• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house


    Dont say why me, say try me

    [iemand voor Niall?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [wat is er gebeurd nadat chiara, marie heeft geslagen?]

    [Euhm, Marie heeft Aubree een hele preek gegeven en is nu in de keuken met Louis, die eten aan het maken is. Ik moet zo nog reageren :/]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    | Ja. Nogal jammer dat Aubree niet op de preek heeft kunnen reageren. (: Oh well, she thinks that they could all scratch her back after that. ^-^ |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ach, ze kan nog achter Marie aan in de keuken^^ Dan kun je nog je gang gaan, haha.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    | Nah, zo is Bree niet. :3 Zij heeft altijd alle problemen opgelost, en nu ga ik haar lekker be-drama-en door haar lekker problemen te geven zodat ze voor een keertje klaar is met de problemen van mensen op te lossen die haar niet eens een bedankje geven, hihi. ^-^ |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    | Anyone? :3 |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik zit te wachten op Marie o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Ik heb geen idee wat ik met Aubree moet gaan doen. :3 I'd love to have some drama zodat ik verder kan. :') |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Er is voor de rest niet echt iemand, hè? Maar het zal wel aan mij liggen, om dan kan ik eindelijk eens vroeg naar bed, kan ik niet slapen]

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 7:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Phrases schreef:
    | Ik heb geen idee wat ik met Aubree moet gaan doen. :3 I'd love to have some drama zodat ik verder kan. :') |


    | ik heb geen idee wat te doen met Harry, kan hij naar jou toe komen? |

    | Ja, sure. |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Just a moment, ik ga even reageren :3 Ik kon gisteren niet reageren, toen ik in de avond online was.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Geeft niks, ik heb geduld, alleen áls ik iets vraag komt het meestal zeurderig over, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [No problem, Brookie :3 Je weet ook dat ik nog een reactie van Liam van jou krijg^^ Haha]


    I don't want you to die, I want you to suffer.