• Wat vinden jullie eigenlijk van jongens op Quizlet.
    Want ik zit nu al bijna een jaar op Quizlet en heb nog maar een stuk of 5 jongens gezien XD.
    Noujah het is ook niet echt typisch een jongens site maar het is ook niet heel typerend voor meisjes.
    Maarjah wat vinden jullie hier dus van?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Parachutes schreef:
    Ik vind het zo'n onzin om te zeggen dat dingen 'typisch voor jongens' of 'typisch voor meisjes' zijn.
    Laat iedereen toch doen waar hij zin in heeft - naar mijn mening heeft dat niets met geslacht te maken.

    Dit berichtje deed me meteen denken aan het volgende filmpje ;D


    ars moriendi

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, goed idee :Y) Ik jaag als eerste mezelf weg van Quizlet.
    Oke, ik ga wel als tweede, adieu (pirate)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik snap de vraag 'Wat vinden jullie van jongens op Quizlet?' eigenlijk niet eens. Q is toch voor iedereen?


    Bad decisions make good stories.

    ik vind het voor jongens en meisjes... Wat maakt het nou niet uit om een jongen op quizlet zit?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Parachutes schreef:
    Ik vind het zo'n onzin om te zeggen dat dingen 'typisch voor jongens' of 'typisch voor meisjes' zijn.
    Laat iedereen toch doen waar hij zin in heeft - naar mijn mening heeft dat niets met geslacht te maken.


    Do what people say you can't.

    Omdat als er een jongen online komt er gelijk 100 meisjes zijn die zijn aandacht willen en op hem geilen. Tja, dat jaagt ze weg :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Filister schreef:
    (...)Oke, ik ga wel als tweede, adieu (pirate)


    En dan kan ik ook wel gaan als jongen :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb nergens een 'Boys not allowed'-bordje zien hangen...


    Searching heavens for another earth

    BlackTree schreef:
    (...)

    En dan kan ik ook wel gaan als jongen :P

    Bye


    Take me to wonderland

    Square schreef:
    Moet ik daar specifiek iets van vinden dan? (krul) Zo lang je je een beetje vriendelijk kunt gedragen tegenover anderen en min of meer aan de regels houdt is iedereen hier wat mij betreft helemaal welkom, of je nou jongen, meisje, iets daar tussenin of beide tegelijk bent.


    We need a bigger boat.

    Ik denk dat de jongens op Q over het algemeen wat slimmer en wat meer welbespraakt zijn dan de gemiddelde jongen. Gelukkig zijn ze wel een stuk minder bitchy dan sommige meiden :')


    From these ashes, I will rise

    ImAwesome schreef:
    Omdat als er een jongen online komt er gelijk 100 meisjes zijn die zijn aandacht willen en op hem geilen. Tja, dat jaagt ze weg :Y)

    True story.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ancore schreef:
    Ik denk dat de jongens op Q over het algemeen wat slimmer en wat meer welbespraakt zijn dan de gemiddelde jongen. Gelukkig zijn ze wel een stuk minder bitchy dan sommige meiden :')

    Oops, I have to leave. :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Oops, I have to leave. :')

    Hahaha, ik ook. Volgens mij ben ik nog erger dan de meesten hier.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Parachutes schreef:
    Ik vind het zo'n onzin om te zeggen dat dingen 'typisch voor jongens' of 'typisch voor meisjes' zijn.
    Laat iedereen toch doen waar hij zin in heeft - naar mijn mening heeft dat niets met geslacht te maken.


    Tijd voor koffie.