• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    I wanna be free of school, pressure, work and people judging one another.


    You are beautiful, you are love.

    Pantheon schreef:
    (...)

    Agreed. Ik heb zo belachelijk veel van die Larry shizzle gezien. Blegh.

    Het zit vol met Larry en ik krijg het schijt van Larry. -.- Hun benen moeten nog maar per ongeluk tegen elkaar botsen en het is al teken genoeg dat ze samen zijn...


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Het zit vol met Larry en ik krijg het schijt van Larry. -.- Hun benen moeten nog maar per ongeluk tegen elkaar botsen en het is al teken genoeg dat ze samen zijn...


    Klopt. Maar dat vind ik ook van die andere 1D bromances. Zoals Ziall, Ziam etc etc.


    26 - 02 - '16

    Itami schreef:
    (...)
    Het zit vol met Larry en ik krijg het schijt van Larry. -.- Hun benen moeten nog maar per ongeluk tegen elkaar botsen en het is al teken genoeg dat ze samen zijn...


    True.
    @Erieka, ik denk dat Larry /kots, toch wel veruit de bekenste is.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pantheon schreef:
    (...)

    Klopt. Maar dat vind ik ook van die andere 1D bromances. Zoals Ziall, Ziam etc etc.

    Ik kan ermee leven zolang ze niet met allerlei bewijzen naar mijn hoofd gaan slingeren over hoe echt dat die bromances zijn en over hoe ze gaan trouwen later.
    Als ze er verhalen over willen schrijven. Goed voor mij, maar doe dan moeite om er een verhaallijn in te steken en laat het niet alleen draaien om seks en liefde. Ik lees enkel bromances waarvan het verhaal boekwaardig is. En over het feit dat het nu toevallig twee jongens zijn, maakt het hele verhaal niet interessant.
    Ik geef toe, mijn bromances lijken ook op geen zak. :'D Zeker de eerste niet, maar ik probeer wel moeite te doen om een goed verhaal te vinden. Niet dat ik die gevonden heb, maar dat zijn details. Op dit moment hoop ik gewoon dat mijn bromances diep naar beneden zakken. :p

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 16:22 ]


    Take me to wonderland

    Ik wil zwart en rood haar.


    Take me to wonderland

    Al twee uren bezig om het beste hotel uit te zoeken. Mi. Ik wil nú naar Londen, niet pas in juli. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Season 3 is coming :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Itami schreef:
    Ik wil zwart en rood haar.


    Ik ook!
    Mijn favoriete kleuren zijn rood met zwart c:


    26 - 02 - '16

    Dinsdag haarverf halen yay c:

    Pantheon schreef:
    (...)

    Ik ook!
    Mijn favoriete kleuren zijn rood met zwart c:

    Ik vind zwart en rood haar awesome. :p Ik heb rood haar altijd al mooi gevonden. ^^
    Maar helaas mag ik mijn haar niet rood kleuren van mijn ouders. -.-


    Take me to wonderland

    Waarom ga ik janken op het moment dat ik een diner heb met verschillende gasten erbij...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Itami schreef:
    (...)
    Ik vind zwart en rood haar awesome. :p Ik heb rood haar altijd al mooi gevonden. ^^
    Maar helaas mag ik mijn haar niet rood kleuren van mijn ouders. -.-


    Ik mag m'n haar ook niet verven. Het koste al heel veel moeite om er voor te zorgen dat de hele onderkant van mijn haar donkerbruin is en dat er in de pony nog wat mini stukjes donkerbruin zitten.


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    (...)

    Ik mag m'n haar ook niet verven. Het koste al heel veel moeite om er voor te zorgen dat de hele onderkant van mijn haar donkerbruin is en dat er in de pony nog wat mini stukjes donkerbruin zitten.

    Ik schrok ervan dat mijn ouders niet het hele huis bij elkaar hadden geschreeuwd toen ze zagen dat ik mijn haar zwart had geverfd. Ze hebben me wel verschillende keren laten weten dat ze het lelijk vinden, maar goed. :'D


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Ik schrok ervan dat mijn ouders niet het hele huis bij elkaar hadden geschreeuwd toen ze zagen dat ik mijn haar zwart had geverfd. Ze hebben me wel verschillende keren laten weten dat ze het lelijk vinden, maar goed. :'D


    Haha, toen ik de eerst keer de onderkant van mijn haar donkerbruin had, kregen ze zowat een hartverzakking :'D


    26 - 02 - '16