• Lemontree schreef op 2 dec 2012 - 19:23:
    Wat is jullie toekomst droom?

    mijne is om een keer in een film een goede rol te spelen



    dat schreef ik, zoals jullie zien 2 dec.

    nu is er een kans dat die droom waar wordt ook! :D

    5 juni heb ik mijn toneelstuk van 4 havo, een regisseur komt kijken of ik in zijn film mag mee spelen.

    en sinds hij alleen nog maar jongens zoekt, heb ik grotere kansen op een grote rol!
    de film gaat in a'dam in prémiere, en IK BEN ZOW BLIJ

    *springt een rondje met de gene die als eerste reageerd*



    Mijn vraag aan jullie:
    hebben jullie al een 1e stap naar jullie toekomst droom gemaakt?


    You're amazing the way you are, never give up!

    Allang. Ik doe een speciale toneelopleiding, en over een jaar kan ik ook choreografie doen. Dus ja, ik ben er al mee bezig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb vandaag een bak ijs op. Dus ja. Toekomst droom verwezelijkt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Ik heb vandaag een bak ijs op. Dus ja. Toekomst droom verwezelijkt.



    .... that's not really what I was expecting xD

    good job though


    You're amazing the way you are, never give up!

    Licet schreef:
    Ik heb vandaag een bak ijs op. Dus ja. Toekomst droom verwezelijkt.


    ars moriendi

    Ik heb niet echt een toekomstdroom. Nou ja, het zou geweldig zijn als ik ooit een boek zou kunnen uitgeven en ik schrijf veel, dus misschien telt dat als een eerste stap.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jep. Mijn eerste internationale optreden staat al gepland: ik mag met mijn pappa mee naar zijn werk, met mijn gitaar. Spelen op de surpriseparty van een duitse meneer daaro. ^^'


    We need a bigger boat.

    Mijn toekomstdroom is heel cliché. Iemand hebben waar ik de rest van mijn leven mee kan doorbrengen. (cat)
    Nee, ik heb nog geen stap gezet in die richting. Ik zet eerder stappen achteruit.


    Take me to wonderland

    Bij mijn vriend blijven voor altijjjjjjjd. :Y)


    -

    Een studie volgen in London (bloos)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Uhmm, tja, gewoon wat iedereen wil, huisje boompje beestje (:


    'Darling, just hold on'

    Nou gewoon lieve vrouw vinden. (Ik ben niet bepaald een Sherlock Holmes)
    Mischien een gezinnetje. Tot een bepaalde tijd werken en dan een grote reis maken.
    Naar Amerika of Canada of Australie not quite sure. Eerste stap in die richting zou zijn
    dat ik mn havo af maak en een goede vervolgopleiding ga doen ? Maar ja nog bezig haha XD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik doe mee aan The Voice Kids, en daar hoop ik dus mee verder te komen, ik wil namelijk heel graag de muziek in (:

    Square schreef:
    Ik heb niet echt een toekomstdroom. Nou ja, het zou geweldig zijn als ik ooit een boek zou kunnen uitgeven en ik schrijf veel, dus misschien telt dat als een eerste stap.


    Bad decisions make good stories.

    Naar Rusland reizen en mijn geboorteplaats opsporen en bezoeken.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik zou niet te hard hopen, dadelijk word je het niet en ben je vet teleurgesteld.


    You were born original, don't die as a copy.