• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pantheon schreef:
    (...)

    Haha, toen ik de eerst keer de onderkant van mijn haar donkerbruin had, kregen ze zowat een hartverzakking :'D

    Omg :p
    Mijn moeder reageerde hetzelfde toen ik mijn haar paars had geverfd. :p Toen hadden ze duidelijk gemaakt dat ik mijn haar zo nooit meer mag verven en zeker geen groen of rood. :'D Maar we weten allemaal dat ik weer met crazy colours begin van zodra ik uit huis ben. ^^


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Omg :p
    Mijn moeder reageerde hetzelfde toen ik mijn haar paars had geverfd. :p Toen hadden ze duidelijk gemaakt dat ik mijn haar zo nooit meer mag verven en zeker geen groen of rood. :'D Maar we weten allemaal dat ik weer met crazy colours begin van zodra ik uit huis ben. ^^


    Haha, me too, ik wil het een keer blauw of groen verven.
    En ik wil graag stoerdere kleding, maar dat mag ook al niet. Want alles wat ik wil is 'te extreem'. Maar wat wil je dan ook met christelijke ouders die denken dat emo's slecht zijn en weet ik niet wat. Maar ja, als ik uit huis ga, ga ik ook een tattoo laten zetten ^^

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 18:19 ]


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    (...)

    Haha, me too, ik wil het een keer blauw of groen verven.
    En ik wil graag stoerdere kleding, maar dat mag ook al niet. Want alles wat ik wil is 'te extreem'. Maar wat wil je dan ook met christelijke ouders die denken dat emo's slecht zijn en weet ik niet wat. Maar ja, als ik uit huis ga, ga ik ook een tattoo laten zetten ^^

    Tell me about it. Ik draag meestal van die armbanden met spikes, maar hell no dat mijn moeder me zo buiten laat gaan. Meestal verstop ik ze in mijn jaszak en als ik eenmaal weg ben, doe ik ze weer aan. ^^ Ik moest lachen bij het tattoo gedeelte. :'D Vorig jaar had ik een tattoo op mijn verjaardag laten zetten zondar dat mijn ouders het wisten. Mijn moeder was in alle staten toen ze erachter kwam, maar mijn vader vond het stoer. Opnieuw moest ik beloven om geen tattoos meer te zetten, maar ik ben al van plan om dit jaar weer eentje te laten zetten. ^^


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Tell me about it. Ik draag meestal van die armbanden met spikes, maar hell no dat mijn moeder me zo buiten laat gaan. Meestal verstop ik ze in mijn jaszak en als ik eenmaal weg ben, doe ik ze weer aan. ^^ Ik moest lachen bij het tattoo gedeelte. :'D Vorig jaar had ik een tattoo op mijn verjaardag laten zetten zondar dat mijn ouders het wisten. Mijn moeder was in alle staten toen ze erachter kwam, maar mijn vader vond het stoer. Opnieuw moest ik beloven om geen tattoos meer te zetten, maar ik ben al van plan om dit jaar weer eentje te laten zetten. ^^


    Haha, good luck with that.
    Mijn moeder is ook altijd heel erg tegen het wat extremere terwijl mijn vader het eigenlijk geen zak boeit als ik me er maar fijn in voel. Mijn moeder kan overal drama van maken, haha


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    (...)

    Haha, good luck with that.
    Mijn moeder is ook altijd heel erg tegen het wat extremere terwijl mijn vader het eigenlijk geen zak boeit als ik me er maar fijn in voel. Mijn moeder kan overal drama van maken, haha

    Wel, zolang ik thuis woon, moet ik ervoor zorgen dat ik niet meer ga zwemmen als mijn ouders erbij zijn. :p
    Mijn vader is ook iets losser in wat ik doe, maar als hij een goede dag heeft, durft hij wel eens commentaar hebben op mijn kleding. :'D Al is mijn kleding nog niet zo heel erg...
    Haar verven is een gevoelig onderwerp, want dat wil hij ook absoluut niet dat ik dat doe. :p
    Mijn moeder begon over bloedvergiftiging toen ze mijn tattoo zag...


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Wel, zolang ik thuis woon, moet ik ervoor zorgen dat ik niet meer ga zwemmen als mijn ouders erbij zijn. :p
    Mijn vader is ook iets losser in wat ik doe, maar als hij een goede dag heeft, durft hij wel eens commentaar hebben op mijn kleding. :'D Al is mijn kleding nog niet zo heel erg...
    Haar verven is een gevoelig onderwerp, want dat wil hij ook absoluut niet dat ik dat doe. :p
    Mijn moeder begon over bloedvergiftiging toen ze mijn tattoo zag...


    Mijn kleding is ook niet heel erg of zo, maar ik zou heel graag een blouse willen met legerprint en studs. Maar dat mag niet, want dat is weer te extreem. En als ik ook maar begin over haar verven is het gelijk van 'nee, dat gaat niet gebeuren!'. Maar best wel gestoord dat je moeder het bloedvergiftiging noemt, want dat is het volgens mij totaal niet. Maar ja. Mijn moeder vond mijn zwarte nagels en make-up gothic, daar heb ik me lekker niks van aangetrokken en nu loop ik er al jaren mee rond ook al vindt ze het niks. :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik zie door de bomen het bos niet meer.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 18:37 ]


    You are beautiful, you are love.

    Mijn neus doet zo'n pijn :c


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pantheon schreef:
    (...)

    Mijn kleding is ook niet heel erg of zo, maar ik zou heel graag een blouse willen met legerprint en studs. Maar dat mag niet, want dat is weer te extreem. En als ik ook maar begin over haar verven is het gelijk van 'nee, dat gaat niet gebeuren!'. Maar best wel gestoord dat je moeder het bloedvergiftiging noemt, want dat is het volgens mij totaal niet. Maar ja. Mijn moeder vond mijn zwarte nagels en make-up gothic, daar heb ik me lekker niks van aangetrokken en nu loop ik er al jaren mee rond ook al vindt ze het niks. :Y)

    Ik heb geen idee of het kan, maar volgens mij is de kans op bloedvergiftiging bij een tattoo niet zo hoog. Anders ging ik ervan uit dat mensen die heel hun lichaam vol hebben staan wel dood zouden zijn.
    Mijn moeder denkt ook dat ik gothic ben. :'D Ik denk dat ze totaal geen idee heeft wat gothic nu eigenlijk is. Mijn ouders zullen ook moeten leren leven met het feit dat ik zwart haar heb, want ik ben van plan dat nog een hele tijd te houden. :p Eigenlijk is mijn haar heel donker blauw, maar dat weten mijn ouders niet. :'D Ze denken dat het normaal is dat zwart haar een blauwe schijn geeft. ^^


    Take me to wonderland

    Als mensen willen kletsen, doen ze dat maar in een pb of gb. (bat)
    No offense, maar zo raakt het topic wel erg snel vol. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Itami schreef:
    (...)
    Wel, zolang ik thuis woon, moet ik ervoor zorgen dat ik niet meer ga zwemmen als mijn ouders erbij zijn. :p
    Mijn vader is ook iets losser in wat ik doe, maar als hij een goede dag heeft, durft hij wel eens commentaar hebben op mijn kleding. :'D Al is mijn kleding nog niet zo heel erg...
    Haar verven is een gevoelig onderwerp, want dat wil hij ook absoluut niet dat ik dat doe. :p
    Mijn moeder begon over bloedvergiftiging toen ze mijn tattoo zag...

    Apart om te lezen dat ik m'n haar voor het eerst verfde toen ik acht was en jij 't nog niet mag nu je achttien bent :'D.
    Ik denk dan: op een gegeven moment kan je dat prima zelf beslissen. Which reminds me, ik wil ook een keer m'n haar in een extreme kleur verven. Purple, red or blue.
    /goes off to google some awesomeness.


    No growth of the heart is ever a waste

    Move this to offtopic please.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hashirama schreef:
    (...)
    Apart om te lezen dat ik m'n haar voor het eerst verfde toen ik acht was en jij 't nog niet mag nu je achttien bent :'D.
    Ik denk dan: op een gegeven moment kan je dat prima zelf beslissen. Which reminds me, ik wil ook een keer m'n haar in een extreme kleur verven. Purple, red or blue.
    /goes off to google some awesomeness.

    I don't get my parents...
    Ik heb ook al gezegd dat het beter is dat ik mijn haar verf in plaats van dat ik drugs gebruik ofzo, maar blijkbaar zijn die twee even erg. :'D

    Sorry Barnabas. ö Ik stop nu. :3

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 18:59 ]


    Take me to wonderland

    Ik mis je nou al.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik had vandaag echt de mafste, meest geweldige droom OOIT. :9~
    Monsters zo hoog als wolkenkrabbers, vette krachten en hele knappe jongens. Vanmorgen was ik bang, nu vind ik het geweldig!


    "Well, well. Look who we've got here!"