• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    Folklore schreef:
    (...)

    Kan* Het kan leiden tot seks, maar het hoeft niet! Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel privacy ze hebben.

    @ Dumbledore, veel plezier! (:


    Ja, het kan inderdaad leiden tot seks. Maar ik verwacht dat we het van te voren al gedaan zullen hebben, maar dat weet je natuurlijk niet zeker haha. Volgens mij hebben we wel een aparte kamer, dacht ik. So you'll never know. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wat heeft die reactie met seks te maken :Y) En een week weg gaan met haar vriendje zal zeker leiden tot seks.

    Oh , ga niet zo betweterig lopen doen. :')

    Nja okee, dan ga ik ook wel elke keer vermelden wanneer ik mijn vriend zie. Want dat kan leiden tot seks. Spannend dit. :Y)

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 12:57 ]


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Oh , ga niet zo betweterig lopen doen. :')

    Nja okee, dan ga ik ook wel elke keer vermelden wanneer ik mijn vriend zie. Want dat kan leiden tot seks. Spannend dit. :Y)

    Dat kan ik ook tegen jou zeggen dat weet je toch?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Klopt maar ik moest dat gewoon even zeggen. ^^


    -

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik kreeg destijds een spiraal, toen ik 16 was, en het is zeker geen pretje als je niet eerder bevallen ben. De meeste artsen raden ook pas een spiraaltje aan na een zwangerschap, ook gezien de pijn en eventuele verzakkingen. Toen ik hem namelijk na de zwangerschap terug nam, deed het absoluut geen pijn. Maar met die eerste heb ik toch echt wel afgezien (ondanks dat ik een redelijk hoge pijngrens heb), en de eerste dagen had ik ook echt last van buikpijnen en behoorlijk bloedverlies.

    Natuurlijk, als het spiraaltje niet verzakt, dan heb je ook zeker wel de komende 5 jaar er enorme voordelen aan. Althans, ik had dat toch. Mijn schoonzusje daarentegen heeft juist afgezien ermee, omdat het spiraaltje verzakte. Daarbij wordt de ene persoon nog wel gewoon ongesteld, en de andere niet en daarin heb ik ook mazzel gehad. Het grootste voordeel voor mij toch, is dat ik me niet druk hoef te maken om de pil wanneer ik ziek ben of dat ik hem zou kunnen vergeten. Ik heb 6 jaar een vaste relatie nu en tja, we gebruiken geen condooms en als ik de pil zou slikken, zou ik veel meer stressen dan nu met het spiraaltje - al is het spiraaltje natuurlijk ook niet 100% safe, maar in dat opzicht is geen enkele anti-conceptie dat.
    Ik verkies zelf het spiraaltje boven de pil, dat absoluut

    Maar wanneer je nog geen zwangerschap achter de rug heb - wat denk ik voor de meesten hier op Q geldt - zal ik er wel eerst goed over nadenken. Het is namelijk erg pijnlijk om het te zetten, en het is niet altijd gezegd dat het goed blijft zitten en of je ook daadwerkelijk alle voordelen eruit kan halen.
    Ik heb gewoon geluk gehad en achteraf alle voordelen ervan ondervonden, maar dit geldt niet voor iedereen. Je moet voor jezelf uitmaken of die tijdelijke pijn het waard is om te kijken of het voor jou werkt of niet.
    Ik kan wel zeggen dat het pijnloos is, maar dat is het absoluut niet, tenzij je al eens bevallen bent. Maar in die, als je er goed over na gaat denken, heeft iedereen een andere pijngrens en ervaart iedereen pijn anders. En daar valt misschien ook nog iets voor te zeggen, i don't know. Het zal alleen zeker niet als aangenaam aanvoelen XD

    @Junns, ik heb geen idee of ze uberhaupt een spiraaltje zetten met verdoving. Bij mij was dat althans niet zo en het werd ook niet ter sprake gebracht of als optie gegeven, en ik was 16, dus ja. Nu spreek ik wel over 9 jaar terug off course, dus dat zou inmiddels veranderd kunnen zijn, daar niet van :'D Maar destijds deden ze het dus niet.


    Ik geloof dat mijn pijngrens redelijk hoog is, zo niet, tsja dan wordt het even afzien... ^^


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    (...)

    Ik geloof dat mijn pijngrens redelijk hoog is, zo niet, tsja dan wordt het even afzien... ^^


    Persoonlijk vind ik gewoon dat het een momentopname is. Die buikpijnen achteraf waren voor mij goed te vergelijken met m'n gewone menstruatie (een menstruatie was voor mij afzien, dus in die valt ook weer iets te zeggen en misschien valt dat ook weer mee voor anderen :'D ). Pijn is toch moeilijk te vergelijken met elkaar.
    Op het moment zelf voel je een stekende pijn inwendig met zetten, dat wel. Die pijn is zoals met een piercing eigenlijk. Je voelt het even, op het moment van zetten en eventjes erna, maar hebt er daarna erg veel plezier aan. De pijn is wel niet te vergelijken met een piercing zetten, natuurlijk XD (Natuurlijk, zo was het voor mij, ik kan niet in de plaats van anderen spreken XD) Ik zou het ook zeker weer doen. Het was ook daarmee dat ik na de bevalling opnieuw een spiraal nam. Ik ging ervan uit dat het ook goed pijn zou doen, hetzij wel iets minder dan de eerste keer - blijkbaar voel je er na een bevalling echt niet veel van :'D Ja, je voelt wel iets onaangenaams, maar dat zal je met zulke dingen altijd wel houden :'D -, maar ik vond/vind het 't zeker waard en zou het zo weer doen, ook als ik niet bevallen zou zijn geweest (: De eerste dagen is het afzien, maar - voor mij - weegt dat niet op tegen de 5 jaar profijt die eraan vastzit.

    Ik neem ergens aan dat je seksueel actief ben, en zo niet, misschien wel gaat zijn in de komende 5 jaar, maar laat de gynecoloog het draadje goed afknippen. De eerste keer had ik geen enkel problemen ermee en hadden ze het juist afgeknipt, maar bij m'n tweede ben ik na het zetten nog eens 2x terug moeten gaan om het korter te laten knippen. Waarschijnlijk dacht dat mensje van, klein vriendje, klein pietje :'D Een te lang draadje is niet prettig tijdens het vrijen. Erg pijnlijk voor zowel je (eventuele) vriend als voor jezelf. Ik zal er geen tekening bij hoeven te maken dat dat draadje dus niet heel erg buigt/flexibel is en dus erg in de weg zit :'D En geloof me, dat korter knippen is absoluut geen pretje. Dat korter knippen was erger dan het de eerste keer zetten van het spiraaltje :'D

    In ieder geval, heel veel suc7 ermee en ik hoop voor je dat je er net zoveel profijt van ga hebben als ik (:

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 13:15 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik gewoon dat het een momentopname is. Die buikpijnen achteraf waren voor mij goed te vergelijken met m'n gewone menstruatie (een menstruatie was voor mij afzien, dus in die valt ook weer iets te zeggen en misschien valt dat ook weer mee voor anderen :'D ). Pijn is toch moeilijk te vergelijken met elkaar.
    Op het moment zelf voel je een stekende pijn inwendig met zetten, dat wel. Die pijn is zoals met een piercing eigenlijk. Je voelt het even, op het moment van zetten en eventjes erna, maar hebt er daarna erg veel plezier aan. De pijn is wel niet te vergelijken met een piercing zetten, natuurlijk XD (Natuurlijk, zo was het voor mij, ik kan niet in de plaats van anderen spreken XD) Ik zou het ook zeker weer doen. Het was ook daarmee dat ik na de bevalling opnieuw een spiraal nam. Ik ging ervan uit dat het ook goed pijn zou doen, hetzij wel iets minder dan de eerste keer - blijkbaar voel je er na een bevalling echt niet veel van :'D Ja, je voelt wel iets onaangenaams, maar dat zal je met zulke dingen altijd wel houden :'D -, maar ik vond/vind het 't zeker waard en zou het zo weer doen, ook als ik niet bevallen zou zijn geweest (: De eerste dagen is het afzien, maar - voor mij - weegt dat niet op tegen de 5 jaar profijt die eraan vastzit.

    Ik neem ergens aan dat je seksueel actief ben, en zo niet, misschien wel gaat zijn in de komende 5 jaar, maar laat de gynecoloog het draadje goed afknippen. De eerste keer had ik geen enkel problemen ermee en hadden ze het juist afgeknipt, maar bij m'n tweede ben ik na het zetten nog eens 2x terug moeten gaan om het korter te laten knippen. Waarschijnlijk dacht dat mensje van, klein vriendje, klein pietje :'D Een te lang draadje is niet prettig tijdens het vrijen. Erg pijnlijk voor zowel je (eventuele) vriend als voor jezelf. Ik zal er geen tekening bij hoeven te maken dat dat draadje dus niet heel erg buigt/flexibel is en dus erg in de weg zit :'D En geloof me, dat korter knippen is absoluut geen pretje. Dat korter knippen was erger dan het de eerste keer zetten van het spiraaltje :'D

    In ieder geval, heel veel suc7 ermee en ik hoop voor je dat je er net zoveel profijt van ga hebben als ik (:


    Mja, je hebt er inderdaad wel vijf jaar plezier van en daar wil ik best even pijn voor lijden. Mocht ik het laten doen zal ik even vermelden dat ze het draadje goed af moeten knippen, ik zit niet echt te wachten op de problemen als ze het niet goed afknippen. Alleen het idee doet al pijn. ^^
    In ieder geval bedankt voor de info. (:


    Bad decisions make good stories.

    Wel raar dat ik nu na een paar maanden seks ineens zonder moet. hehe. Maar mijn vraag was, moet ik de pil stoppen slikken nu ik niet meer seksueel actief ben? Ik slikte die alleen omdat ik een vriend had. En ik hoorde van een vriendin dat de pil slikken de kans op kanker verhoogt? Iemand die hier iets meer over weet?


    Me so good.

