• Oké ik zal het even kort uitleggen: Dit is een soort groepje (de Q-Analisten), iedereen in het groepje (iedereen word toegelaten) mag per week maximaal 2 hoofdstukjes posten (of geen als het even uitkomt) en dan mag iedereen zich vrij voelen om die hoofdstukjes te bekritiseren en te verbeteren, wel is het fijn als je in je reactie ook een paar complimenten geeft

    Alle leden staan hieronder en zijn gelijk ook co-auteur van de story, dus dan kan je als je wilt altijd een hoofdstukje posten en wachten op de kritiek die binnen komt via reacties

    Zwaluws
    blackXwhite
    itsinhis1DNA
    milovat
    Weerkat
    JANETDEVLIN
    Destined
    xMissMarije
    Elly4ever
    Merrow
    Gehenna
    Patholoog
    eJove
    Smeerkaas
    DecemberRain
    Hamblet
    Shiki
    Wrennah

    Topic met aanvragen: hier
    Story met alle aanvragen tot nu toe: hier

    We moeten trouwens ook nog een naam bedenken, zie Aanvragen-Topic

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 19:23 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    ik doe mee :)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    nice dan zijn we nu met z'n tweeën!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Niet allemaal tegelijkertijd...

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 19:52 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    hahaha, achja 2 is beter dan 1 toch? :P
    Er komen vast nog wel meer, hoop ik...


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    ja me 2, ik zal ook wel een paar mensen mailen..


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ik ga nu ook ff me best doen! hopen dat het werkt :)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Ik zou ook best mee willen doen maar ik ben niet zo goed in het geven van kritiek omdat mij dat niet zo opvalt.....


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Itsinhis1DNA schreef:
    Ik zou ook best mee willen doen maar ik ben niet zo goed in het geven van kritiek omdat mij dat niet zo opvalt.....


    Ja dat snap ik, maar als je er echt op gaat letten valt het mij vaak wel op, en zo leer je ook nog je nederlands te verbeteren :P
    En je krijgt zelf kritiek waar je waarschijnlijk wel veel mee kunt!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    blackXwhite schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik, maar als je er echt op gaat letten valt het mij vaak wel op, en zo leer je ook nog je nederlands te verbeteren :P
    En je krijgt zelf kritiek waar je waarschijnlijk wel veel mee kunt!


    Oke, ik doe mee! (:


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    jeaj :D
    Dat zijn er dan al 3!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    ik doe mee, niemand leest mijn verhalen dus ik kan wel wat tips gebruiken denk ik (:


    night thinking, day dreaming

    Hmm, ik denk dat het niet zo'n goed idee is dat ik hieraan meedoe. Ik geef niet echt kritiek op een manier die mensen vriendelijk gaan vinden.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Hmm, ik denk dat het niet zo'n goed idee is dat ik hieraan meedoe. Ik geef niet echt kritiek op een manier die mensen vriendelijk gaan vinden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nice 4 mensen!

    en @ Itami en DamnBieber: Ja, dat kan natuurlijk ook...


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    @ milovat: Ik neem wel even een kijkje...


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"