• Ja, ik heb heel veel littekentjes op mijn rug, jammer genoeg. En dat is niet echt een fraai zicht, daarom dat ik ook altijd mijn haar los hou wanneer ik een topje aan het met een wat diepere rug. Nu zou ik daar echt graag iets voor gebruiken, zodat ze vervagen, weg gaan, ... Maakt mij niet uit, maar ik wil niet wachten totdat ik geld genoeg gespaard heb voor een operatie of dergelijke : )

    Dus kom maar op met die middeltjes tegen littekens! Het zijn trouwens wel geen roze, dikke littekens. Maar van die plat op mijn huid, die een bruin randje hebben en langsbinnen nog roze zijn als ik in de zon gezeten heb. Wanneer mijn huid wat lichter is vallen ze minder op, maar het zijn dus roze vlekjes op mijn rug.
    Ook heb ik al iets gehoord over slakkenslijm, ik weet niet of jullie weten of dat effectief help? En waar je dat dan kan krijgen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat roze betekend waarschijnlijk dat het nog vrij jonge littekens zijn, ze trekken nog wel iets weg. Ik heb verder geen verstand van litteken-creme :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb vele littekens omdat ik heel snel van stress en zenuwen de huid op mijn armen of benen ga open krabben.
    Als ik er tijd en zin voor heb gebruik ik gewoon een zachte créme van Nivea(?). Ik weet niet zeker of het merk klopt. Het is créme voor de huid en ikzelf vind hem persoonlijk lekker ruiken. Ook voor verbrande huid werkte hij goed.

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 19:57 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb ooit slakkenslijm gebruikt voor mijn acne. Het hielp wel een beetje, maar ik weet niet of dat bij jouw littekens ook gaat werken. :p


    Take me to wonderland

    Ik denk dat een of andere verzorgende dagcreme wel helpt ^^
    Probeer iets met Aloe Vera ofzo?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bio Oil helpt prima tegen littekens.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Vam biodermal heb je ook een litteken crème, schijnt ook goed te werken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Capricious schreef:
    Bio Oil helpt prima tegen littekens.


    En waar haal je dit? : ) Kan je dit gewoon in de drogisterijen kopen of moet je ervoor naar de apotheek?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    En waar haal je dit? : ) Kan je dit gewoon in de drogisterijen kopen of moet je ervoor naar de apotheek?

    Dat kun je gewoon bij drogisterijen halen. Bij sommige drogisterijen hebben ze ook Bio Oil van een eigen merk. Die werken vaak even goed als de 'echte'. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Bio oil, slakkenslijm. Ik ben altijd te lui om het te gebruiken maar volgens mijn zusje werken die wel.


    Your make-up is terrible