• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil niet gaannn D: als dat wijf toch alleen maar op ons loopt te roepen en nooit een goed woordje voor ons heeft, waarom zou ik me dan nog moeten inspannen?
    Damn, ik haat dit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waarom, waaaaaarom zijn vrouwen zo? Bah. Ik kan er niet tegen als mensen zeggen dat ze dingen gaan doen of dingen gaan gebeuren en er dan gewoon niks gedaan wordt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Waarom, waaaaaarom zijn vrouwen zo? Bah. Ik kan er niet tegen als mensen zeggen dat ze dingen gaan doen of dingen gaan gebeuren en er dan gewoon niks gedaan wordt.

    We zijn niet allemaal zo!
    [Ik wel. (:]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    DarkSavior schreef:
    Waarom, waaaaaarom zijn vrouwen zo? Bah. Ik kan er niet tegen als mensen zeggen dat ze dingen gaan doen of dingen gaan gebeuren en er dan gewoon niks gedaan wordt.

    Lijkt me eerder 'n mannentrekje (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat was zo schattig. (bloos)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Filmcollege. Geweldig.


    We need a bigger boat.

    Eeeen we zijn weer terug. Zo verleidelijk om dat laatste uurtje maw niet te doen, anders ken ik weer helemaal naar school fietsen.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Eeeen we zijn weer terug. Zo verleidelijk om dat laatste uurtje maw niet te doen, anders ken ik weer helemaal naar school fietsen.

    Lol ik zou skippen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Love that song. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    WIL ik eens gaan sporten, heb ik vergadering... Dan maar mamma sms'en dat ik laat thuis ben doordat ik pas laat kan gaan sporten. En op tijd weg bij de vergadering.
    Ja. niks aan te doen.


    We need a bigger boat.

    Ik heb het nog steeds benauwt, fijn...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik wil weten of je vrijgezel bent of niet, voordat ik verder ga fantaseren, voordat ik weer iets zeg waarop het nu eeuwen lijkt te duren voordat jij reageert... :X


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    "Lachen met Freud. Gaan we zo ook nog doen."
    Nou komt het...


    We need a bigger boat.

    Nou mijn verassing was een Quizlet app, maar ik mag hem van Rutger niet online zetten, omdat de mobiele website bijna af is en het tot verwarring kan leiden. Nou dan blijft hij lekker in prive gebruik, want ik vind hem handig <3

    Gepost met de Quizlet App.

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 15:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Nou mijn verassing was een Quizlet app, maar ik mag hem van Rutger niet online zetten, omdat de mobiele website bijna af is en het tot verwarring kan leiden. Nou dan blijft hij lekker in privé gebruik, want ik vind hem handig <3

    Gepost met de Quizlet App.


    Nouu, dat is nou jammer. :c Maar leuk voor jou. :Y)


    You are beautiful, you are love.