• Oké ik zal het even kort uitleggen: Dit is een soort groepje (de Q-Analisten), iedereen in het groepje (iedereen word toegelaten) mag per week maximaal 2 hoofdstukjes posten (of geen als het even uitkomt) en dan mag iedereen zich vrij voelen om die hoofdstukjes te bekritiseren en te verbeteren, wel is het fijn als je in je reactie ook een paar complimenten geeft

    Alle leden staan hieronder en zijn gelijk ook co-auteur van de story, dus dan kan je als je wilt altijd een hoofdstukje posten en wachten op de kritiek die binnen komt via reacties

    Zwaluws
    blackXwhite
    itsinhis1DNA
    milovat
    Weerkat
    JANETDEVLIN
    Destined
    xMissMarije
    Elly4ever
    Merrow
    Gehenna
    Patholoog
    eJove
    Smeerkaas
    DecemberRain
    Hamblet
    Shiki
    Wrennah

    Topic met aanvragen: hier
    Story met alle aanvragen tot nu toe: hier

    We moeten trouwens ook nog een naam bedenken, zie Aanvragen-Topic

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 19:23 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    @Zwaluws
    ik wil wel meedoen^^
    maar het gebeurt wel eens dat ik een tijdje niet op Quizlet kan (idiote computer, schoolreizen,...)
    als dat geen probleem is, dan doe ik graag mee =)


    with a little crazyness in the world, it seems so much better ^^

    Jullie staan er allebei bij;)


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ugh, nee, hal mij maar van de lijst. Het is spijtig, maar ik vind technisch gezien het niet leuk om zoveel kritiek te geven aan andermans werk. Ik snap het, mensen die kritiek op andermans werk geven bedoelen het goed, dat is ook beter voor diegene zijn of haar Nederlands. Maar hier kan ik dus echt niet tegen, sorry, haal me er maar vanaf.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 16:41 ]


    Some people are art and do art at the same time

    oke, ik haal je ervan af


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    ik doe natuurlijk ook mee suus :P


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    nice, ik zet je erbij!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Is er nog een plekje vrij? (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Zet mij er ook maar op! Ik vind het wel een grappig idee ;)


    It's never gonna happen, Guys.

    Sorry, ik ben een beetje laat met reageren geloof ik:X, ik zet jullie er allebei bij en maak jullie co-auteur van de story zodat je er altijd een hoofdstukje kan posten als je wilt


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Pantheon = Gehenna


    26 - 02 - '16

    Oke tnx!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Is het een leuk idee om off-topic een topic aan te maken?
    Het lijkt me erg gezellig om te babbelen met de mensen van hier ^^
    Kijken wie jullie allemaal zijn en hoe jullie over dingen denken!


    It's never gonna happen, Guys.

    Lijkt me inderdaad wel een leuk idee (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    oke, uhm... hoe moet ik die dan noemen? Dan kunnen we eigenlijk deze twee topics wel wegdoen... of niet?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Als her nog mogelijk is, wil ik best wel meedoen. Op mijn profiel heb ik geen story, maar op mijn laptop wel (:


    -