• Wat vinden jullie eigenlijk van jongens op Quizlet.
    Want ik zit nu al bijna een jaar op Quizlet en heb nog maar een stuk of 5 jongens gezien XD.
    Noujah het is ook niet echt typisch een jongens site maar het is ook niet heel typerend voor meisjes.
    Maarjah wat vinden jullie hier dus van?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind het echt idioot, wat doen jongens hier nou? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Filister schreef:
    Ik vind het echt idioot, wat doen jongens hier nou? :W

    Ik zou het echt niet weten. Quizlet is ook echt helemaal niet leuk voor jongens die schrijven. :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het normaal. Zelf heb ik ook veel contact met een jongen op Quizlet en daar kan ik het uitstekend mee vinden. Jongens kunnen ook op forums discussies voeren, verhalen schrijven en die andere dingen op Quizlet uitvoeren.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik vind het zo'n onzin om te zeggen dat dingen 'typisch voor jongens' of 'typisch voor meisjes' zijn.
    Laat iedereen toch doen waar hij zin in heeft - naar mijn mening heeft dat niets met geslacht te maken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik vind het zo'n onzin om te zeggen dat dingen 'typisch voor jongens' of 'typisch voor meisjes' zijn.
    Laat iedereen toch doen waar hij zin in heeft - naar mijn mening heeft dat niets met geslacht te maken.


    •*• Lululu •*•

    Er zitten gewoon veel meisjes op deze site omdat hij echt groot is geworden door de TH-hype. Nu is het zo een beetje door de 1D hype, maar ik vind dat jongens net zo goed op deze site passen als meisjes. Jongens hebben namelijk ook het recht om verhalen en gedichten te schrijven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tja, ik dat ook dat mond reclame veel doen. Ik ben hier door een aantal vriendinnen, maar ik zie jongen nog niet snel samen over Quizlet praten, en zeggen dat ze lid moeten worden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Passerby schreef:
    Er zitten gewoon veel meisjes op deze site omdat hij echt groot is geworden door de TH-hype. Nu is het zo een beetje door de 1D hype, maar ik vind dat jongens net zo goed op deze site passen als meisjes. Jongens hebben namelijk ook het recht om verhalen en gedichten te schrijven.


    Parachutes schreef:
    Ik vind het zo'n onzin om te zeggen dat dingen 'typisch voor jongens' of 'typisch voor meisjes' zijn.
    Laat iedereen toch doen waar hij zin in heeft - naar mijn mening heeft dat niets met geslacht te maken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jongens zijn meer dan welkom. If they like, why not?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nee, er zijn hier niet veel jongens op Quizlet, mijn vriend is er bijvoorbeeld en nog wat jongens waar ik een babbeltje mee maak, maar het is gewoon meer een meisjes site (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Parachutes schreef:
    Ik vind het zo'n onzin om te zeggen dat dingen 'typisch voor jongens' of 'typisch voor meisjes' zijn.
    Laat iedereen toch doen waar hij zin in heeft - naar mijn mening heeft dat niets met geslacht te maken.

    Helemaal wat ik wou zeggen. ^^


    Take me to wonderland

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zou het echt niet weten. Quizlet is ook echt helemaal niet leuk voor jongens die schrijven. :x
    Je haalt me de woorden uit mijn mond, laten we ze met zn allen verjagen *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Filister schreef:
    (...)Je haalt me de woorden uit mijn mond, laten we ze met zn allen verjagen *O*

    Ja, goed idee :Y) Ik jaag als eerste mezelf weg van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 12:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moet ik daar specifiek iets van vinden dan? (krul) Zo lang je je een beetje vriendelijk kunt gedragen tegenover anderen en min of meer aan de regels houdt is iedereen hier wat mij betreft helemaal welkom, of je nou jongen, meisje, iets daar tussenin of beide tegelijk bent.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Parachutes schreef:
    Ik vind het zo'n onzin om te zeggen dat dingen 'typisch voor jongens' of 'typisch voor meisjes' zijn.
    Laat iedereen toch doen waar hij zin in heeft - naar mijn mening heeft dat niets met geslacht te maken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.