• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house


    Dont say why me, say try me

    [Naaawh, poor you. Ik voel me de laatste tijd ook niet goed, maar ik had vandaag 9,50 aan eten uitgeven bij een supermarkt op school samen met een vriendin. Maakt alles toch weer een beetje goed xd]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [En dan heb je nog van die laptops die uitvallen en weer helemaal opnieuw moeten updaten]

    Louis William Tomlinson

    'Lekker' antwoordde Harry. Aubree was opgestaan en naar het raam gelopen, om die te openen. Ze kon vast een heel aardig meisje zijn, maar dat dacht ik van Chiara ook. Trouwens, het leek misschien wel zo maar ik nam nooit iemand gelijk in vertrouwen. Marie-Anne, bijvoorbeeld. Haar kende ik al een beetje maar vertrouwen deed ik niet. Wie weet was het wel een handlanger van één of andere schurk, zoals uit een tekenfilm. Of een ninja. En ik hield niet van ninja's. Stel voor dat ze kwaadaardig waren? Tja, dan was je er mooi geweest. Daarom dus. Mijn fantasie was eindeloos, maar ik was niet dom. Zo konden veel ook gewoon verkeerd zijn. Het duurde lang voordat ik Niall vertrouwde. Alsmaar eten. Toen dacht ik nog dat hij het in een bunker wilde opslaan voor als hij de wereld liet ontploffen en hijzelf schuilde. Nee, oké, zo erg was ik niet maar het zou kunnen! Wie weet, wie weet. Talloze minuten, voor mij dan, gingen voorbij. Beneden hoorde ik een soort piep, waardoor ik opsprong. 'Aubree, probeer wat te slapen, ik ga even eten met Louis en Marie, daarna kom ik wel terug, oké?' zei Harry tegen Aubree. 'En vergeet je überlekkere supersmoothie niet!' plakte ik erachteraan. Harry pakte mijn hand, en trok me mee. Even haalde ik mijn schouders op, en huppelde mee. 'Ik hou van lasagne' zei Harry goedkeurend. 'Wie nou niet?' glimlachte ik, terwijl ik even met mijn hand door Harry's krullen ging. Hij liet mijn hand los en ging naar beneden, waarbij ik hem netjes volgde. In de keuken had Harry al wat voor mij opgeschept, wat ik dankbaar pakte met een vork erbij. Nooit snapte ik echt waarom je het moest snijden. Ik bedoel, de kaas kan wel eens irritant zijn maar dan hoef je het toch niet in stukjes te snijden? Wat was dat nou voor onzin. Lopend naar de woonkamer nam ik alvast een grote hap. Op de bank zat Harry al en hij klopte even op de bank, dus ik ging naast hem zitten. Niet dat ik dat niet zou doen. Toen ik genoeg had van het zappen wat Harry deed, trok ik snel de afstandsbediening uit zijn handen en zette een willekeurige zender op. Toevallig was het MTV, en was er Teen Mom op. Mijn gezicht betrok even. Hoe kon je zo jong al een moeder of vader worden, dat is gewoon erg. Natuurlijk was abortus plegen gewoon moord voor mijn part, maar het was wel je eigen schuld als je zwanger raakte. Wat had ik me doodgelachen toen ik alle reacties op Twitter las, op één april. Ik had namelijk getweet dat ik vader zou worden. Al snel kreeg Eleanor alweer een hoop haat, daarom had ik ook erna getweet dat het een grap was. Het was best zielig eigenlijk, als je zo jong een kind kreeg. Je had nauwelijks meer tijd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    ||oh haha sorry. Nee weetniet, gister moest ik ineens spugen. Sorry voor deze onsmakelijke reactie (: ||


    [Precies hetzelfde als wat ik zondag had! Ik moest overgeven en daarna voelde ik me kotsmisselijk. Heb aan één stuk door in bed gelegen. Ben vanaf maandag t/m vandaag thuis gebleven. Alhoewel ik vandaag en gister niet echt ziek was, tiehie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    (...)

    [Precies hetzelfde als wat ik zondag had! Ik moest overgeven en daarna voelde ik me kotsmisselijk. Heb aan één stuk door in bed gelegen. Ben vanaf maandag t/m vandaag thuis gebleven. Alhoewel ik vandaag en gister niet echt ziek was, tiehie]


    || awh, doe ik ook altijd haha, ben ik twee dagen ziek en daarna dik ik het nog even aan zodat ik mag thuisblijven (: even stukje schrijven (: ||

    Harry Styles.

    Opgewekt kijken Louis en ik naar MTV waar Teen Mom bezig is. Als ik mijn lasagne op heb zet ik die in de vaatwasser. Snel gris ik ook nog twee cola flesjes mee om me daarna weer bij Louis te voegen. Ik houd de cola voor Louis ogen. "Gimme a kiss and I'll give you the cola." Zeg ik plagend waarna ik naast hem ga zitten. Over het algemeen zijn Louis en ik veel closer dan echt vrienden. Ja, voor de grap zoenden we elkaar wel eens, maar niet met gevoelens. Toch vind ik dat Louis één van de knapste is uit de band. Ik ga met mijn hand door zijn haar en bestudeer zijn gezicht. Zijn perfecte neus die iets naar beneden buigt, zijn mooie kapsel dat altijd perfect zit, zijn kleine schattige oren en niet te vergeten zijn prachtige groen/blauwe ogen. De ene keer zijn ze groen en de andere keer weer blauw, fascinerend. Ik richt me weer tot de tv waarna ik nip van mijn flesje cola. "Louieeeeeeeee. Wat gaan we doen?" Vraag ik verveeld. Ik gooi mijn lege cola-flesje richting de prullenbak maar vanaf de bank kan je dat niet halen en dan heb je nog het probleem van Louis hoofd. Het flesje komt vol tegen Louis aan en snel trek ik hem in een knuffel. "Sorry BooBear." Zeg ik lachend. Ik spring van de bank af en ren weg.

    Louis William Tomlinson

    Ik ben nog rustig aan het eten, in tegenstelling tot Harry die het al op had. 'Vreetzak' grinnikte ik in mezelf toen Harry naar de keuken liep op zijn bord in de vaatwasser de zetten. Al snel is hij weer terug, en zie ik het etiket van Coca Cola vóór mijn ogen. 'Gimme a kiss and I'll give you the cola' zei Harry. Mijn wenkbrauwen verdiepten zich lichtelijk naar een frons. 'Dat is niet eerlijk! Ik geef jou ook gewoon altijd alles!' stribbelde ik tegen. Misschien was het een klein beetje gelogen, maar goed. Het was voor een goed doel. Mijn maag. Harry's ogen gingen weer naar de televisie waar hij verder keek. Jaloers bekeek ik even hoe hij van zijn flesje cola nipte. 'Jij bent echt zó gemeen' mompelde ik, terwijl ik kinderachtig mijn hoofd wegdraaide. 'Louieeeeeeeee. Wat gaan we doen?' vroeg Harry, met een verveelde ondertoon in zijn stem. 'Uhh, weet ik veel' was mijn antwoord. Het lege bord dat op mijn schoot stond, zette ik op de salontafel. Geen zin om het weg te brengen, dat duurt zo lang en dan moet ik weer helemaal opstaan. Ineens voel ik een plastic flesje tegen mijn hoofd aankomen, waarbij automatisch een 'auw' mijn mond verliet. 'Haz! Waarom deed je dat nou? Mag je me niet meer, of zo?' pruilde ik toen Harry me in een knuffel trok. 'Sorry Boobear' lachte hij. 'Dus je vindt het grappig dat ik pijn heb? Ts, aso' zei ik quasi-beledigd. Voordat ik Harry ook maar met één vinger aan kan raken, springt ie van de bank af en rent weg. 'Jij kleine-. Ik krijg jou nog wel!' riep ik uit, terwijl ik ook opsprong en als een idioot Harry achterna rende. Godzijdank was ik sneller én sterker dan die jongen, en sprong dan ook óp de negentienjarige. Nu lag Harry op de grond, en ik boven op hem. 'Hebbes! Ik heb je, ik heb je!' kirde ik als een kind van vier dat een pak-spelletje met zijn moeder speelde. Even dacht ik na, maar al snel belandden mijn lippen op de mondhoek van Harry, hopend dat -dat genoeg was. 'Zo goed? Mag ik nu een flesje cola, Hazzie?' vroeg ik hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.

