Louis William Tomlinson
Het bekende deuntje klonk in mijn oren, waarbij ik gelijk mijn mobiel pakte. Mijn glimlach werd breder toen ik zag dat het van Harry was. Ben bij Aubree, ik denk dat ze koorts heeft, kan je een smoothie maken? (; xx. Tuurlijk, joh. Ik deed alles wel weer. Natuurlijk! Komt eraan. Even geduld, xoxo. Zuchtend stond ik van de bank op, pakte de beanie van Marie-Anne maar en bekeek hem even. Dan die maar. De beanie zette ik op mijn hoofd, en schuifelend kwam ik in de keuken aan. Mompelend verzamelde ik wat rood fruit. Na één minuut zoeken vond ik ook een blender, die ik gelijk uit het kastje haalde en de stekker in het stopcontact stak. Uit de besteklade pakte ik een mes, waarmee ik het fruit in stukjes sneed en de stukjes in de blender gooide. Stilletjes pakte ik aardbeienyoghurt uit de koelkast en schonk een beetje bij het fruit. Als ik één ding geleerd had van smoothies maken, was het wel dat je nóóit alleen het fruit erin moest doen. Dan werd het pas een drap. De deksel hield ik er stevig op, terwijl ik de knop van de blender omdraaide en eventjes wachtte tot het klaar was. De stekker trok ik er weer uit, en ik pakte een groot glas uit de kast. Daar schonk ik de smoothie in, en tilde het glas op. In gedachten liep ik de trap op, en liep de kamer in waar Harry en Aubree zaten. Ik perste een glimlachje op mijn gezicht, maar mijn ogen deden niet mee. Het was geen probleem voor me, echt niet. Maar ik had er gewoon genoeg van. 'Alsjeblieft' zei ik, waarna ik het glas op het kastje naast het bed zette. Aubree lag op bed, met Harry er naast zittend. Na even rondgekeken te hebben, liet ik mezelf maar op de grond zakken. 'Boo? Ik heb lasagne gemaakt voor het eten' meldde ik aan Harry, terwijl ik verveeld wat met mijn vingers speelde. Het zou nog zo'n dertig minuten duren, en zie die maar eens levend door te komen als je -je verveelde. Nou, voor mij was het niet al te moeilijk maar voor diegenen die het nu allemaal aan moesten horen had ik dus echt erg veel medelijden. Overdreven zuchtend wiebelde ik heen en weer. 'Ik verveel me' zeurde ik.
[ bericht aangepast op 6 april 2013 - 18:54 ]
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."