• Voor WON moet ik een mini-onderzoek uitvoeren, en ik mag helemaal zelf bedenken waarover. Maaar, ik weet niet precies waarover ik het zou kunnen doen, dus;
    weten jullie misschien leuke onderzoeksvragen, weten jullie iets wat ik zou kunnen onderzoeken of waar interesseren jullie je voor?
    Het enige is wel: 11 april moet ik het onderzoek presenteren, dus veel tijd is er niet..


    Opgeven is geen optie.

    *Faal* Ik weet niet eens welk vak WON is - ik ken de afkorting niet :'D
    Dus ik vrees niet echt te kunnen helpen, sorry.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    *Faal* Ik weet niet eens welk vak WON is - ik ken de afkorting niet :'D
    Dus ik vrees niet echt te kunnen helpen, sorry.


    26 - 02 - '16

    Oh hahaha, WON staat voor Wetenschapsoriëntatie! (:


    Opgeven is geen optie.

    130413 schreef:
    Oh hahaha, WON staat voor Wetenschapsoriëntatie! (:


    Ik vrees daar dus absoluut niet in thuis te zijn. Vroeger had ik dan Natuur- en schijtkunde op school, maar veel is daar niet van blijven hangen, vrees ik, en ik heb geen idee of dat uberhaupt in de buurt komt van WON :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik vrees daar dus absoluut niet in thuis te zijn. Vroeger had ik dan Natuur- en schijtkunde op school, maar veel is daar niet van blijven hangen, vrees ik, en ik heb geen idee of dat uberhaupt in de buurt komt van WON :'D


    Nou, WON is gewoon onderzoeken uitvoeren. Vorig jaar kreeg 'k een module scheikunde, en toen moest ik onderzoek uitvoeren op 't gebied van scheikunde. Maar dit zijn mini onderzoeken en die mogen overal over gaan! Vorig jaar deed 'k t bijvoorbeeld over 't verband van slaap en reactievermogen, maar dat mag ik nu niet meer opnieuw doen.. helaas ;c


    Opgeven is geen optie.

    Ik denk niet dat ik je hiermee kan helpen, maar ik wens je wel veel succes met je onderzoek!


    I still think of the guitar bible.

    Nano-technologie.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    130413 schreef:
    (...)

    Nou, WON is gewoon onderzoeken uitvoeren. Vorig jaar kreeg 'k een module scheikunde, en toen moest ik onderzoek uitvoeren op 't gebied van scheikunde. Maar dit zijn mini onderzoeken en die mogen overal over gaan! Vorig jaar deed 'k t bijvoorbeeld over 't verband van slaap en reactievermogen, maar dat mag ik nu niet meer opnieuw doen.. helaas ;c


    Ik weet niet welke onderwerpen je liggen, ik deed paar weken nog een presentatie over wat alcohol als invloed heeft op het geheugen, zoals als je een black-out hebt, wat en hoe dat dan gebeurt. Ik ben namelijk zelf erg geïnteresseerd in lichaam en geest(psychologie)

    succes!


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone