen probeerde alles te verwerken en langzaam door te gaan met het leven, maar wat als The Order Of The Phoenix op een dag schokkend nieuws krijgt? De Death-Eaters keren terug met drie nieuwe leiders. Namelijk niemand minder dan de drie kinderen van Voldemort. Jarenlang hebben ze zich schuilgehouden onder valse namen en families, omdat ze wisten hoe het zou aflopen. Zij zouden de nieuwe opvolgers worden. En nu? Nu is het tijd om opnieuw de strijd aan te gaan. De oud leerlingen worden terug naar Hogwarts gestuurd voor hun eigen veiligheid. Maar is het wel zo veilig met de twee binnen de muren van de school. Gaat deze strijd nog meer dierbaren afpakken? Wie wint deze keer? Wat zijn de drie van plan nu ze weten wat ze niet moeten doen? Hoe lang kunnen de drie zich schuilhouden in de school terwijl ze duistere praktijken moeten regelen? Zullen de goede voorbereid zijn? Zoveel vragen, maar nergens in nog een antwoord op.


    Invullen;
    Naam:
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':
    Rol:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Beste vakken:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Nog klachten van de vorige Battle:
    Extra:

    De Rollen:

    De kinderen van Voldemort (3)
    ~Ayra Eleonore Riddle Schuilnaam; Ayra Eleonore ParkinsonMrsBrittain
    ~Danelea Serena Riddle. Schuilnaam; Danelea Serena Malfoy Vindicatif
    ~Finn Anthony Riddle. Schuilnaam; Finn Anthony LestrangeMufinn

    Gryffindor
    Harry Potter ~ VladiFerr
    Ron Weasley ~
    Hermione Granger Jolene
    Ginny Weasley ~ Cautious
    George Weasley~ ~Gereserveerd; Vindicatif
    Fred Weasley~ Sylvesti
    Lavender Brown~
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~
    Oliver Wood ~
    Parvati Patil~
    Lee Jordan~
    Romilda Vane~

    Ravenclaw
    Luna Lovegood~ Gereserveerd;Kwijt
    Cho Chang ~ Leviosae
    Marietta Edgecombe~
    Padma Patil~

    Hufflepuff
    Cedric Diggory ~ Gereserveerd; Jolene
    Zacharias Smith~

    Slytherin
    Draco Malfoy~ Leviosae
    Pansy Parkinson~ Patholoog
    Blaise Zabini~
    Astoria Greengrass~Leviosae
    Daphne Greengrass ~


    Theodore Nott~
    Millicent Bulstrode~
    Gregory Goyle~
    Vincent Crabbe~

    Leraren
    De mogen zelf verzonnen worden. Ook de leerlingen mogen terugkeren als leraar.

    Minerva McGonagall ~
    Leraar Toverdranken/ Afdelinghoofd van Slytherin~ Lily Sharp Patholoog
    Leraar Verweer tegen Zwarte kunsten~
    Leraar Verzorging van Fabeldieren~ Amanda Jones Smith VladiFerr

    Death- Eaters
    Bellatrix Lestrange ~ Sylvesti
    Lucius Malfoy~
    Narcissa Malfoy~
    Fenrir~

    Onbekend:



    Regels:
    -Géén one-liners. Minimaal 4 regels.
    -Maximaal drie personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.
    -Naamverandering doorgeven.
    -Je mag reserveren, maar na 2 dagen komen alle gereserveerden personages weer vrij.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 19:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hey wacht eens, Bellatrix en Cedric zijn ook weer herrezen uit de dood?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik wil evt Astoria of Lavender ook nog wel voor mijn rekening nemen (:

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 20:15 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ja, na lang twijfelen spelen alle bekende mee.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Leviosae schreef:
    Ik wil evt Astoria of Lavender ook nog wel voor mijn rekening nemen (:


    Ik zal je erbij zetten en zeg maar wie(:

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 20:15 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vindicatif schreef:
    Ja, na lang twijfelen spelen alle bekende mee.


    Oh dan moet ik dat bij Cho even weg halen :p


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Vindicatif schreef:
    (...)

    Ik zal je erbij zetten en zeg maar wie(:


    Pfff ik twijfel als een gek, je hoort het zodra ik eruit ben (;

    Btw, zal ik wat mensen gb'en om ze te attenderen op dit RPG?

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 20:17 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    (...)

    Pfff ik twijfel als een gek, je hoort het zodra ik eruit ben (;

    Btw, zal ik wat mensen gb'en om ze te attenderen op dit RPG?


    Is goed (:

    Als je dat wilt doen dan heel graag.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Can I change Fred into Astoria Greengrass?

    Naam: Pansy Parkinson
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje': Onbekend, vermoedelijk volboed.
    Rol: Leerlinge.
    Leeftijd: 22
    Afdeling: Slytherin
    Beste vakken: Potions en Defence Against the Dark Arts.
    Karakter: Pansy wordt gezien als een dominant, vrij vervelend meisje die niet schroomt om iedereen om haar heen die ze niet mag te beledigen of te pesten. Door iedere niet-Slytherin leerling wordt ze gehaat en verafschuwd. Maar ze heeft ook een minder erge kant. Zo geeft ze heel veel om haar vrienden, voornamelijk om Draco. Het doet haar dan pijn om hem naar Astoria te zien groeien, maar aangezien Pansy haar kent, vindt ze het minder erg.
    Uiterlijk:


    Nog klachten van de vorige Battle: Niets meer dan angst en gebroken trots.
    Extra: -

