[En dan heb je nog van die laptops die uitvallen en weer helemaal opnieuw moeten updaten]
Louis William Tomlinson
'Lekker' antwoordde Harry. Aubree was opgestaan en naar het raam gelopen, om die te openen. Ze kon vast een heel aardig meisje zijn, maar dat dacht ik van Chiara ook. Trouwens, het leek misschien wel zo maar ik nam nooit iemand gelijk in vertrouwen. Marie-Anne, bijvoorbeeld. Haar kende ik al een beetje maar vertrouwen deed ik niet. Wie weet was het wel een handlanger van één of andere schurk, zoals uit een tekenfilm. Of een ninja. En ik hield niet van ninja's. Stel voor dat ze kwaadaardig waren? Tja, dan was je er mooi geweest. Daarom dus. Mijn fantasie was eindeloos, maar ik was niet dom. Zo konden veel ook gewoon verkeerd zijn. Het duurde lang voordat ik Niall vertrouwde. Alsmaar eten. Toen dacht ik nog dat hij het in een bunker wilde opslaan voor als hij de wereld liet ontploffen en hijzelf schuilde. Nee, oké, zo erg was ik niet maar het zou kunnen! Wie weet, wie weet. Talloze minuten, voor mij dan, gingen voorbij. Beneden hoorde ik een soort piep, waardoor ik opsprong. 'Aubree, probeer wat te slapen, ik ga even eten met Louis en Marie, daarna kom ik wel terug, oké?' zei Harry tegen Aubree. 'En vergeet je überlekkere supersmoothie niet!' plakte ik erachteraan. Harry pakte mijn hand, en trok me mee. Even haalde ik mijn schouders op, en huppelde mee. 'Ik hou van lasagne' zei Harry goedkeurend. 'Wie nou niet?' glimlachte ik, terwijl ik even met mijn hand door Harry's krullen ging. Hij liet mijn hand los en ging naar beneden, waarbij ik hem netjes volgde. In de keuken had Harry al wat voor mij opgeschept, wat ik dankbaar pakte met een vork erbij. Nooit snapte ik echt waarom je het moest snijden. Ik bedoel, de kaas kan wel eens irritant zijn maar dan hoef je het toch niet in stukjes te snijden? Wat was dat nou voor onzin. Lopend naar de woonkamer nam ik alvast een grote hap. Op de bank zat Harry al en hij klopte even op de bank, dus ik ging naast hem zitten. Niet dat ik dat niet zou doen. Toen ik genoeg had van het zappen wat Harry deed, trok ik snel de afstandsbediening uit zijn handen en zette een willekeurige zender op. Toevallig was het MTV, en was er Teen Mom op. Mijn gezicht betrok even. Hoe kon je zo jong al een moeder of vader worden, dat is gewoon erg. Natuurlijk was abortus plegen gewoon moord voor mijn part, maar het was wel je eigen schuld als je zwanger raakte. Wat had ik me doodgelachen toen ik alle reacties op Twitter las, op één april. Ik had namelijk getweet dat ik vader zou worden. Al snel kreeg Eleanor alweer een hoop haat, daarom had ik ook erna getweet dat het een grap was. Het was best zielig eigenlijk, als je zo jong een kind kreeg. Je had nauwelijks meer tijd.
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."