• Oké ik zal het even kort uitleggen: Dit is een soort groepje (de Q-Analisten), iedereen in het groepje (iedereen word toegelaten) mag per week maximaal 2 hoofdstukjes posten (of geen als het even uitkomt) en dan mag iedereen zich vrij voelen om die hoofdstukjes te bekritiseren en te verbeteren, wel is het fijn als je in je reactie ook een paar complimenten geeft

    Alle leden staan hieronder en zijn gelijk ook co-auteur van de story, dus dan kan je als je wilt altijd een hoofdstukje posten en wachten op de kritiek die binnen komt via reacties

    Zwaluws
    blackXwhite
    itsinhis1DNA
    milovat
    Weerkat
    JANETDEVLIN
    Destined
    xMissMarije
    Elly4ever
    Merrow
    Gehenna
    Patholoog
    eJove
    Smeerkaas
    DecemberRain
    Hamblet
    Shiki
    Wrennah

    Topic met aanvragen: hier
    Story met alle aanvragen tot nu toe: hier

    We moeten trouwens ook nog een naam bedenken, zie Aanvragen-Topic

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 19:23 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ik wil op zich ook wel meedoen (;


    26 - 02 - '16

    Hmmm... ik ben dan toch eindelijk klaar met m'n comment voor het hoofdstukje van Elly4ever, maar deze is behoorlijk uitgebreid en niet zozeer enkel op een rijtje tip en top gezet :'D... het is gewoon een beoordeling/comment zoals ik het gewoon ben om te doen en wat dus bijna 3 a4'tjes in beslag neemt... zoals ik al zei, ik werk uitgebreid en werk met kleurtjes, quotes uit de tekst en die dingen meer om de dingen te verduidelijken van wat ik bedoel.
    Op het einde staat er dan wel een duidelijke samenvatting van wat de tips zijn en de verdere tops, maar er gaat dus eerst een verduidelijking op vooraf. Ik ben van mening dat ik wel kritisch kan zijn en enkel die dingen in het algemeen kan aangeven wat beter kan, maar naar mijn idee kan ik beter laten zien van wat ik bedoel, het verduidelijken, zodat je er als schrijver(ster) ook echt iets aan heb.
    Daar waar dit hele gebeuren toch om draait uiteindelijk, lijkt me ^_^

    Ik heb dus nu alleen geen idee waar ik die comment moet plaatsen. Onder haar eigen hoofdstukje, dat Elly4ever geplaatst heeft in haar eigen story, of dat ik even moet wachten en het dan moet posten als comment in het gepostte deel van jou (Zwaluws)...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Hmmm... ik ben dan toch eindelijk klaar met m'n comment voor het hoofdstukje van Elly4ever, maar deze is behoorlijk uitgebreid en niet zozeer enkel op een rijtje tip en top gezet :'D... het is gewoon een beoordeling/comment zoals ik het gewoon ben om te doen en wat dus bijna 3 a4'tjes in beslag neemt... zoals ik al zei, ik werk uitgebreid en werk met kleurtjes, quotes uit de tekst en die dingen meer om de dingen te verduidelijken van wat ik bedoel.
    Op het einde staat er dan wel een duidelijke samenvatting van wat de tips zijn en de verdere tops, maar er gaat dus eerst een verduidelijking op vooraf. Ik ben van mening dat ik wel kritisch kan zijn en enkel die dingen in het algemeen kan aangeven wat beter kan, maar naar mijn idee kan ik beter laten zien van wat ik bedoel, het verduidelijken, zodat je er als schrijver(ster) ook echt iets aan heb.
    Daar waar dit hele gebeuren toch om draait uiteindelijk, lijkt me ^_^

    Ik heb dus nu alleen geen idee waar ik die comment moet plaatsen. Onder haar eigen hoofdstukje, dat Elly4ever geplaatst heeft in haar eigen story, of dat ik even moet wachten en het dan moet posten als comment in het gepostte deel van jou (Zwaluws)...


    Dit vroeg ik me dus ook af :P
    Want ik wil het stukje ook best ff analyseren, maar ik heb echt totaal geen idee waar ik het zou moeten plaatsen. Volgens mij is het redelijk relevant om te weten waar dat geplaatst moet worden.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hellow mensen die leven in deze topic (:
    Wanneer beginnen we met kriteren en zooi? Of zijn we al begonnen, want dan is dit echt wel een faal bericht... :$
    TOEDELS X.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Pantheon schreef:
    Ik wil op zich ook wel meedoen (;

    En
    JANETDEVLIN schreef:
    Hellow mensen die leven in deze topic (:
    Wanneer beginnen we met kriteren en zooi? Of zijn we al begonnen, want dan is dit echt wel een faal bericht... :$
    TOEDELS X.


