Anarose schreef:
(...)
Ik geloof dat mijn pijngrens redelijk hoog is, zo niet, tsja dan wordt het even afzien... ^^
Persoonlijk vind ik gewoon dat het een momentopname is. Die buikpijnen achteraf waren voor mij goed te vergelijken met m'n gewone menstruatie (een menstruatie was voor mij afzien, dus in die valt ook weer iets te zeggen en misschien valt dat ook weer mee voor anderen :'D ). Pijn is toch moeilijk te vergelijken met elkaar.
Op het moment zelf voel je een stekende pijn inwendig met zetten, dat wel. Die pijn is zoals met een piercing eigenlijk. Je voelt het even, op het moment van zetten en eventjes erna, maar hebt er daarna erg veel plezier aan. De pijn is wel niet te vergelijken met een piercing zetten, natuurlijk
![XD XD](/images/smilies/laugh.gif)
(Natuurlijk, zo was het voor mij, ik kan niet in de plaats van anderen spreken
![XD XD](/images/smilies/laugh.gif)
) Ik zou het ook zeker weer doen. Het was ook daarmee dat ik na de bevalling opnieuw een spiraal nam. Ik ging ervan uit dat het ook goed pijn zou doen, hetzij wel iets minder dan de eerste keer - blijkbaar voel je er na een bevalling echt niet veel van :'D Ja, je voelt wel iets onaangenaams, maar dat zal je met zulke dingen altijd wel houden :'D -, maar ik vond/vind het 't zeker waard en zou het zo weer doen, ook als ik niet bevallen zou zijn geweest (: De eerste dagen is het afzien, maar - voor mij - weegt dat niet op tegen de 5 jaar profijt die eraan vastzit.
Ik neem ergens aan dat je seksueel actief ben, en zo niet, misschien wel gaat zijn in de komende 5 jaar, maar laat de gynecoloog het draadje goed afknippen. De eerste keer had ik geen enkel problemen ermee en hadden ze het juist afgeknipt, maar bij m'n tweede ben ik na het zetten nog eens 2x terug moeten gaan om het korter te laten knippen. Waarschijnlijk dacht dat mensje van, klein vriendje, klein pietje :'D Een te lang draadje is niet prettig tijdens het vrijen. Erg pijnlijk voor zowel je (eventuele) vriend als voor jezelf. Ik zal er geen tekening bij hoeven te maken dat dat draadje dus niet heel erg buigt/flexibel is en dus erg in de weg zit :'D En geloof me, dat korter knippen is absoluut geen pretje. Dat korter knippen was erger dan het de eerste keer zetten van het spiraaltje :'D
In ieder geval, heel veel suc7 ermee en ik hoop voor je dat je er net zoveel profijt van ga hebben als ik (:
[ bericht aangepast op 23 april 2013 - 13:15 ]
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”