blackXwhite schreef:
@Destined haha ja ik herken het, alleen ik probeer het niet al te vaak te doen want anders ga ik mensen irriteren denk ik....
Nou het schrijven van een eigen boek is voor mij nog een onbereikbaar iets voorlopig, ik heb er de tijd niet voor en ik weet niet of ik het ook wel zou kunnen/willen. Maarja gewoon een goed verhaal schrijven betekent voor mezelf ook al best veel
Oh en ik ging ns op je profiel kijken, want jou : "Kevin, toekomstig bestseller schrijver" viel me toch best op! En ik denk dat ik zeker iets heb aan je story over hoe je een fantasy boek schrijft hebt! Ik ben nu nogal van het idee bedenken en dan maar gewoon gaan schrijven, alles uitdenken duurt zo lang ook al weet ik dat het wel beter is om dat te doen. Dus maybe heb ik iets aan jou story
jaa, maar dat is het leuke dat mensen zich aan storen aan zoiets kleins als dat en er egt gek van worden
Maar het heeft eigen een diepere waarde dan je zou denken de
Niets is onbereikbaar, maar je moet gwn nog ff wachten op het juiste moment
Dat kan toch goed, soms kun je beter wachten dan ondoordacht domme dingen doen die soms erg mislukken enw aar je bij voorbaat weet dat het mislukt (zoals ik ooit deed een paar jaar terug
)
Jaa
ik mag toch wel feitelijke juistheden benoemen
Ik heb de titel toekomstig bestseller schrijven (eigenlijk omdat ik nooit iemand anders heb gezien die de titel claimde
) Ahh bedankt voor je compliment, ik heb idd veel tijd gestopt in dingen uitzoeken betreft het schrijven en ik weet aardig veel erover. Ik probeer schrijver te rationaliseren wat soms erg lastig gaat. Ik wil graag mensen mee helpen en dat lijkt me ook leuk. Ik ben ook van mening dat ik wss veel aan jou zou kunnen hebben, want ik ben altijd onzeker over wat mensen van verhalen vinden en of het wel leuk genoeg is, de juiste spanning op wekt, genoeg gevoel erachter geschreven is
Dat soort dingen, dus ik denk dat we elkaar goed zouden kunnen helpen.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.