Requille schreef:
(...)
Katoooooo.
Je hoeft niet bang te zijn over hoe je het gaat brengen. Je hebt al gemeld dat je er niet klaar voor bent, dus welke reden dat dan ook heeft, zal 'm juist een beter beeld geven. Het is beter dat het er uitkomt nu je er mee zit, dan dat je het voor je houdt en opeens in je gezicht gedouwd te krijgen. Jullie zijn nog maar 17, er is nog genoeg tijd. Ik denk dat je gewoon met hem erover moet praten als het echt zo aan je knaagt.
Chanouuu!
Ja, ik denk ook wel dat ik er liever met hem over praat, want ik zit er echt wel mee... Ik weet gewoon niet goed hoe ik erover moet beginnen, en eens het eruit is dat ik me te onzeker voel zal hij willen weten waarom dat zo is en wat hij eraan kan doen, en ik heb geen idee waarom ik zo onzeker erover ben, en ik weet ook niet wat hij eraan kan doen. Ik denk dat ik gewoon op een rustige manier naar seks wil toegroeien..
Edit: Ook denk ik dat hij 3 maanden als al een lange relatie ziet, terwijl ik dat nog niet zooo heel erg lang vind...
[ bericht aangepast op 27 april 2013 - 21:53 ]
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."