• Serieus toen ik dat zag dacht ik 'Omg niet weer zo'n vies beest bij' blijkt het ook nog een lelijke vieze spin te zijn die geen web maakt, maar wel sprint tegen 200 km/uur O_O



    In mei van dit jaar werd in een stadstuin in Antwerpen de 250ste spinnensoort in de sinjorenstad aangetroffen. Het gaat om de Tuinwolfspin, een spinnetje dat geen web weeft, maar actief - zoals een wolf - zijn prooi achtervolgt en in een sprint grijpt, tegen - omgerekend - meer dan 200 kilometer per uur. Dat heeft de Belgische spinnenvereniging Arabel maandag bekendgemaakt.

    Bron: zita.be

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 19:22 ]


    16 - 09 - '17

    Why :'(


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ieeuw, ziet er nog enger uit dan ik in gedachten had.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 19:23 ]


    -

    En hoe kan ik die nu ooit gaan pletten met mijn schoen? Als ik een poging doe hem neer te slaan issie al weer weg :c


    From these ashes, I will rise

    O.o

    Ik dacht ergens ver weg, maar dit is gewoon veel te dichtbij voor een 200km per uur rennende spin.


    :)

    Gadverdamme. D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Years schreef:
    O.o

    Ik dacht ergens ver weg, maar dit is gewoon veel te dichtbij voor een 200km per uur rennende spin.


    Ja ..


    16 - 09 - '17

    what the fuck what the fuck what the fuck
    dat zijn 250 soorten te veel
    omfg 200 km/h
    omfg
    *dies*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pattini schreef:
    Why :'(


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'


    Kill it with fire!

    Oh, tof. Zit dat beest ook al in Antwerpen. Lekker dichtbij.

    Konden die beesten geen huis zoeken in de woestijn ver weg ofzo in plaats van zo dichtbij. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, ergens best wel een awesome beestje ^^
    Nee, ik heb echt niks tegen spinnen.


    Stenenlikker

    Scandal schreef:
    Oh, tof. Zit dat beest ook al in Antwerpen. Lekker dichtbij.

    Konden die beesten geen huis zoeken in de woestijn ver weg ofzo in plaats van zo dichtbij. =(


    Ik woon in Limburg, maar als dat ding zo snel kan lopen kan t dichtbij komen


    16 - 09 - '17

    Pussies allemaal :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gawain schreef:
    Haha, ergens best wel een awesome beestje ^^
    Nee, ik heb echt niks tegen spinnen.


    +Ik niks tegen spinnen. Wel iets tegen vliegen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sinistre schreef:
    Pussies allemaal :Y)


    Excuse moi? (cat)


    -