• ... dat er een patroon zit in het opendoen van flessen. Het is heel toevallig en we weten niet zeker of het juist is, maar tot nu toe klopt het bij iedereen die we het hebben laten doen. Ik zal het proberen uit te leggen :-)
    We gaan van het principe af dat je rechtshandig bent, dan houd je de fles met je rechterhand vast en hou je met je linkerhand het dopje vast als je de fles opendraait, op voorwaarde dat je niet het dopje omdraait, maar de fles. Je doet je fles dus open door je dopje gewoon vast te houden en de fles te draaien. Als je echter de fles opent door het dopje te draaien ipv de fles, dan houd je de fles met je linkerhand vast en het dopje met de rechterhand.
    Als je linkshandig bent, is het omgekeerd.
    Dit klinkt heel verward als je het naleest, maar stiekem wou ik het toch met jullie delen, want ik vond het grappig.
    En geheimelijk hoop ik ook dat het klopt? :x

    Mijn theorie klopt alleen maar bij mensen uit mijn omgeving, waardoor ik kan afleiden dat het een maatschappelijk fenomeen is dat voorkomt in bepaalde groeperingen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 23:50 ]

    Ooooh, dit klinkt veel te wetenschappelijk gezien ik net vakantie heb.
    Maar ik denk dat je wel een goed punt hebt.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Ooooh, dit klinkt veel te wetenschappelijk gezien ik net vakantie heb.
    Maar ik denk dat je wel een goed punt hebt.

    Test het eens? :-)

    Ik zal het eens kijken Ik wilde toch cola


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee sorry,ik ben rechtshandig en draai altijd aan de dop met mijn linker hand.Maar ik ben ook vreemd,ik doe geel veel met links voor een rechtshandige.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fornicate schreef:
    (...)
    Test het eens? :-)

    Morgen ja?
    Of overmorgen.
    Dan heb ik genoeg flessen open te maken (':
    verjaardag


    Felix

    Ik heb nu een heel raar gevoel dat het echt best wel waar is en dat ik nu heel snel ff een fles erbij ga halen!
    *staat op akt een fles en test het uit*
    Het klopt fucking hard!

    StJimmy schreef:
    Nee sorry,ik ben rechtshandig en draai altijd aan de dop met mijn linker hand.Maar ik ben ook vreemd,ik doe geel veel met links voor een rechtshandige.

    Jij mag niet meedoen, jij bent een uitschieter, koesch ga weg D':<

    Fornicate schreef:
    (...)
    Jij mag niet meedoen, jij bent een uitschieter, koesch ga weg D':<

    Uitzondering bevestigt de regel he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is niet zo vreemd, want als je bedenkt dat rechts je goede hand is, maak je de beweging met je goede hand. Net als met voetbal heel veel mensen hun rechterbeen het liefst gebruiken.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik wou nét drinken gaan halen, dussss...
    ik ga ff testen ;d


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha, het klopt (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik hou de fles met mijn rechterhand vast en draai het dopje meestal gewoon. Soms draai ik zowel de fles als het dopje. Your point has not been proven :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Ik hou de fles met mijn rechterhand vast en draai het dopje meestal gewoon. Soms draai ik zowel de fles als het dopje. Your point has not been proven :Y)

    Ga weeeeeg ....

    Fornicate schreef:
    (...)
    Ga weeeeeg ....


    Sorry ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    haha, wat denk jij over grappige dingen na:) Zo'n soort theorie was nooit in me opgekomen, ik denk meestal meer onzinnige dingenxD