• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hashirama schreef:
    (...)
    Lol ik zou skippen.


    Had ik wellicht gedaan als al mijn boeken niet nog op school lagen. Proefwerkweek vanaf morgen :[.


    i put the fun in funeral

    Lekker praten met een vriend van vakantie. Super chill. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DarkSavior schreef:
    Nou mijn verassing was een Quizlet app, maar ik mag hem van Rutger niet online zetten, omdat de mobiele website bijna af is en het tot verwarring kan leiden. Nou dan blijft hij lekker in prive gebruik, want ik vind hem handig <3

    Gepost met de Quizlet App.


    Knap gedaan!
    Jammer dat 'ie niet gebruikt mag worden :c


    26 - 02 - '16

    Meh een beetje jammer dat mijn vakantie vriendje allemaal hartjes gaat sturen en super veel kusjes. Gast, jij was degene die mij liet zitten en me niet wilde.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eat them slow and feel the crust how thin she (I) rolled it,
    Eat them slow 'cos everyone's a prize,
    Eat them slow 'cos that's the lot and now we've sold it.
    Come again tomorrow.


    "I shut my eyes in order to see.'

    DarkSavior schreef:
    Nou mijn verassing was een Quizlet app, maar ik mag hem van Rutger niet online zetten, omdat de mobiele website bijna af is en het tot verwarring kan leiden. Nou dan blijft hij lekker in prive gebruik, want ik vind hem handig <3

    Gepost met de Quizlet App.

    That is awesuum, dude.


    The odds are néver in our favor.

    Samantha je moet schrijven!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet dat ik awesome ben. Ik zal wel ff screenshots online zetten van wat ik al had. :p

    Heb het: "Gepost met" gedeelte wel weg gehaald, anders kan ik daar nog problemen mee krijgen en dat wil ik niet.

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 16:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik weet dat ik awesome ben. Ik zal wel ff screenshots online zetten van wat ik al had. :p

    Heb het: "Gepost met" gedeelte wel weg gehaald, anders kan ik daar nog problemen mee krijgen en dat wil ik niet.


    Meh, dat ziet er zo handig uit.


    Take me to wonderland

    DarkSavior schreef:
    Ik weet dat ik awesome ben. Ik zal wel ff screenshots online zetten van wat ik al had. :p

    Heb het: "Gepost met" gedeelte wel weg gehaald, anders kan ik daar nog problemen mee krijgen en dat wil ik niet.



    Wow, dat is echt heel awesome *O*


    26 - 02 - '16

    Pft, ik dacht dat je anders was, maar je bent helemaal hetzelfde. Alles doen wat zij ook doen, gewoon om erbij te horen. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wat de fuck. 'Not a real fanfiction' What kind of shit is that? :8


    26 - 02 - '16

    Sorry peeps :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ziet hem zo graag!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Da's handig, nu hoef ik niet meer te kiezen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"