    Claflin schreef:
    Wel raar dat ik nu na een paar maanden seks ineens zonder moet. hehe. Maar mijn vraag was, moet ik de pil stoppen slikken nu ik niet meer seksueel actief ben? Ik slikte die alleen omdat ik een vriend had. En ik hoorde van een vriendin dat de pil slikken de kans op kanker verhoogt? Iemand die hier iets meer over weet?


    Alles verhoogd tegenwoordig de kans op kanker als je dat mag geloven. Dat is dus niet waar. Als je er baat bij hebt dat je menstruatie nu gemakkelijker is, beter te plannen etc. hoef je helemaal niet te stoppen, maar het is maar net wat je wilt.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Alles verhoogd tegenwoordig de kans op kanker als je dat mag geloven. Dat is dus niet waar. Als je er baat bij hebt dat je menstruatie nu gemakkelijker is, beter te plannen etc. hoef je helemaal niet te stoppen, maar het is maar net wat je wilt.

    Ik vind de pil best fijn, vooral met vakantie. En nu ik dus weet dat het dus niet de kans op kanker verhoogt, ga ik hem denk ik toch nog blijven slikken. Thanks voor je reactie :]


    Me so good.

    Claflin schreef:
    Wel raar dat ik nu na een paar maanden seks ineens zonder moet. hehe. Maar mijn vraag was, moet ik de pil stoppen slikken nu ik niet meer seksueel actief ben? Ik slikte die alleen omdat ik een vriend had. En ik hoorde van een vriendin dat de pil slikken de kans op kanker verhoogt? Iemand die hier iets meer over weet?


    Ik zou hem gewoon blijven slikken als ik jou was. Allereerst houdt het regelmaat, je weet precies wanneer je ongesteld moet worden. Daarbij ben je meteen beschermd voor wanneer je wel weer seksueel contact hebt. Als je nu stopt moet je later weer een week wachten tot je volledig safe bent. Daarbij kan het absoluut geen kwaad om gewoon door te gaan met het slikken van de pil. Wat Nikki al zei; alles is tegenwoordig gevaarlijk, de zon blijft nog steeds de grootste kankerverwekker. Daarbij heb ik nog nooit gehoord dat de pil die kans zou verhogen, maar ja.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    (...)

    Ik zou hem gewoon blijven slikken als ik jou was. Allereerst houdt het regelmaat, je weet precies wanneer je ongesteld moet worden. Daarbij ben je meteen beschermd voor wanneer je wel weer seksueel contact hebt. Als je nu stopt moet je later weer een week wachten tot je volledig safe bent. Daarbij kan het absoluut geen kwaad om gewoon door te gaan met het slikken van de pil. Wat Nikki al zei; alles is tegenwoordig gevaarlijk, de zon blijft nog steeds de grootste kankerverwekker. Daarbij heb ik nog nooit gehoord dat de pil die kans zou verhogen, maar ja.


    Ach, ze verzinnen wel wat. Er is een tijd geweest waarin slapen met je bh aan al kankerverwekkend was, of zwarte bh's dragen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ach, ze verzinnen wel wat. Er is een tijd geweest waarin slapen met je bh aan al kankerverwekkend was, of zwarte bh's dragen.


    Cola en bepaalde badschuimen en shampoo's zouden ook al kankerverwekkend zijn. Binnenkort zal gewone zuurstof ook al de kans op longkanker verhogen, zeker. Yupz, ze verzinnen telkens wat nieuws. Ik heb zoiets van, over straat - of zelfs over het zebrapad - lopen kan ook dodelijk zijn en we doen het ook maar.
    Dus ik zou ook gewoon zeker de pil blijven slikken, zeker als je het fijner voor jezelf vind (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Cola en bepaalde badschuimen en shampoo's zouden ook al kankerverwekkend zijn. Binnenkort zal gewone zuurstof ook al de kans op longkanker verhogen, zeker. Yupz, ze verzinnen telkens wat nieuws. Ik heb zoiets van, over straat - of zelfs over het zebrapad - lopen kan ook dodelijk zijn en we doen het ook maar.
    Dus ik zou ook gewoon zeker de pil blijven slikken, zeker als je het fijner voor jezelf vind (;

    Ik weet iets dat dodelijk is! Geen mens ontkomt eraan. Er bestaat geen geneesmiddel tegen en geen dokter kan je uit de brand helpen: leven. Arrrr.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ook al heb ik mezelf duizend keer vervloekt, toch ben ik weer verliefd geworden. Op een andere collega van mij, lol. Het is zo leeeeuk met hem, ook al is hij qua uiterlijk normaal gezien niet helemaal mijn type, maar dat boeit me niks.
    De vraag is; hoe moet het nu verder? We kunnen echt heel lang praten en hebben ook veel lol, maar hoe zet je zoiets om naar iets anders? Ik ben helemaal in de war door hem en ik voel me weer net dertien. :'D
    De vorige keer nam mijn ex al het initiatief, maar nu is deze - hopelijk - aanstaande vriend ook verlegen op dit gebied, net zoals ik.
    Damn, ik droom al een hele tijd van hem en ik wil hem zo graag als vrieeeend, ook al heb ik het afgezworen. Zwak type ben ik. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"