Louis William Tomlinson
'Mijn haar is ook niet zo leuk, hoor. Ik moet het twintig minuten föhnen en je krijgt er echt kramp van in je armen. Je weet niet hoe zwaar het leven is als een meisje' zei ze, terwijl ze haar hoofd schudde. 'Tss, opschepster' zei ik, terwijl ik mijn armen over elkaar sloeg en gespeeld chagrijnig de andere kant op keek. 'Jij weet niet hoe zwaar het is om te leven als een jongen. Als je toegeeft dat je shoppen leuk vind, dan wordt je al homo genoemd. Als je een beste vriend hebt waarvan je houdt, en van hem zal blijven houden wordt er gezegd dat je homo bent. Het valt me op dat ik zowat voor elk klein ding homo wordt genoemd' bedacht ik me. 'Ach ja, wat boeit het mij. Het leven is één grote regenboog vol met allemaal eenhoorns en zonneschijn!' zei ik helemaal overtuigd.'En wat nu? We zitten hier nuttelozen discussies te voeren. In een zwembad, die overigens héél koud wordt' piepte Marie-Anne terwijl ze eruit klom. 'Oh, daar had ik eigenlijk niet over nagedacht' mompelde ik. Vrolijk sprong ik er ook uit, waarna ik opsteeg en wegvloog met alle vogels de lucht in die Wings met me zongen naar de zon. Oké, dat wilde ik misschien maar het kwam niet uit. In werkelijkheid lag ik nu gewoon met gesloten ogen op mijn buik, op de grond Wings zingend. Pas toen ik door had dat het er heel stom uit moest zien, krabbelde ik snel op en opende mijn ogen. 'Sorreeh. Dagdroom' verontschuldigde ik me, terwijl ik Marie-Anne's arm vastpakte en haar huppelend meer naar binnen trok. In de woonkamer liet ik haar los, en drijfnat liep ik naar boven. Daar negeerde ik alle mensen, liep de badkamer in en droogde me af. Vervolgens trok ik mijn broek en boxer uit en knoopte de handdoek rond mijn middel. Zo liep ik de kamer van mij, Zayn, Harry en Dille in. In de kamer pakte ik fluitend wat kleren. Een outfit die simpel bestond uit een spijkerbroek en een wit shirt. De natte sokken deed ik ook uit, en ik pakte maar een groene beanie uit Harry's koffer om mijn natte haren te verbergen. Hij zou het toch niet erg vinden. Nog altijd een melodie fluitend liep ik weer naar beneden, om op de bank te gaan zitten en de tv aan te zetten. Wat had ik dat toch goed geregeld.
[ bericht aangepast op 3 april 2013 - 20:26 ]
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."