• Heey, ik heb zojuist mijn allereerste trailer gemaakt. Ik ben niet echt bepaald goed met programma's werken en zoals ik al zei is dit mijn allereerste trailer dus wees niet al te streng voor me haha. :p Wat vinden jullie ervan? ^^ Duizend maal sorry voor de slechte kwaliteit...


    The sun will rise and we will try again.

    Iemand die 'm wil zien, haha?


    The sun will rise and we will try again.

    Uhm de muziek spreekt me niet zo aan. Het is jammer dat je maar één filmpje hebt gebruikt om te monteren, en misschien is het voor een trailer iets aan de lange kant.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Uhm de muziek spreekt me niet zo aan. Het is jammer dat je maar één filmpje hebt gebruikt om te monteren, en misschien is het voor een trailer iets aan de lange kant.


    Ik heb twee filmpjes gebruikt. Maar dat kan allemaal haha.


    The sun will rise and we will try again.

    het is wel leuk (:
    best goed voor de eerste keer!


    Hell is empty..al the devils are here

    aquafresh schreef:
    het is wel leuk (:
    best goed voor de eerste keer!


    Dankjewel! (: I like your username btw ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind hem niet goed sorry. Nog 3 minuten heb ik het ook opgegeven omdat de beelden telkens een koppel zijn die klef doen. Skip ook het Engels, want het staat vol fouten. Ook vind ik dat je tekst totaal geen betrekking heeft tot je beelden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ik vind hem niet goed sorry. Nog 3 minuten heb ik het ook opgegeven omdat de beelden telkens een koppel zijn die klef doen. Skip ook het Engels, want het staat vol fouten. Ook vind ik dat je tekst totaal geen betrekking heeft tot je beelden.


    K, lol? Mijn Engels is gewoon goed hoor en zo te zien is jouw Nederlands ook niet perfect. Sorry hoor, maar ik vind dat je je kritiek wel zachter had kunnen bewoorden.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 12:05 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Oh mijn excuses dat ik nog schreef ipv na, maar je kan het draaien over keren zoals je wilt 'Nothing could ever between them for years' klopt aan geen kanten en dat is nog maar de eerste zin.
    En het is gewoon kritiek, ik vind nu eenmaal de muziek te lang is, de beelden te eentoning en dat de tekst geen betrekking heeft tot de beelden. Ik kan er moeilijk over liegen omdat jij lievere kritiek wil. Sorry, maar als je niet tegen kritiek kan, moet je er ook niet om vragen en het was niet eens grof getypt ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Oh mijn excuses dat ik nog schreef ipv na, maar je kan het draaien over keren zoals je wilt 'Nothing could ever between them for years' klopt aan geen kanten en dat is nog maar de eerste zin.
    En het is gewoon kritiek, ik vind nu eenmaal de muziek te lang is, de beelden te eentoning en dat de tekst geen betrekking heeft tot de beelden. Ik kan er moeilijk over liegen omdat jij lievere kritiek wil. Sorry, maar als je niet tegen kritiek kan, moet je er ook niet om vragen en het was niet eens grof getypt ofzo.


    Je kan het draaien OF keren zoals je wilt.* Je kon het ook gewoon zo verwoorden: "Ik vind de trailer niet zo goed. Je Engels klopte niet overal en de beelden zijn niet zo passend. Voor de volgende keer zou je meer passende beelden kunnen zoeken." Als je het gewoon netjes had gezegd, dan oke. Dan was het opbouwende kritiek. Dit is gewoon afkraken.


    The sun will rise and we will try again.

    Je doet net alsof ik je ontzettend hard beledigd hebt, terwijl dat niet eens zo is. Er was niks mis met die reactie. Als jij er niet tegen kan als mensen direct zijn, is het maar zo, maar ik ga niet speciaal mijn reactie rond te pot draaien omdat jij dat liever hebt. Wees blij dat ik een van de weinige ben die tenminste wel een mening post.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben het met Passerby eens. De hele tijd kwamen er de zelfde beelden erin die geen betrekking hadden op de tekst. Als er staat dat het niet goed ging met de liefde waarom zou ik dan twee zoenende mensen zien? En in plaats van om tegen kritiek in te gaan kun je het ook gebruiken om je volgende trailer beter te maken. (:

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 12:58 ]


    I still think of the guitar bible.

    Mijn punt is gewoon dat je het misschien zachter had kunnen verwoorden. En nee, je had me niet hard beledigd maar ik voelde mij niet prettig bij die reactie, klaar.


    The sun will rise and we will try again.

    Ik ben het eens met Passerby. De trailer is gewoonweg echt niet goed. Werk je met Movie Maker?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 13:03 ]


    comfort in c h a o s

    Ja, ik werk met Movie Maker. En ik weet dat het een slecht programma is.


    The sun will rise and we will try again.

    Doe niet zo butt-hurt ;)

    Ik had Pinnacle al aangeraden, probeer gewoon de demo. Het is een ideaal programma.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'