• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    Zucchero schreef:
    (...)

    Dat is wel waar.
    Ik ben aan de pil gegaan omdat ik zoveel buikpijn had en het gewoon zo veel was iedere keer, toen ben ik naar de dokter gegaan en die heeft me meteen de pil voorgeschreven. Hij is prima voor mij, alleen heeft hij me nooit uitleg gegeven, of ook maar iets verteld over het type. Het is dat ik de gebruiksaanwijzing maar eens goed had doorgenomen...

    Dan voel ik mij stiekem nu heel gelukkig met het college van bijna 30 minuten dat mijn arts mij gaf over de pil.


    I am an idiot, I move.

    En ik zit hier zonder pil en met vreselijke pijn.
    Ach ja, het is gelukkig maar een paar dagen per maand, maar het blijft toch wel vervelend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik had voor de pil helemaal geen last van buikpijn of andere dingen, maar nu ik de pil heb wel ;___; terwijl ik al de lichtste heb.

    Anarose schreef:
    Ik zit er over te denken een spiraaltje te nemen, iemand hier ervaringen mee?


    Ik kreeg destijds een spiraal, toen ik 16 was, en het is zeker geen pretje als je niet eerder bevallen ben. De meeste artsen raden ook pas een spiraaltje aan na een zwangerschap, ook gezien de pijn en eventuele verzakkingen. Toen ik hem namelijk na de zwangerschap terug nam, deed het absoluut geen pijn. Maar met die eerste heb ik toch echt wel afgezien (ondanks dat ik een redelijk hoge pijngrens heb), en de eerste dagen had ik ook echt last van buikpijnen en behoorlijk bloedverlies.

    Natuurlijk, als het spiraaltje niet verzakt, dan heb je ook zeker wel de komende 5 jaar er enorme voordelen aan. Althans, ik had dat toch. Mijn schoonzusje daarentegen heeft juist afgezien ermee, omdat het spiraaltje verzakte. Daarbij wordt de ene persoon nog wel gewoon ongesteld, en de andere niet en daarin heb ik ook mazzel gehad. Het grootste voordeel voor mij toch, is dat ik me niet druk hoef te maken om de pil wanneer ik ziek ben of dat ik hem zou kunnen vergeten. Ik heb 6 jaar een vaste relatie nu en tja, we gebruiken geen condooms en als ik de pil zou slikken, zou ik veel meer stressen dan nu met het spiraaltje - al is het spiraaltje natuurlijk ook niet 100% safe, maar in dat opzicht is geen enkele anti-conceptie dat.
    Ik verkies zelf het spiraaltje boven de pil, dat absoluut

    Maar wanneer je nog geen zwangerschap achter de rug heb - wat denk ik voor de meesten hier op Q geldt - zal ik er wel eerst goed over nadenken. Het is namelijk erg pijnlijk om het te zetten, en het is niet altijd gezegd dat het goed blijft zitten en of je ook daadwerkelijk alle voordelen eruit kan halen.
    Ik heb gewoon geluk gehad en achteraf alle voordelen ervan ondervonden, maar dit geldt niet voor iedereen. Je moet voor jezelf uitmaken of die tijdelijke pijn het waard is om te kijken of het voor jou werkt of niet.
    Ik kan wel zeggen dat het pijnloos is, maar dat is het absoluut niet, tenzij je al eens bevallen bent. Maar in die, als je er goed over na gaat denken, heeft iedereen een andere pijngrens en ervaart iedereen pijn anders. En daar valt misschien ook nog iets voor te zeggen, i don't know. Het zal alleen zeker niet als aangenaam aanvoelen XD

    @Junns, ik heb geen idee of ze uberhaupt een spiraaltje zetten met verdoving. Bij mij was dat althans niet zo en het werd ook niet ter sprake gebracht of als optie gegeven, en ik was 16, dus ja. Nu spreek ik wel over 9 jaar terug off course, dus dat zou inmiddels veranderd kunnen zijn, daar niet van :'D Maar destijds deden ze het dus niet.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik mag misschien in de zomervakantie met mijn vriend en zijn ouders en broertje mee op vakantie, als het mag van mama. Hopelijk mag het dus, want lijkt me echt leeeeeuk. Het probleem is alleen dat ze waarschijnlijk moeilijk gaat doen omdat ze liever nog niet heeft dat we samen slapen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik mag misschien in de zomervakantie met mijn vriend en zijn ouders en broertje mee op vakantie, als het mag van mama. Hopelijk mag het dus, want lijkt me echt leeeeeuk. Het probleem is alleen dat ze waarschijnlijk moeilijk gaat doen omdat ze liever nog niet heeft dat we samen slapen.

    Dat klinkt echt heel erg leuk :3 Hopelijk vind je moeder het goed anders zou dat echt jammer zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat klinkt echt heel erg leuk :3 Hopelijk vind je moeder het goed anders zou dat echt jammer zijn.


    Ik heb het al aan papa gevraagd en van hem mocht het. Dus hij gaat het er met mama over hebben. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik heb het al aan papa gevraagd en van hem mocht het. Dus hij gaat het er met mama over hebben. :Y)

    Aawh, wat leuk. Ik hoop dat het lukt!
    Als het goed is ga ik met Nikki, haar zusje en dat vriendje ook op vakantie samen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dumbledore schreef:
    Ik mag misschien in de zomervakantie met mijn vriend en zijn ouders en broertje mee op vakantie, als het mag van mama. Hopelijk mag het dus, want lijkt me echt leeeeeuk. Het probleem is alleen dat ze waarschijnlijk moeilijk gaat doen omdat ze liever nog niet heeft dat we samen slapen.


    Awesome, in mijn zomervakantie zit ik sowieso bij mn vriend. Over bijna 7 weken khadskfhsln. Maar mijn moeder deed vorig jaar ook moeilijk en dit jaar weer. Ze gunt het me omdat we elkaar bijna niet zien, maar dan moet ik wel elke dag bericht geven en het adres geven. Vorige keer was ik dat adres vergeten en toen had ik echt hel in Luxemburg.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 18:07 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Woehoeeee ik mag. Ik ben zooooo blij. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Woehoeeee ik mag. Ik ben zooooo blij. :Y)

    Heeeeeel veel plezier!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Heeeeeel veel plezier!


    Bedaaaaaaankt!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat heeft dat met seks te maken. :Y)


    -

    Genius schreef:
    Wat heeft dat met seks te maken. :Y)

    Wat heeft die reactie met seks te maken :Y) En een week weg gaan met haar vriendje zal zeker leiden tot seks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wat heeft die reactie met seks te maken :Y) En een week weg gaan met haar vriendje zal zeker leiden tot seks.


    Kan* Het kan leiden tot seks, maar het hoeft niet! Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel privacy ze hebben.

    @ Dumbledore, veel plezier! (:


    You are beautiful, you are love.