• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Ook al heb ik mezelf duizend keer vervloekt, toch ben ik weer verliefd geworden. Op een andere collega van mij, lol. Het is zo leeeeuk met hem, ook al is hij qua uiterlijk normaal gezien niet helemaal mijn type, maar dat boeit me niks.
    De vraag is; hoe moet het nu verder? We kunnen echt heel lang praten en hebben ook veel lol, maar hoe zet je zoiets om naar iets anders? Ik ben helemaal in de war door hem en ik voel me weer net dertien. :'D
    De vorige keer nam mijn ex al het initiatief, maar nu is deze - hopelijk - aanstaande vriend ook verlegen op dit gebied, net zoals ik.
    Damn, ik droom al een hele tijd van hem en ik wil hem zo graag als vrieeeend, ook al heb ik het afgezworen. Zwak type ben ik. :')

    Vraag z'n nummer en start flirting. (;


    Me so good.

    Merrow schreef:
    (...)

    Cola en bepaalde badschuimen en shampoo's zouden ook al kankerverwekkend zijn. Binnenkort zal gewone zuurstof ook al de kans op longkanker verhogen, zeker. Yupz, ze verzinnen telkens wat nieuws. Ik heb zoiets van, over straat - of zelfs over het zebrapad - lopen kan ook dodelijk zijn en we doen het ook maar.
    Dus ik zou ook gewoon zeker de pil blijven slikken, zeker als je het fijner voor jezelf vind (;

    Ja ik blijf hem gewoon sikken. :) Good to know dat dit dus gewoon word gezegd om mensen bang te maken..


    Me so good.

    Barnabas schreef:
    Ook al heb ik mezelf duizend keer vervloekt, toch ben ik weer verliefd geworden. Op een andere collega van mij, lol. Het is zo leeeeuk met hem, ook al is hij qua uiterlijk normaal gezien niet helemaal mijn type, maar dat boeit me niks.
    De vraag is; hoe moet het nu verder? We kunnen echt heel lang praten en hebben ook veel lol, maar hoe zet je zoiets om naar iets anders? Ik ben helemaal in de war door hem en ik voel me weer net dertien. :'D
    De vorige keer nam mijn ex al het initiatief, maar nu is deze - hopelijk - aanstaande vriend ook verlegen op dit gebied, net zoals ik.
    Damn, ik droom al een hele tijd van hem en ik wil hem zo graag als vrieeeend, ook al heb ik het afgezworen. Zwak type ben ik. :')

    En je wil seks met hem?


    -

    Genius schreef:
    (...)
    En je wil seks met hem?

    Natuurlijk. 24/7!
    Daarom vraag ik het ook. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Natuurlijk. 24/7!
    Daarom vraag ik het ook. :Y)


    Hahahaha, gewoon vanuit het niets bespringen dan! :Y)


    Bad decisions make good stories.

    Oké, ik kom hier ook eens gewoon meteen binnengevallen. Na alle topics al mee te hebben gelezen haha.
    Mijn vriend en ik zijn komende dinsdag drie maanden samen. Al een tijdje dus. Alles ging/gaat goed, maar vandaag kwam hij ineens met de vraag af of ik het al zou zien zitten om seks te hebben. (Even ter informatie, we zijn allebei 17 en het is van alletwee de eerste relatie.) Ik was nogal uit mijn lood geslagen, en heb ook meteen gezegd dat ik zeker nog even wil wachten omdat ik nog niet klaar ben. Daarna werd er de hele namiddag er met geen woord meer over gerept.
    Ergens wil ik er nu wel met hem over praten, over waarom ik me er nog niet klaar voor voel, ik voel me te onzeker tegenover hem, tegenover mezelf, ik voel me er gewoon nog niet klaar genoeg voor. En nu vroeg ik me dus af of jullie wat geruststellend advies hebben over hoe ik dit moet aanpakken. Want ik ben bang dat mijn onzekerheden hem zullen afschrikken.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    Oké, ik kom hier ook eens gewoon meteen binnengevallen. Na alle topics al mee te hebben gelezen haha.
    Mijn vriend en ik zijn komende dinsdag drie maanden samen. Al een tijdje dus. Alles ging/gaat goed, maar vandaag kwam hij ineens met de vraag af of ik het al zou zien zitten om seks te hebben. (Even ter informatie, we zijn allebei 17 en het is van alletwee de eerste relatie.) Ik was nogal uit mijn lood geslagen, en heb ook meteen gezegd dat ik zeker nog even wil wachten omdat ik nog niet klaar ben. Daarna werd er de hele namiddag er met geen woord meer over gerept.
    Ergens wil ik er nu wel met hem over praten, over waarom ik me er nog niet klaar voor voel, ik voel me te onzeker tegenover hem, tegenover mezelf, ik voel me er gewoon nog niet klaar genoeg voor. En nu vroeg ik me dus af of jullie wat geruststellend advies hebben over hoe ik dit moet aanpakken. Want ik ben bang dat mijn onzekerheden hem zullen afschrikken.