    Naam: Lily Sharp
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje': Volbloed.
    Rol: Docent Potions (en eventueel afdelingshoofd Slytherin?)
    Leeftijd: 28
    Afdeling: Vroeger Slytherin.
    Beste vakken: Potions, maar ze is ook redelijk goed in Defence Against the Dark Arts.
    Karakter: Lily is absoluut geen lieverdje, een van de redenen waarom ze in Slytherin terecht was gekomen. De meeste zien haar als een typisch tutje of zogeheten bitch, mede door haar uiterlijk en het gedrag daarnaar. Maar Lily heeft -in tegenstelling tot de meeste 'tutjes'- wel ballen en meer hersenen dan de meesten zich kunnen bedenken. Ze weet de mensen precies zo te bespelen dat ze alles voor elkaar krijgt, voornamelijk bij mannen, waarbij ze haar uiterlijk en charmes gebruikt.
    De 'weinige' vrienden die Lily heeft is ze en was ze erg trouw en daar zou ze voor door het vuur gaan. Die vrienden hebben eerst haar vertrouwen moeten winnen. Lily kan niet zomaar in een keer vrienden worden met iemand. Het heeft tijd nodig bij haar. Mensen hebben haar in het verleden te veel pijn gedaan om direct het vertrouwen van haar te kunnen winnen. Daarom is ze niet al te familiair bij vreemde mensen of kennissen, daarentegen laat ze wel overal haar mening over horen. Dit schrikt mensen nogal af, want Lily vindt niet veel dingen goed en de dingen die ze al goed vindt, houdt ze voor zichzelf.
    Uiterlijk: Zoals eerder vermeld kleed Lily zich als een 'tutje'. Tijdens de lessen is het iets minder, maar zonder haar hoge hakken is ze nergens en een broek draagt ze ook nauwelijks. -plaatjes onder zijn aanklikbaar.
    Nog klachten van de vorige Battle: Lily heeft veel goede vrienden verloren in de battle, wat haar nog harder maakt dan ze al is..
    Extra: Een van de goede vrienden van Lily was professor Snape. Hij inspireerde haar als het ware om Potions te gaan studeren. Nadat hij overleden was tijdens de battle besloot Lily dat ze zijn positie ging opvullen als Potions docent. Er gingen geruchten rond dat Snape en zij iets hadden, maar beide ontkenden het altijd. Hun relatie was puur platonisch. In feite is Lily lesbisch, maar dat neemt niet weg dat ze af en toe wel eens van de 'verboden vruchten' plukt. Severus was diegene die haar hierdoor wist te helpen op zijn manier, buiten hem weten maar weinig mensen dit.


    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 11:01 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam: Finn Anthony Riddle. Beter bekend onder de naam Finn Anthony Lestrange
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':Volbloed
    Rol: 1 van de kinderen van voldemort
    Leeftijd: 22
    Afdeling: Slytherin
    Beste vakken: Defence Against The Dark Arts en Potions
    Karakter:
    Finn is alles behalve aardig. Mensen vrezen hem en daar hebben ze alle reden voor, want meedogenloos is hij zeker.
    Finn is arrogant en hoeft zich geen zorgen te maken over zijn reputatie. een reputatie heeft hij zeker, maar wel eentje die niet zo goed op zijn cv zal staan. Hij weet gewoon dat hij hoger staat dan mensen en dat laat hij ook duidelijk merken. Hij boort je de grond in alsof het niets is en is overal toe in staat. Finn heeft geleerd dat het onmogelijk is om van iemand te houden of om iemand in zijn hart te sluiten. Er word dan ook gezegd dat hij geen hart heeft. Toch is Finn een enorme flirt en wint hij elk meisje om zijn vinger alsof het niets is. Hij weet dat hij knap is en hij straalt een en al zelfvertrouwen uit.
    ook heeft hij geleerd dat gevoelens een zwak zijn en je deze moet wegdrukken. Finn is dan ook de onaardigste jongen die er op school rondloopt en het is niet dat hij dat erg vind. Hij houd ervan als hij de angst in mensen hun ogen ziet als hij alleen al langs loopt.
    Finn is heel recht voor zijn raap en zegt meteen waar het op staat of wat hij van iets of iemand vind. Dus als hij je niet mag, wat bij 99 procent zo is, zal je dat snel genoeg weten. Nee, Finn mag maar weinig mensen, dus als hij je mag moet je wel iets heel speciaals hebben en dan zal hij ook oprecht aardig tegen je zijn. Toch zal je hem nooit alleen zien, want er zijn genoeg mensen die in zijn voetsporen willen treden en maar al te graag achter hem aanlopen. Iedereen zal dan ook zijn naam weten.
    Uiterlijk:




    Nog klachten van de vorige Battle: De dood van zijn vader heeft hij maar moeilijk kunnen verwerken en heeft hem geen goed gedaan. Zijn haat is alleen maar gegroeid en hij zouter alles aan doen om de eer van zijn vader in ere te herstellen.
    Extra: Finn word schuilgehouden onder de naam Lestrange. Dit heeft hij gedaan omdat hij ondanks dat hij schuilgehouden word, toch wil dat mensen weten wie hij is. Want iedereen kent de naam Lestrange.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 18:51 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oke ik wil toch wel graag Astoria doen :) en ik zal eens wat mensen optrommelen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Is goed en ik pas alles aan als ik thuis ben


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vindicatif schreef:
    Is goed en ik pas alles aan als ik thuis ben


    Jup, ik vul meteen in als k thuis ben ;)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Jolene schreef:
    Can I change Fred into Astoria Greengrass?

    Jolene schreef:
    (...)


    Volgensmij was ik eerder...maar daar beslis ik niet over.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.