• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pantheon schreef:
    Ga alsjeblieft opsodemieteren met die 'bromance' het komt me de oren uit verdomme.

    Heb daar ook zo'n hekel aan @:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, gaan jullie maar lekker naar zo'n duur concert! En als ik een keer iets wil mag het niet.
    Krijg het heen en weer, serieus.


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    Ga alsjeblieft opsodemieteren met die 'bromance' het komt me de oren uit verdomme.

    I'm sorry D:


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    I'm sorry D:


    Ik had het niet over jou, maar de zoveelste persoon die een topic maakte over het feit die een nieuwe story had. En dat de hele top er mee vol staat.


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    (...)

    Ik had het niet over jou, maar de zoveelste persoon die een topic maakte over het feit die een nieuwe story had. En dat de hele top er mee vol staat.

    Oh, ik heb ook een aantal bromances (al vind ik dat een verkeerde naam), dus ik voelde me aangesproken. :p Maar ik lees ook geen bromances op Quizlet, want de plot en het schrijftalent suckt. ^^ Al moet ik niet alleen op Quizlet richten, want op andere sites zijn de bromances ook om te huilen. ^^


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Oh, ik heb ook een aantal bromances (al vind ik dat een verkeerde naam), dus ik voelde me aangesproken. :p Maar ik lees ook geen bromances op Quizlet, want de plot en het schrijftalent suckt. ^^ Al moet ik niet alleen op Quizlet richten, want op andere sites zijn de bromances ook om te huilen. ^^


    Agreed. Er zijn nu zelfs al RPG's van T.T


    26 - 02 - '16

    Ik hou van mijn werk, ik vind het zo leuk. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    :c


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    (...)

    Ik had het niet over jou, maar de zoveelste persoon die een topic maakte over het feit die een nieuwe story had. En dat de hele top er mee vol staat.

    Lololol I have those even though I don't promote them. Maar dan van manga characters.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan geen 1D meer zien!


    26 - 02 - '16

    blegh

    Pantheon schreef:
    Ik kan geen 1D meer zien!

    Kill those fans with fire. :p


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Kill those fans with fire. :p



    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    (...)


    FIRST THE LARRY SHIPPERS!


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    FIRST THE LARRY SHIPPERS!


    Agreed. Ik heb zo belachelijk veel van die Larry shizzle gezien. Blegh.


    26 - 02 - '16