• ... Deze topic wil ik niet meer hoor!!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 21:48 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Iemand???


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    Iemand???

    Hahaha. Alsof mensen binnen 3 minuten een complete rol kunnen schrijven, ALS er al mensen interesse hebben in je RPG. Ik in ieder geval niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha. Alsof mensen binnen 3 minuten een complete rol kunnen schrijven, ALS er al mensen interesse hebben in je RPG. Ik in ieder geval niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha. Alsof mensen binnen 3 minuten een complete rol kunnen schrijven, ALS er al mensen interesse hebben in je RPG. Ik in ieder geval niet.


    Sorry hoor


    live your life, it is beautiful as it is!

    ik reserveer een rol

    vul 'm morgen in aangezien ik het nu redelijk druk heb


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daarstraks was al bewezen dat je rpg een kopie is van een bestaand. Heb je toestemming van de vorige eigenaar?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zijn er nu 2 topics?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha. Alsof mensen binnen 3 minuten een complete rol kunnen schrijven, ALS er al mensen interesse hebben in je RPG. Ik in ieder geval niet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [/img]

    Naam: Scarlett Jasmin Morgan
    eventuele bijnaam: Scar en mensen die haar echt goed kennen noemen haar Jasmin
    Leeftijd: 18
    Talent: dansen/zingen
    Geslacht: vrouwelijk
    Uiterlijk: Scarlett heeft een licht gebruinde huid, ze is slank gebouwd en heeft mooie vrouwelijke rondingen. Ze is niet heel groot, 1.67. ze heeft lang blond haar dat tot haar middel reikt en ze heeft licht blauwe ogen.
    Innerlijk: Scarlett is een erg spontaan meisje, ze doet meestal voordat ze denkt en dat kan haar nog wel eens in de problemen brengen. Scarlett is overal wel voor in en is nergens bang voor, altijd opzoek naar een nieuw avontuur. Verder houd ze erg van sporten, ze danst en kan ook goed zingen. Verder is ze ook heel zorgzaam voor de mensen waar ze om geeft. Ze is heel zeker van zichzelf, ze kan heel pittig zijn en ze vindt het erg leuk mensen, vooral van het andere geslacht uit te dagen en te plagen. doordat ze eerst doet\zegt voordat ze denkt kan ze nog wel eens mensen kwetsen ook al bedoeld ze dit niet zo, daar heeft ze dan later ook erg veel spijt van. Het liefst gaat ze met jongens om omdat die minder drama met zich mee brengen dan meisjes.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 21:23 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Colfer schreef:
    Daarstraks was al bewezen dat je rpg een kopie is van een bestaand. Heb je toestemming van de vorige eigenaar?


    Sorry dat wist ik niet


    live your life, it is beautiful as it is!

    lilangel schreef:


    Naam: Scarlett Jasmin Morgan
    eventuele bijnaam: Scar en mensen die haar echt goed kennen noemen haar Jasmin
    Leeftijd: 18
    Talent: dansen/zingen
    Geslacht: vrouwelijk
    Uiterlijk: Scarlett heeft een licht gebruinde huid, ze is slank gebouwd en heeft mooie vrouwelijke rondingen. Ze is niet heel groot, 1.67. ze heeft lang bruin haar dat tot haar middel reikt en ze heeft bruine ogen.
    Innerlijk: Scarlett is een erg spontaan meisje, ze doet meestal voordat ze denkt en dat kan haar nog wel eens in de problemen brengen. Scarlett is overal wel voor in en is nergens bang voor, altijd opzoek naar een nieuw avontuur. Verder houd ze erg van sporten, ze danst en kan ook goed zingen. Verder is ze ook heel zorgzaam voor de mensen waar ze om geeft. Ze is heel zeker van zichzelf, ze kan heel pittig zijn en ze vindt het erg leuk mensen, vooral van het andere geslacht uit te dagen en te plagen. doordat ze eerst doet\zegt voordat ze denkt kan ze nog wel eens mensen kwetsen ook al bedoeld ze dit niet zo, daar heeft ze dan later ook erg veel spijt van. Het liefst gaat ze met jongens om omdat die minder drama met zich mee brengen dan meisjes.


    Ik zet je erbij


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Ik zet je erbij



    okee (: heb hem net alleen nog wel aangepast.. stond een foutje in haha


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Sorry dat wist ik niet

    Oftewel geen toestemming, oftewel plagiaat, oftewel niet toegestaan op Q.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik wil niet veel zeggen, maar hoe kan je precies dezelfde tekst hebben en niet weten dat het van iemand is op Q? Doe normaal, ga toestemming vragen of bedenk zelf wat!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Naam: Lauren Host
    Leeftijd: 34
    Uiterlijk:


    live your life, it is beautiful as it is!