• Oké ik zal het even kort uitleggen: Dit is een soort groepje (de Q-Analisten), iedereen in het groepje (iedereen word toegelaten) mag per week maximaal 2 hoofdstukjes posten (of geen als het even uitkomt) en dan mag iedereen zich vrij voelen om die hoofdstukjes te bekritiseren en te verbeteren, wel is het fijn als je in je reactie ook een paar complimenten geeft

    Alle leden staan hieronder en zijn gelijk ook co-auteur van de story, dus dan kan je als je wilt altijd een hoofdstukje posten en wachten op de kritiek die binnen komt via reacties

    Zwaluws
    blackXwhite
    itsinhis1DNA
    milovat
    Weerkat
    JANETDEVLIN
    Destined
    xMissMarije
    Elly4ever
    Merrow
    Gehenna
    Patholoog
    eJove
    Smeerkaas
    DecemberRain
    Hamblet
    Shiki
    Wrennah

    Topic met aanvragen: hier
    Story met alle aanvragen tot nu toe: hier

    We moeten trouwens ook nog een naam bedenken, zie Aanvragen-Topic

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 19:23 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Destined schreef:
    (...)

    Volgens mij komt hier heel wat analytisch werk bij kijken en verschijnen er egt gedetailleerd rapporten over de story's, dus ik denk dat het handiger is om alle reacties die zeg maar van ons komen in een story te zetten, want anders krijg je een hoofdstuk met bijvoorbeeld een hele lange tekst vol opbouwende kritiek en natuurlijk ook met schouderklopjes die onderbouwd worden en dan daaronder of boven zie je staan: "Goed hoofdstuk, verder!"
    xD ik denk dat dat er natuurlijk wel ironisch uitgaat zien, maar niet helemaal goed zal ogen qua het verhaal. Ik ben er niet op tegen of zo, maar ik denk dat het beter is dat wij reageren in een eigen story of iets.


    Idd, dan plaats ik gewoon de losse hoofdstukjes, met een linkje in de beschrijving naar de originele versie en dan kan je altijd erop reageren, ik zet alvast de eerste 2 hoofdstukjes erin


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Zwaluws schreef:
    (...)

    Idd, dan plaats ik gewoon de losse hoofdstukjes, met een linkje in de beschrijving naar de originele versie en dan kan je altijd erop reageren, ik zet alvast de eerste 2 hoofdstukjes erin


    Das goed :P dan zal ik beginnen met lezen wanneer ik tijd heb en ff een analytisch rapport erover opstellen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Das goed :P dan zal ik beginnen met lezen wanneer ik tijd heb en ff een analytisch rapport erover opstellen.


    whaha analystisch rapport klinkt zo belerend :'D Ik zit braafjes te wachten tot ik m'n comment kan plaatsen bij het stuk van Elly4ever (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb op dit moment weinig tijd door school maar ik zal in het weekend even gaan kijken (:


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Merrow schreef:
    (...)

    whaha analystisch rapport klinkt zo belerend :'D Ik zit braafjes te wachten tot ik m'n comment kan plaatsen bij het stuk van Elly4ever (:


    Het klinkt grootser en professioneler dan reactie of comment :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Het klinkt grootser en professioneler dan reactie of comment :P


    Dat is ook weer waar XD Dan houden we het op analystisch rapport :P


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @Merrow
    Je bent echt geweldig! Al weken was ik bezig aan het hoofdstukje, maar het voelde gewoon niet goed. Inderdaad het begin is meer een soort proloog, en dat word alleen maar benadrukt door de herhaling. Zodra ik niet neer op mijn iPod zit, ga ik het hoofdstuk even flink herschrijven. Je advies is echt ontzettend nuttig (:


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    @Merrow
    Je bent echt geweldig! Al weken was ik bezig aan het hoofdstukje, maar het voelde gewoon niet goed. Inderdaad het begin is meer een soort proloog, en dat word alleen maar benadrukt door de herhaling. Zodra ik niet neer op mijn iPod zit, ga ik het hoofdstuk even flink herschrijven. Je advies is echt ontzettend nuttig (:


    Dat is ontzettend graag gedaan en ik ben blij dat je er iets mee bent. Daar doen we het immers voor (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil anders ook wel meedoen hoor =)
    Ik weet alleen niet echt of jullie iets aan mijn kritiek gaan hebben, ik ben namelijk niet de meest fantastische schrijfster^^
    En zo direct heb ik nu ook al weer niet ervaring met dit te doen...het soort story's dat ik schrijf is wss ook niet echt voor iedereen weggelegd. Dusja, maar ik wil wel graag anderen helpen...

    ^^


    with a little crazyness in the world, it seems so much better ^^

    @ Smeerkaas: dat maakt niet uit hoor, ik zelf sta ook een beetje :X bij Destined en Merrow, das niet zo heel erg (denk ik dan ten minste), dus are u in of niet?

    @ Mensjes die al op de lijst staan: hebben jullie door dat er een aanvragen topic is? Ik zet wel even een berichtje in jullie gastenboeken (zo, zo klinkt het net alsof jullie allemaal gasten zijn met boeken... wow, als je het zo zegt klink het eigenlijk best vaag..., ..., ...(A))


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ik zal morgen of in het weekend naar de hoofdstukken kijken.

    Ik wil er ook bij, als dat nog niet duidelijk was.

    nu klink ik echt als een bitch, sorry, probeer het op een aardige manier te lezen. als dat lukt.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    @ xMissMarije: Nice! Als je zelf nog een aanvraag hebt zou dat ook mooi zijn

    @ JeanneDArc: wups, srry, ik ben een beetje druk, ik zet je erbij, en ik zou daarna gelijk even bij het aanvragen topic kijken


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    okee, dankje :)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik wil wel meedoen, maar ik moet je wel waarschuwen dat ik de laatste tijd niet vaak op Q kom... ;)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."