    "Uhh, weet ik veel." Antwoord Louis mijn vraag. "Maar ik verveel me." Zeg ik dan op een zeurderig toontje. Als de fles zijn hoofd raakt kijk Louis beduusd mijn kant op. "Haz! Waarom deed je dat nou? Mag je me niet meer, of zo? Zegt Louis verontwaardigd. 'Dus je vindt het grappig dat ik pijn heb? Ts, aso' roept hij. "Jij geeft mij geen kus, jij bent de asooooooo." Roep ik nog voordat Louis lachend op me springt waardoor we samen vallen. Een kleine grijns vormt zich op mijn lippen als Louis een kusje op mijn mondhoek geeft. "Ben je vies van me?" Vraag ik met een pruillipje, waarna ik hem zielig aan kijk. "Als je me geen kus geeft gaan de opdrachten verder hoor, dan een zoen en dan samen douchen!" Roep ik vrolijk. Ik schud met mijn haar in zijn gezicht, van de verwarring maak ik gebruik zodat ik binnen een paar seconden weer op mijn eigen benen sta. Glimlachend sta ik op en ga ik op de bank liggen zodat er geen plek meer is voor Louis. "Ar, pech gehad maatje er is geen plek meer." Zeg ik als een piraat. "Eigenlijk vind ik, omdat je me geen kus heb gegeven, dat we samen moeten douchen. Maaaaaaar, omdat ik aardig ben is een nog een kans voor je, of wil je toch liever samen met mij douchen?" Zeg ik wenkbrauwwiebelend.

    Louis William Tomlinson

    'Ben je vies van me?' pruilde Harry. 'Jij hebt mij geen cola gegeven, dus is het mooi jou eigen schuld' bromde ik, terwijl ik een keer tegen zijn neus prikte met mijn vinger. 'Als je me geen kus geeft gaan de opdrachten verder hoor, dan een zoen en dan samen douchen!' riep Harry vrolijk uit. Lachend schudde ik mijn hoofd. 'Ik ben vandaag al in de douche geweest, Harold' grinnikte ik. Ach, douchen met Harry deed ik wel vaker alleen ik was op dit moment gewoon te lui. In één keer voel ik de krullen in mijn gezicht, waarbij ik pruttelgeluidjes maakte omdat de haren haast in mijn mond kwamen. Toen ik opkeek, stond Harry alweer. Mokkend wilde ik ook opstaan, maar viel terug. 'Ik heb mijn dag vandaag niet' merkte ik op, en dit keer stond ik uitgebreid op. Glimlachend ging Harry languit op de bank liggen waardoor ik er niet meer op kon liggen. 'Hé' verliet mijn mond, dramatisch en treurig. 'Ar, pech gehad maatje er is geen plek meer' imiteerde Harry een piraat. 'Je mag me gewoon niet, hé? Dat is het' besloot ik. 'Eigenlijk vind ik, omdat je me geen kus heb gegeven, dat we samen moeten douchen. Maaaaaaar, omdat ik aardig ben is een nog een kans voor je, of wil je toch liever samen met mij douchen?' En Harry wiebelde even met zijn wenkbrauwen. Na vijf seconden zette ik me toch echt over mijn luiheid heen en tilde Harry als een prinsesje op. 'Wat u wenst, meester Styles' grijnsde ik. In een top record rende ik met Harry in mijn armen naar boven en holde de badkamer in. 'Wij zijn even douchen!' riep ik als teken dat niemand naar binnen kon. Eenmaal in de badkamer zette ik Harry op de wastafel, en sloot de deur waarna ik de deur op slot deed. De douche zette ik aan en mijn schoenen schopte ik uit. 'Je wilde toch douchen, Hazza? Ik vind het best!' kirde ik vrolijk. Opgewekt begon ik me uit te kleden. Alles uit, wachtte ik op Harry.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || ik ga proberen een lang stukje te schrijven, zal je zien dat ik faal maar ach, ik heb geen inspiratie maar wel zin om te schrijven niet echt de beste combinatie ooit (': ||

