• hello lieve creatieve mensen!
    ik wil een tatoeage aan de binnenkant van mijn enkel en ik zoek iemand die er een wil ontwerpen voor mij. als iemand dat voor mij wil doen is dat SUPER

    ik moet duidelijker zijn van jullie dus:
    ik zat te denken aan iets met een vlindertje(s) en dat - dat dan een beetje omhoog loopt via mijn enkel

    of iets met mijn naam/initialen Anouk Willemijn!
    - hij moet niet te groot niet te klein zijn
    - en iets waar ik me hele leven mee kan rond lopen!

    iloveyouguys(L)

    IK ZEG NIET DAT IK HEM LAAT ZETTEN HET IS GEWOON VOOR IDEEEN!

    [ bericht aangepast op 27 mei 2010 - 21:02 ]


    happy girls are the prettiest girls

    sorry, maar een tattoo is iets heel persoonlijks dus ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn die voor jou een tattoo kunnen maken die precies bij je past, helemaal omdat je geen aanwijzingen geeft van wat je wel of niet wil.


    We can only learn to love by loving.

    Neem een klein ingekleurd hartje en dan gewoon in het zwart/grijs. Dat wil ik op mijn pols of het woord Believe ofzo. Maar het beste is zelf wat te verzinnen.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 17:25 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben ontzettend creatief -nee dat is geen ego :Y)- en ik zeg: ik ga jou geen ideeën aandragen. Ik heb 3 tattoo's die alledrie allemaal ontzettend veel over mijn hele leven en mij als persoon zeggen. Zelf getekend, uitgewerkt en niet uit boeken. Dit is van mij en dit zegt alles over mij.

    Tattoo's horen speciaal te zijn, niet iemand anders zijn/haar idee :X


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou het willen proberen, maar je moet toch echt wel meer details geven.
    Teksten, voorwerpen, dieren, personen. En dan ook welke dieren/teksten etc. en de houding en veel meer details. Vb. hoe ik teken.
    Je zult echt duidelijker moeten zijn.


    I live for the applause, you will die for it.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik ben ontzettend creatief -nee dat is geen ego :Y)- en ik zeg: ik ga jou geen ideeën aandragen.
    -
    Tattoo's horen speciaal te zijn, niet iemand anders zijn/haar idee :X


    Hier sluit ik me volledig bij aan. Al heb ik geen 3 tattoo's maar slechts één op het moment en ga ik binnenkort voor mijn tweede.

    Een tekening van een leeuw door mijn moeder gemaakt toen zij rond mijn eigen leeftijd was(iets jonger). Omdat mijn sterrenbeeld leeuw is en zij hem getekend heeft is dit voor mij een tattooage die onze band vereeuwigd.

    Ik heb hem niet zelf ontworpen maar hij is wel persoonlijk en zoals KirstenSnaps al zei verteld een tattoo iets over jezelf.

    Je hele leven lang...

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 21:16 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik zou wel wile n.n


    Dress me, I'm your manne-quin

    Ik vind dat je dat zelf moet doen, het is iets speciaals en iemand onbekends dat laten doen lijkt me niet zo slim. Of probeer je dit voor wat ideeën te doen? Dan moet je dat misschien even in je post zetten :)


    your eyes are like stars in the night.