    Katoooooo. ;D
    Je hoeft niet bang te zijn over hoe je het gaat brengen. Je hebt al gemeld dat je er niet klaar voor bent, dus welke reden dat dan ook heeft, zal 'm juist een beter beeld geven. Het is beter dat het er uitkomt nu je er mee zit, dan dat je het voor je houdt en opeens in je gezicht gedouwd te krijgen. Jullie zijn nog maar 17, er is nog genoeg tijd. Ik denk dat je gewoon met hem erover moet praten als het echt zo aan je knaagt.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Katoooooo. ;D
    Je hoeft niet bang te zijn over hoe je het gaat brengen. Je hebt al gemeld dat je er niet klaar voor bent, dus welke reden dat dan ook heeft, zal 'm juist een beter beeld geven. Het is beter dat het er uitkomt nu je er mee zit, dan dat je het voor je houdt en opeens in je gezicht gedouwd te krijgen. Jullie zijn nog maar 17, er is nog genoeg tijd. Ik denk dat je gewoon met hem erover moet praten als het echt zo aan je knaagt.

    Chanouuu! ;-)
    Ja, ik denk ook wel dat ik er liever met hem over praat, want ik zit er echt wel mee... Ik weet gewoon niet goed hoe ik erover moet beginnen, en eens het eruit is dat ik me te onzeker voel zal hij willen weten waarom dat zo is en wat hij eraan kan doen, en ik heb geen idee waarom ik zo onzeker erover ben, en ik weet ook niet wat hij eraan kan doen. Ik denk dat ik gewoon op een rustige manier naar seks wil toegroeien..
    Edit: Ook denk ik dat hij 3 maanden als al een lange relatie ziet, terwijl ik dat nog niet zooo heel erg lang vind...

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 21:53 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    Oké, ik kom hier ook eens gewoon meteen binnengevallen. Na alle topics al mee te hebben gelezen haha.
    Mijn vriend en ik zijn komende dinsdag drie maanden samen. Al een tijdje dus. Alles ging/gaat goed, maar vandaag kwam hij ineens met de vraag af of ik het al zou zien zitten om seks te hebben. (Even ter informatie, we zijn allebei 17 en het is van alletwee de eerste relatie.) Ik was nogal uit mijn lood geslagen, en heb ook meteen gezegd dat ik zeker nog even wil wachten omdat ik nog niet klaar ben. Daarna werd er de hele namiddag er met geen woord meer over gerept.
    Ergens wil ik er nu wel met hem over praten, over waarom ik me er nog niet klaar voor voel, ik voel me te onzeker tegenover hem, tegenover mezelf, ik voel me er gewoon nog niet klaar genoeg voor. En nu vroeg ik me dus af of jullie wat geruststellend advies hebben over hoe ik dit moet aanpakken. Want ik ben bang dat mijn onzekerheden hem zullen afschrikken.