    Harry Styles

    Een zacht lachje verlaat mijn mond als Louis me optilt. Louis meld de anderen dat we gaan douchen en grijnzend kijk ik hem aan. "Je geeft je dus over." Zeg ik concluderend. "Eigenlijk vindt ik dit nieteens zo'n erge straf, ik bedoel, jíj kan de hele tijd naar mijn lichaam kijken; lucky-boy!" Zeg ik eigen-dunkend. Ik steek mij tong uit naar hem. Louis zet me weer op de grond waardoor ik van schrik gil. 'Je wilde toch douchen, Hazza? Ik vind het best!' Kird Louis hyper. Hij begint zich uit te kleden en ik bestudeer zijn lichaam. De paar tattoo's die hij heeft geven hem een bad-boy uiterlijk wat totaal niet bij zijn gezicht past, toch ziet het er enorm schattig uit. Grijnzend laat ik mijn ogen verder over zijn lichaam glijden. Mijn ogen blijven even hangen bij zijn edele delen, ugh Harry niet kijken. Een van mijn slechtste eigenschappen; door veel dingen kan ik al opgewonden raken. Langzaam trek ik mijn shirt uit om daarna ook mijn broek uit te trekken. De rest van. Mijn kleding volgt en al snel staan Louis en ik naakt tegenover elkaar. "DOUCHEEEEEEN!" Gil ik. Ik stap onder de douche en al snel verwelkomen de warme stralen me. Ik zet hem nog wat heter. Ik houd niet zo van koude douches en al snel zijn de spiegels beslagen en zit de badkamer vol met stoom. "Mist." Roep ik vrolijk. "LOUIEEE. I can't see you!" Gil ik daarna. Ik steek mijn handen uit zodat ik een beeld heb waar alles staat. Hyper draai ik een paar rondjes om daarna vol tegen de douche-deur aan te lopen. Pijnlijk wrijf ik over mijn voorhoofd. En nu is het wachten op Louis.

