• Oké ik zal het even kort uitleggen: Dit is een soort groepje (de Q-Analisten), iedereen in het groepje (iedereen word toegelaten) mag per week maximaal 2 hoofdstukjes posten (of geen als het even uitkomt) en dan mag iedereen zich vrij voelen om die hoofdstukjes te bekritiseren en te verbeteren, wel is het fijn als je in je reactie ook een paar complimenten geeft

    Alle leden staan hieronder en zijn gelijk ook co-auteur van de story, dus dan kan je als je wilt altijd een hoofdstukje posten en wachten op de kritiek die binnen komt via reacties

    Zwaluws
    blackXwhite
    itsinhis1DNA
    milovat
    Weerkat
    JANETDEVLIN
    Destined
    xMissMarije
    Elly4ever
    Merrow
    Gehenna
    Patholoog
    eJove
    Smeerkaas
    DecemberRain
    Hamblet
    Shiki
    Wrennah

    Topic met aanvragen: hier
    Story met alle aanvragen tot nu toe: hier

    We moeten trouwens ook nog een naam bedenken, zie Aanvragen-Topic

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 19:23 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ik wil ook wel meedoen als het nog kan. Kan wel wat tips gebruiken.

    Destined schreef:
    (...)

    Ahh klopt joh, je hebt nog lekker alle tijd, dus gebruik hem ook :) gwn lekker eerst een beetje aankijken, jezelf ontwikkelen en beter worden. Maar je moet je wel vasthouden aan je droom. Embrace your dreams and don't ever let them go :)

    Haha jaa :P ik wil het en ik ben ervan overtuigd dat als je ergens egt voor gaat, je het kan bereiken of tenminste in de buurt kan komen en ik ben snel tevreden :P
    Nou, als je dingen kunt beargumenteren waarom je iets schrijft dan is het vaak goed. Elke zin van je verhaal moet in ieder geval een functie hebben en je moet kunnen benoemen wat voor functie die heeft in bijvoorbeeld een alinea.

    Maar ik weet zeker dat we elkaar kunnen helpen :)


    Ja zal ik doen ;)

    En nice, ik denk dat ok daar best wel veel aan ga hebben! :)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Als het nog kan, zou ik ook graag mee willen doen


    Can't control my second personality

    Destined schreef:
    Ik wil ook wel meedoen :P
    Als jullie nog iemand zoeken hiervoor.

    Ben alleen geen schrijfster, maar ik hoop dat schrijver ook goed is? :P


    Wups srry, ik heb het veranderd

    @blackXwhite: Eerst was je nog 15!:8 Oja, je was jarig, laat maar (nu voel ik me echt een ukkepuk van 13 weetje da)


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Elly4ever schreef:
    Als het nog kan, zou ik ook graag mee willen doen


    Iedereen mag meedoen, en zelfs als dat niet zo zou zijn, zolang we geen tijdlimiet aangeven, moeten we iedereen toelaten, dat staat in de regels van Q


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Zo, ik heb jullie allemaal in een lijstje gezet, we zijn nu met z'n 9'en (er kunnen er altijd nog wel meer bij hoor) misschien dat we dan een nieuw topic aanmaken waar iedereen een link naar een hoofdstuk plaatst en dan zet ik die allemaal bovenaan het topic of in een story ofz. en dan kiest iedereen een paar van die hoofstukken (of ze allemaal natuurlijk) en plaatst iedereen dan per hoofdstuk een reactie met minimaal 1 tip en minimaal 1 top, en het liefst wat meer tops dan tips;)

    ???

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 9:40 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Zwaluws schreef:
    (...)

    Wups srry, ik heb het veranderd

    @blackXwhite: Eerst was je nog 15!:8 Oja, je was jarig, laat maar (nu voel ik me echt een ukkepuk van 13 weetje da)


    Haha jupp 3 daagjes geleden :)
    Dat maakt toch niet uit, jij bent wel diegene die dit bedavht heeft he! ;)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    tnx:)


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    IK wil alleen nog wel even aanmerken dat ik soms vrij kritisch kan zijn :X
    Maar ik denk wel dat je iets aan me tips hebt en ze zijn natuurlijk altijd opbouwend bedoeld, maar gebruikelijk geef ik vaak meer tips vanwege dat ik denk dat je daar meer van leert. Hoewel ik ook niet kan ontkennen dat je veel kan leren van wat je goed doet, want als je weet wat je goed doet dan weet je in ieder geval wat je zou kunnen blijven gebruiken :)

    Maar ik wilde jullie alvast waarschuwen daarvoor :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ik erger me nogal vaak aan spelfouten, maar dat ligt aan mij. zelf maak er zelden eentje, eerlijk gezegd vind ik mezelf heel eng soms.
    maar ik zie ze echt heel snel. maar ik zeg er dan meestal niets van, omdat ik bang om betweterig over te komen.


    heb bijna een uur lang aan mijn blog gewerkt, wil iemand hem lezen want ik heb er veel moeite voor me gedaan hihi (: http://www.quizlet.nl/log.php?id=22036

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 16:23 ]


    night thinking, day dreaming

    Ja spelfouten enzo daar let ik ook heel erg op @milovat, ik kan me er echt zo erg aan ergeren als mensen dingen verkeerd schrijven! En dan geen d of t fouten maar bijv ij in plaats van ei of als mensen vreemde zinnen vormen...
    Maarja ik probeer om niet te negatief te zijn als mensen dat niet willen, en tops moet je ook blijven geven omdat het anders lijkt alsof je helemaal niet s goed doet....

    @milovat ik kijk wel fftjes :)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Ik zou wel mee willen doen hieraan, aangezien ik het initiatief erg goed vind en ontzettend graag kritiek geef :'D
    Nah, ik help gewoon graag mensen met hun schrijven en kan zo nu en dan uitgebreide beoordelingen geven die zelfs nuttig kunnen zijn :3
    Het is alleen dat ik het momenteel echt veel te druk heb en veel te weinig tijd. Momenteel kruipt de tijd die ik heb om verhalen te lezen en beoordelingen te geven in m'n schrijfwedstrijd.
    Van zodra ik meer tijd heb, kom ik hier zeker terug om me in te schrijven, gewoon omdat ik het idee zelf echt wel goed vind (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @ Merrow, prima hoor, ik zet je gewoon op de lijst en ik zeg je wel waar en hoe het met de topics / stories? zit en dan kan je zelf kiezen of je er iets mee doet


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Zwaluws schreef:
    @ Merrow, prima hoor, ik zet je gewoon op de lijst en ik zeg je wel waar en hoe het met de topics / stories? zit en dan kan je zelf kiezen of je er iets mee doet


    Hou me inderdaad maar in de lijst en dan bezie ik zelf wel wanneer ik iets kan voorzien van een beoordeling of niet.
    Ik kan wel heel uitgebreid zijn in m'n comment en schrijf veelal de dingen op die me opvallen die zowel fout als goed zijn. Moet ik me persé houden aan een bepaald aantal kritische en positieve punten, of mag ik gewoon beoordelen zoals ik het zelf gewend ben?
    Natuurlijk, ik hou er altijd rekening mee dat negatieve punten gecompenseerd moeten worden met positieve. Dit zowel om mensen niet te demotiveren, als te motiveren en omdat een tekst gewoonweg nooit helemaal slecht of juist helemaal goed is geschreven.
    Maar ik kan dus ook erg kritisch zijn en daarbij erg uitgebreid... Hopelijk is dat een niet al te groot probleem.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Als ik een keertje tijd heb..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt