• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    PUKKELxDING schreef:
    Straks tweede keer afrijden... ik wil nieeeeet D: maar ook wel want ik wil dat verdomde pasje nou wel eens hebben :(

    Succes! Je kunt het. (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Godverdomme, wat denken jullie wel niet?! Ik ben geen slaafje!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    PUKKELxDING schreef:
    Straks tweede keer afrijden... ik wil nieeeeet D: maar ook wel want ik wil dat verdomde pasje nou wel eens hebben :(

    Wanneer moet je? Succeeeeeeees! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Wanneer moet je? Succeeeeeeees! *O*
    Over een uur D:


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Over een uur D:

    Kun je geen chillpil nemen? Dat heeft mij destijds heel erg geholpen. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Morgen zo'n klote praktijktoets :/ Ik faal daar echt in... een diëtistisch gesprek voeren met een acteur D: Oh my, oh my. Ik zit nu al in de stress.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik word te oud voor deze site. (bat)

    LOLOLOL XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Toe nou Quizlet.. Ik ben echt klaar met je 'oepsie'.


    You are beautiful, you are love.

    The world is not supposed to be one of acceptance of people's sins (namely, homosexuality). The world is supposed to be perfect, as God created it, where there IS no homosexuality. However, that is impossible as we screwed this world up. The one person said, 'I want to know what it's like to be normal.' Then stop being gay, as that is unnatural and not normal at all. And hating homosexuality is not being afraid of it, which is what homophobia is. Know your definitions for goodness sake.


    Ik snap niet hoe mensen zo kunnen denken. Hoe idioot, vreselijk zelf ingenomen en ignorant moet je zijn om zoiets te geloven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Ik snap niet hoe mensen zo kunnen denken. Hoe idioot, vreselijk zelf ingenomen en ignorant moet je zijn om zoiets te geloven.


    Dat snap ik ook al niet. En die tekst doet me denken aan van die christelijke extremisten uit Amerika (no_chears)


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Ik snap niet hoe mensen zo kunnen denken. Hoe idioot, vreselijk zelf ingenomen en ignorant moet je zijn om zoiets te geloven.

    Het is ook erg kortzichtig, ja. En dat is nogal zacht uitgedrukt. /diepe zucht


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat soort mensen mogen van mij echt van de brug springen :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pantheon schreef:
    (...)

    Dat snap ik ook al niet. En die tekst doet me denken aan van die christelijke extremisten uit Amerika (no_chears)

    Doet me denken aan Most Hated Family In America. :p Man, ik heb veel gelachen met die zooi. :p


    Take me to wonderland

    DarkSavior schreef:
    Dat soort mensen mogen van mij echt van de brug springen :x


    Van mij ook. Het liefst zou ik ze allemaal van de Mt. Everest af smijten.

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 16:31 ]


    26 - 02 - '16

    Hashirama schreef:
    (...)
    How'd you do that, Kyuubi? Destroy some more villages?
    Aaand.. ik ben net mijn voer thuis vergeten. Mijn met liefde bereide salade. FUUU. Dat wordt een broodje gezond van de Avia.


    Helaas niet...eerder van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat helpen met verhuizen...huis schoonmaken, spullen inpakken, vervoeren, 4 x 7 treden naar boven slepen, uitpakken...en dan ook nog zware dingen...dat dikt wel aan dan met het verbranden van calorieën...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.