    || Oke, jep. Ik heb gefaald. Anyways; LARRY STYLINSON WHOOP WHOOP. ||

    Louis William Tomlinson

    'Je geeft je dus over' zei Harry. 'Jij bent traag' grinnikte ik. 'Eigenlijk vind ik dit niet eens zo'n erge straf, ik bedoel, jíj kan de hele tijd naar mijn lichaam kijken; lucky-boy!' Zijn stem klonk vol eigendunk. Lachend keek ik hem aan. 'Daar heb je gelijk in, Boo. Dat moet ik toegeven' zei ik eerlijk. Toen Harry's blik even over mijn lichaam ging, en bij mijn onderlichaam bleef hangen werden mijn wangen lichtelijk rood. Nu was het mijn beurt om hém te bekijken. Ook al had ik Harry wel meer dan honderd keer naakt gezien, het bleef gewoon opnieuw speciaal. Mijn ogen bleven haken bij zijn sixpack. Zijn tattoos over zijn lichaam verspreid. De twee vogels op zijn borstbeenderen had ik al vanaf de dag dat ie ze had laten zetten mooi gevonden. Een steek van jaloezie ging door me heen. Overnieuw en overnieuw was ik jaloers. Maar daar liet ik niks van merken, want Harry wist zelf al dat ie een geweldig lichaam had. 'DOUCHEEEEEEN!' gilde Harry waardoor ik uit mijn trance werd gehaald. Harry stapte onder de douche en de warme prikkels kwamen op mijn huid terecht zodra hij het warmer draaide. 'Mist' hoorde ik uit de cabine. 'LOUIEEE. I can't see you!' hoorde ik een stem. Met mijn handen vooruit gestoken liep ik rechtdoor. Toen ik iets voelde kwam ik dichterbij, en kwam erachter dat ik bijna met mijn vingers in Harry's neus zat. 'Sorreeh' giechelde ik. Ik kwam ook onder de douche staan en sloot mijn ogen even. Heerlijk, warme douches. Mijn ogen opende ik weer en ik keek Harry aan. 'Je kreeg nog een kus van me' herinnerde ik mezelf en hem eraan. Gniffelend boog ik wat voorover, en drukte mijn lippen op die van Harry.

    [Q deed irritant]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.

    Plots voel ik iets tegen mijn neus aan. "Sorreeh." Giechelt Louis. 'Je kreeg nog een kus van me' zegt hij dan. Een grijns vormt zich op mijn lippen en als snel voel ik zijn adem tegen me aanblazen. Hij overbrugt de afstand en kust me. Ik leg mijn armen op zijn rug en druk hem dichter tegen me aan. Twee jongens, samen naakt in een douche, kussend, maar we zijn geen homo. Tenminste niet dat ik weet, ik heb nooit wat voor een jongen gevoeld. Onbedoeld lik ik Louis bovenlip voor toestemming. Dit deed ik vroeger altijd als ik weer iemand mee naar huis nam. Ugh, de lust. Ik had het een paar maanden niet gedaan en het voelt alsof ik moet gaan afkicken. Mijn handen glijden over Louis rug en er ontstaat kippenvel op mijn armen. De stralen van de douche kletteren op mijn rug maar er bestaat even niks meer. Niks meer, behalve Louis en ik.

    || Dit is echt absolute bagger. Voel me nog steeds niet lekker. Iemand writingtips? ||

    Louis William Tomlinson

    Als nou iemand binnenkwam, wat haast onmogelijk was of ik had de deur niet goed op slot gedaan, zou die óf gillend wegrennen, óf ons met open mond aanstaren. Wat? We waren gewoon beste vrienden. Ook al zou je eerder zeggen dat we een stel waren, op de manier hoe we met elkaar omgingen. Wat maakte ons eigenlijk uit wat anderen van deze manier dachten? Wij wisten het wel beter. Harry's tong voelde ik op mijn bovenlip, waardoor ik enkel moest grijnzen en mijn mond opende. Al snel voelde ik de handen van Harry op mijn rug, waarbij ik mijn armen in zijn nek legde. In tweeduizendtwaalf was toch echt te zien dat de kleine Harry, een groeispurt had gehad en over ons allemaal een was gegroeid. Dat maakte mij nu een stuk kleiner, alhoewel ik één vijfenzeventig was. Niks te klagen dus, precies goed voor mij. Maar vergeleken met Harry voelde ik me nu een kabouter. Alleen de puntmuts en de baard mistten nog. Ik drukte Harry wat dichter tegen me aan, terwijl mijn tong zijn mond verkende. Deze kus was teder, maar toch precies. Perfect dus. Gênant? Helemaal niet. Het zou pas gênant en ongemakkelijk worden als één van ons dadelijk zegt dat ie homo is en wat voor de ander voelt. Godzijdank zou dat nooit gebeuren. Natuurlijk had ik het niet erg gevonden, maar het doodde de vriendschap. En als ik dan diegene zou zijn, zou ik me alleen maar schuldig voelen. Gelukkig maar dat -dat niet ging gebeuren. Hoopte ik tenminste, om zover ik wist voelde ik niks voor de krullenbol tegenover me.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.