    Some people are art and do art at the same time

    Patholoog schreef:
    Als ik een keertje tijd heb..


    Yeah, m.a.w. zet mij er ook maar bij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het een heel goed initiatief en ik zou ook best mee willen doen, maar dat ga ik niet, aangezien ik er op het moment te weinig tijd voor heb en dit sterk lijkt op wat ik ook als bèta-reader doe.
    Maar, in ieder geval, goed bedacht en veel succes aan iedereen die mee doet. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @ Merrow: nee geen probleem, het was meer een richtlijn
    @ Patholoog: is dat ja, op de lijst maar ik doe er niet veel mee of nee, laat maar zitten?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Merrow schreef:
    Hmmm... ik ben dan toch eindelijk klaar met m'n comment voor het hoofdstukje van Elly4ever, maar deze is behoorlijk uitgebreid en niet zozeer enkel op een rijtje tip en top gezet :'D... het is gewoon een beoordeling/comment zoals ik het gewoon ben om te doen en wat dus bijna 3 a4'tjes in beslag neemt... zoals ik al zei, ik werk uitgebreid en werk met kleurtjes, quotes uit de tekst en die dingen meer om de dingen te verduidelijken van wat ik bedoel.
    Op het einde staat er dan wel een duidelijke samenvatting van wat de tips zijn en de verdere tops, maar er gaat dus eerst een verduidelijking op vooraf. Ik ben van mening dat ik wel kritisch kan zijn en enkel die dingen in het algemeen kan aangeven wat beter kan, maar naar mijn idee kan ik beter laten zien van wat ik bedoel, het verduidelijken, zodat je er als schrijver(ster) ook echt iets aan heb.
    Daar waar dit hele gebeuren toch om draait uiteindelijk, lijkt me ^_^

    Ik heb dus nu alleen geen idee waar ik die comment moet plaatsen. Onder haar eigen hoofdstukje, dat Elly4ever geplaatst heeft in haar eigen story, of dat ik even moet wachten en het dan moet posten als comment in het gepostte deel van jou (Zwaluws)...


    Ik zou het als reactie plaatsen bij haar story, of jullie kunnen er ook voor kiezen om alle reacties in de story te zetten, zodat je story niet helemaal bedolven word onder de kritiek, das jullie keuze


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    JANETDEVLIN schreef:
    Hellow mensen die leven in deze topic (:
    Wanneer beginnen we met kriteren en zooi? Of zijn we al begonnen, want dan is dit echt wel een faal bericht... :$
    TOEDELS X.


    kijk maar bij het aanvragen topic, daar staan al 2 hoofdstukjes, ik moet alleen weten of jullie voorkeur hebben aan kritiek in reacties of in de aparte story?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Zwaluws schreef:
    @ Merrow: nee geen probleem, het was meer een richtlijn
    @ Patholoog: is dat ja, op de lijst maar ik doe er niet veel mee of nee, laat maar zitten?


    Er staat toch dat je me maar op de lijst moet zetten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh leuk!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Parachutes schreef:
    Ik vind het een heel goed initiatief en ik zou ook best mee willen doen, maar dat ga ik niet, aangezien ik er op het moment te weinig tijd voor heb en dit sterk lijkt op wat ik ook als bèta-reader doe.
    Maar, in ieder geval, goed bedacht en veel succes aan iedereen die mee doet. (:


    Tnx! Het is eigenlijk we een soort bèta-readers alleen wat informeler en meer als een leesclubje


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Zwaluws schreef:
    (...)

    Ik zou het als reactie plaatsen bij haar story, of jullie kunnen er ook voor kiezen om alle reacties in de story te zetten, zodat je story niet helemaal bedolven word onder de kritiek, das jullie keuze


    Volgens mij komt hier heel wat analytisch werk bij kijken en verschijnen er egt gedetailleerd rapporten over de story's, dus ik denk dat het handiger is om alle reacties die zeg maar van ons komen in een story te zetten, want anders krijg je een hoofdstuk met bijvoorbeeld een hele lange tekst vol opbouwende kritiek en natuurlijk ook met schouderklopjes die onderbouwd worden en dan daaronder of boven zie je staan: "Goed hoofdstuk, verder!"
    xD ik denk dat dat er natuurlijk wel ironisch uitgaat zien, maar niet helemaal goed zal ogen qua het verhaal. Ik ben er niet op tegen of zo, maar ik denk dat het beter is dat wij reageren in een eigen story of iets.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Er staat toch dat je me maar op de lijst moet zetten.


    Ik heb je erbij gezet maar Q doet de hele tijd raar, en dus lig ik een beetje achter op de reacties..


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"