    Ik denk dat het iets is waar je naar toe moet werken. Het lijkt me niet iets wat je in een keer besluit te doen. Je begint 'rustig' en komt stap bij stap op een punt dat je gewoon weet dat je er aan toe bent. Daarnaast is het denk ik ook wel belangrijk dat het vertrouwen goed is tussen jullie.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Ik denk dat het iets is waar je naar toe moet werken. Het lijkt me niet iets wat je in een keer besluit te doen. Je begint 'rustig' en komt stap bij stap op een punt dat je gewoon weet dat je er aan toe bent. Daarnaast is het denk ik ook wel belangrijk dat het vertrouwen goed is tussen jullie.

    Ja, dat dacht ik ook, van dat rustig aan doen.. Ik denk wel dat ik hem dat zeker zal zeggen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    (...)
    Ja, dat dacht ik ook, van dat rustig aan doen.. Ik denk wel dat ik hem dat zeker zal zeggen.

    Komt wel goed. Als hij lief is zal hij goed reageren. (:


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)
    Komt wel goed. Als hij lief is zal hij goed reageren. (:

    Dat is hij zeer zeker. :-) Ik denk gewoon dat ik de volgende keer dat ik hem zie er over moet beginnen, zonder onnodig bang te zijn, hij zal het wel begrijpen. Hopelijk. Bedankt trouwens! :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    (...)
    Dat is hij zeer zeker. :-) Ik denk gewoon dat ik de volgende keer dat ik hem zie er over moet beginnen, zonder onnodig bang te zijn, hij zal het wel begrijpen. Hopelijk. Bedankt trouwens! :-)


    Graag gedaan. c: En je hoeft inderdaad niet bang te zijn (dat zeg ik wel heel leuk, maar ik ben ook iemand die zich vaak onnodig zorgen maakt). Anyway, ik denk dat het juist op zal luchten als je er met hem over gepraat hebt en weet hoe er beide over gedacht word.


    You are beautiful, you are love.

    Sheeran schreef:
    (...)
    Dat is hij zeer zeker. :-) Ik denk gewoon dat ik de volgende keer dat ik hem zie er over moet beginnen, zonder onnodig bang te zijn, hij zal het wel begrijpen. Hopelijk. Bedankt trouwens! :-)


    Goodluck. (: Sowieso helpt 't ook met in zien van: Goh, er zijn nu 3 maanden voorbij. Hoe zie jij het en hoe zie ik het? Waarschijnlijk vroeg 'ie het gewoon omdat ie nieuwsgierig was naar hoe jij er tegenover stond en wilt ie dus juist weten wat jou mening is. (: Wie weet is ie er zelf ook nog niet klaar voor en was ie bang dat jij dat al wel was?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Barnabas schreef:
    Ook al heb ik mezelf duizend keer vervloekt, toch ben ik weer verliefd geworden. Op een andere collega van mij, lol. Het is zo leeeeuk met hem, ook al is hij qua uiterlijk normaal gezien niet helemaal mijn type, maar dat boeit me niks.
    De vraag is; hoe moet het nu verder? We kunnen echt heel lang praten en hebben ook veel lol, maar hoe zet je zoiets om naar iets anders? Ik ben helemaal in de war door hem en ik voel me weer net dertien. :'D
    De vorige keer nam mijn ex al het initiatief, maar nu is deze - hopelijk - aanstaande vriend ook verlegen op dit gebied, net zoals ik.
    Damn, ik droom al een hele tijd van hem en ik wil hem zo graag als vrieeeend, ook al heb ik het afgezworen. Zwak type ben ik. :')

    Mag ik vragen waarom je verliefd zijn hebt afgezworen? Ik weet dat mannen de meest vreemde wezens op aarde zijn en niet altijd de meest vriendelijke personen kunnen zijn, maar dan is het hebben van een vriendje ook best leuk?
    Als je iemand leuk vindt, moet je er gewoon voor gaan. Ik zie het probleem niet, eerlijk gezegd. :W


    Deep inside, I've never felt alive