    Louis drukte me ook dichter tegen hem aan en al snel verkende zijn tong mijn mond. Wat wilder zoen ik hem terug. Hoewel ik jonger ben dan Louis ben ik wel groter dus hij legt zijn handen in mijn nek. De stralen van de douche verwarmen mijn rug. Ik laat mijn handen wat zakken en laat ze op zijn heupen rusten. Een grijns komt op mijn gezicht. Ik sla voor de grap een keertje op zijn kont waarna ik snel weer mijn handen op zijn heup leg. We hadden dit al vaker gedaan, soms waren we verder gegaan maar meestal niet. Misschien uit angst dat we dan onze vriendschap dan verpestten, en dat wil ik absoluut niet en Louis waarschijnlijk ook niet. We zijn veel closer dan de andere lads en als één van ons dus bekend dat hij homo is, waar ik over het algemeen niks op tegen heb, zullen de lads dat echt wel doorhebben. Mijn handen strelen opnieuw Louis rug waarna ik ze omhoog laat gaan, door zijn haar, over zijn lichte sixpack, om ze daarna weer op zijn heupen te leggen. Ik heb dit gemist, de momenten tussen Louis en mij. De intieme maar ook de gewone momenten. Ik voel me altijd speciaal bij hem. Ik weet nog toen we elkaar ontmoetten. Het was in de wc's bij de xFactor. Er was eigenlijk al meteen een klik en ik was zo dom om te zeggen dat ik zijn TOMs leuk vond. Ik schaam me nog als ik eraan denk. Mijn tong draait opnieuw rondjes. Ik zou heus wel verder willen gaan, maar misschien zal Louis dan boos worden en dat kan ik er nu echt niet bij hebben. Dus als hij verder wilt zal hij toch echt de eerste stap moeten zetten.

    Louis William Tomlinson

    Toen Harry een keer op mijn kont sloeg, grinnikte ik even zachtjes maar verstoorde de zoen niet. Hij legde zijn handen alweer op mijn heup en ging ook onverstoord verder. We stonden nu beiden recht onder de straal waarbij het water op ons viel, en via onze lichamen naar beneden drupte. Verder zou ik vandaag niet gaan, want ik was kapot. Al dat hyper en boos zijn, was me even te veel geworden al zou je dat niet zo zeggen. Ik voelde Harry's handen langzaam over mijn bovenlichaam gaan, waarbij er een aangename rilling door mijn lijf ging. Dit hadden we al lang niet meer gedaan, en ik mistte het enorm. Bij de eerste ontmoeting, op de wc van de xFactor, had ik me doodgelachen om Harry. In plaats van dat hij zich netjes voorstelde en wat zei, zei ie dat ie mijn TOMS leuk vond. Daarna zag je gewoon aan hem dat ie zich rot schaamde, wat voor mij alleen maar het leuker maakte. Maar nu ik er zo aan dacht schaamde ik me ook erg voor mezelf. Wat zag ik eruit, met die kleren en dat haar. Harry was juist het tegenovergestelde. Zijn krulletjes zwaaiden vrolijk op en neer, en de kleren die hij aan had waren ook perfect. Even leek Harry ook in gedachten, maar daar liet hij geen enkel spoortje van voelen. Mijn hoofd trok ik langzaam wat terug, zodat mijn lippen weer van Harry's lippen af werden gehaald maar mijn armen gewoon in zijn nek bleven liggen. 'Sorry, Hazzaboo. Ik ben moe' zei ik zachtjes, waardoor mijn wangen lichtelijk rood kleurden. 'We maken dit deze week nog af, oké?' stelde ik met een grijns voor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ben weg, naar Ierse Dans (: Rond acht uur terug]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."