• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil je weer zien...


    Take me to wonderland

    HOE DE FUCK KAN IEMAND ZO IRRITANT ZIJN ZONDER HET DOOR TE HEBBEN? Het verbaasd me serieus dat mensen denken dat ze écht zo geweldig zijn terwijl ze eigenlijk zoveel fouten maken en OKsfnfakmdjfnfjn ik kan er niet tegen. -trekt haren uit hoofd-


    Your make-up is terrible

    HAHAHAHAHAHAHA.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michonne schreef:
    HOE DE FUCK KAN IEMAND ZO IRRITANT ZIJN ZONDER HET DOOR TE HEBBEN? Het verbaasd me serieus dat mensen denken dat ze echt zo geweldig zijn terwijl ze eigenlijk zoveel fouten maken en OKsfnfakmdjfnfjn ik kan er niet tegen. -trekt haren uit hoofd-

    I couldn't agree more.

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 0:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Our time is over. We have to get moving on, darling. I'm sorry..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb vandaag me eerste Engelse hoofdstuk geschreven met heel erg veel hulp van Google Translate, ben der zo trots op.
    Helaas is het niet helemaal zonder spelling fouten.. maar hoe meer ik ga oefenen hoe beter ik er vanzelf in word.
    Zouden jullie misschien willen kijken? het is in mijn nieuwste verhaal Mass Child Abduction hoofdstuk 20.
    Ik noem het zelf een Choice hoofdstuk, aangezien het in het Nederlands geschreven staat en in het Engels.
    Voel me vandaag echt vrolijk hierdoor. Dat wou ik graag even kwijt.
    Een hele fijne avond nog voor iedereen.
    Alvast slaap lekker allemaal en droom ze.
    Maar droom niet te veel dan droom je al het moois ervan af.


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Girl89 schreef:
    Ik heb vandaag me eerste Engelse hoofdstuk geschreven met heel erg veel hulp van Google Translate, ben der zo trots op.
    Helaas is het niet helemaal zonder spelling fouten.. maar hoe meer ik ga oefenen hoe beter ik er vanzelf in word.
    Zouden jullie misschien willen kijken? het is in mijn nieuwste verhaal Mass Child Abduction hoofdstuk 20.
    Ik noem het zelf een Choice hoofdstuk, aangezien het in het Nederlands geschreven staat en in het Engels.
    Voel me vandaag echt vrolijk hierdoor. Dat wou ik graag even kwijt.
    Een hele fijne avond nog voor iedereen.
    Alvast slaap lekker allemaal en droom ze.
    Maar droom niet te veel dan droom je al het moois ervan af.

    Ik zal zo wel even een kijkje nemen, maar ik ben ook van de fouten en grammatica, etc, in een verhaal. Dus daar ga ik opletten. Waarschijnlijk krijg je dan zo'n soort reactie. Ik denk, ik zeg 't alvast.
    En jij ook slaap lekker. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Well, I didn't expect that... RIP Hannah. :c


    Take me to wonderland

    Super dankje wel Slaap lekker allemaal..
    Droom ze..

    xxxx


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Girl89 schreef:
    Super dankje wel Slaap lekker allemaal..
    Droom ze..

    xxxx

    Welterusten! :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn voet in gemummieficeerd. Aangezien ik er niet meer op kan leunen…


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mooi. Wiskunde laten droppen, dus ik hoef me geen zorgen meer te maken over dat vak. Geen wiskunde examen, YAY.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aa jongens, waar he'j nou een inleiding, samenvatting en een fucking voorwoord voor nodig? Typisch Saxion weer. De ON van de ZIN scheiden. Malloten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yes! Een 9,4 op wiskunde, een 7,3 op mondeling engels en een 6,5 op mondeling nederlands.
    Alleen maatschappijleer is een 2,4. Kutzooi. Sta daar nu een 3. Ik MOET echt blokken voor die grote toets...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Yes. Reactie terug, maar een gedeelte ontwijkend..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~