• Ik wil een story maken over Zayn Malik. Ik zal hier de verhaallijn even droppen die ik in mijn hoofd had. Het zou nog een beetje kunnen veranderen, aangezien ideeën vaak op onverwachte momenten komen. Ik ben niet echt goed in titels, dus ik dacht, misschien kunnen jullie me helpen?

    Rebecca was in de ogen van Zayn perfect, ook al was ze nooit aardig voor hem, was ze strondjaloers en zoende ze regelmatig met andere jongens. Liefde maakt blind, dat kon je hier oprecht zeggen. Het karma pakte haar tijdens een aanrijding en ze overleed. Hij probeerde troost te zoeken bij zijn vrienden, die hem niet begrepen. Alleen zijn beste vriendin Moon begreep hem. Ze deed alles zodat hij er weer bovenop kwam, maar ze kreeg gevoelens voor hem. Kreeg hij dat ook voor haar, en was hij er wel klaar voor? Wat gebeurde er met hun vriendschap?

    Heeft iemand ideeën? :Y)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 18:03 ]

    - Irreplaceable
    - Losing or winning?
    - Losing the perfect girl
    - Even perfection can disappear


    Je ziet maar :')

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 18:06 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Never mind :')

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 9:37 ]


    .

    Ohmygod weet je dat je één van mijn titels hebt gebruikt?! AAAAH BEDANKT!!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Ohmygod weet je dat je één van mijn titels hebt gebruikt?! AAAAH BEDANKT!!


    Haha sorry, ik was het vergeten te zeggen, wou het net doen :$

    Mobiliarbus schreef:
    (...)

    Haha sorry, ik was het vergeten te zeggen, wou het net doen :$


    Niet erg, hoor! Ohmygod! *is in shock* :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein