• Met alle huisdieren die bang zijn voor vuurwerk

    Er wordt hier nu al best veel afgestoken en mijn hond is doodsbang.
    Ze probeerde net onder een kast te kruipen en nu ligt ze aan mijn voeten te trillen. Ik weet nu al dat ze de komende dagen niet het huis uit te krijgen is

    Hebben jullie ook huisdieren die bang zijn voor vuurwerk?
    Wat doen jullie dan?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb geen huisdieren. ;x


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mijn konijn is piepklein, mollig, probeerd poesjes en voetballen te humpen en is als de dood voor katers. Maar vuurwerk? Dat kan hem geen flikker schelen :W


    Let it come and let it be

    Ik heb wel een lief hondje, maar hij is niet bang voor vuurwerk. Misschien kun je je hond iets lekkers geven?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn beste vriendin haar hond is ook als de doods, maar die is al 2 weken bezig met een videobandje van vuurwerk af te laten spelen zodat het minder word.

    Waarom steken ze vuurwerk af? (no_chears)


    Olive

    Ik heb 5 katten. And they're like: We're not impressed with your noise, humans. We are not.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    Ik heb 5 katten. And they're like: We're not impressed with your noise, humans. We are not.

    Zo zit mijn kat ook
    Die vind het leuk om naar te kijken zelfs


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Fred is er bang voor, die gaat dan in de kelder zitten en huilen. Dat is een zeventienjarige jongen, heeft een enorm litteken op zijn rechterbovenbeen tot net onder zijn knie. Komt door kutvuurwerk. Ik vier oud en nieuw bij hem en zijn ouders.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Saph schreef:
    Ik heb 5 katten. And they're like: We're not impressed with your noise, humans. We are not.


    Haha, mijn cavia gaat meestal rondjes rennen en piepen. Uitgelaten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn hamster zit rustig naar buiten te kijken, en er is niet eens wat te zien xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Mijn hamster zit rustig naar buiten te kijken, en er is niet eens wat te zien xD


    Snoozer? Das echt zo'n geniaal beest : D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn vogels houden alleen hun bek als er een rotje afgaat ofzo, anders niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Geen idee of mijn hond bang was voor vuurwerk, maar ze kroop altijd wel weg als een klein kind elke keer dat er een luchtballon over ons huis vloog XD.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Mijn kat is toch al half doof, dus die heeft er niet zo veel meer van door :Y).


    i put the fun in funeral

    Luther schreef:
    Ik heb geen huisdieren. ;x


    Big girls cry when their hearts are breaking