• Vlak na de meivakantie gaat klas 4c op kamp naar Londen. De leraren hebben allerlei activiteiten georganiseerd, maar of de klas daar zoveel zin in heeft? Het kamp duurt een week en de leerlingen leren elkaar beter dan ooit te voren kennen. Blijft de groep bij elkaar? Ontstaan er nieuwe vriendschappen? Leert de groep ook nog wat van de omgeving? We zullen zien...


    Deze RPG begint als de bus aankomt bij het hotel van de klas. De leerlingen hebben eerst met een bus naar Frankrijk gereden, daarna zijn ze met de trein overgestoken en reden ze weer verder met de bus.
    Al snel worden de kamerindelingen bekend gemaakt en krijgen de leerlingen vrije tijd. De rest van het programma wordt duidelijk als de RPG begint.

    Regels:
    -Minstens 5 regels schrijven
    -Blijf realistisch
    -Geen Mary-Sue's
    -Sluit elkaar niet buiten
    -Wees aardig
    -Geen geruzie, tenzij de personages ruzie hebben
    -16+ mag, maar met mate
    -Laat altijd weten waar je bent aan leraren
    -Nederlands praten, ook tegen Engelse mensen
    -Heb plezier!


    Rollen:
    Leerlingen:
    Meisjes:
    - Allison Springfield BluePassion
    - Ashley Myra Collins Arriver
    - Jasmine Allison Adams Somesley
    - Melanie Kiara Mancini Depay
    - Romy Abigail Moore ThisIsMeNow


    Jongens:
    - Dylan Mitch Drene Shelob
    - Brandon Jason Jefferson Depay
    - Jayden Cameron Jase ZiamStorason
    - Connor Damian Flee ZiamStorason
    - Vincent Mo McBrook BigFatLiar

    Leraren:
    Vrouwen:
    Jolanda Heeringen -leider kamp- Shelob
    Aimee-Lee Darcey Rootz ThisIsMeNow



    Mannen:

    Corvee rooster:



    Kamerindeling:
    Kamer 1: Jasmine, Romy, Ashley, Allison en Melanie
    Kamer 2: Brandon, Connor, Dylan, Vincent en Jayden


    Dag 1:
    16:40 Aankomst
    16:50 spullen opruimen
    17:00 vrije tijd
    18:00 eten, Allison en Brandon corvee
    18:30 vrije tijd
    20:00 avond activiteit: film-stemmen
    22:30 slapen




    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 21:54 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ik wil reageren, maar ik wacht al sinds woensdag op depay]


    Dont say why me, say try me

    (Als het te lang duurt moet je haar eventueel een berichtje geven. Anders kan je ook weglopen ofzo)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ik heb haar een berichtje gestuurd, maar ze heeft niet gereageerd]


    Dont say why me, say try me

    [jij had je voorgesteld in je post, maar ik kende je al, er was al gezegd dat je het moest aanpassen xx]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [aangepast]

    Vincent Mo Mcbrook
    Ik kwam er zo juist achter dat ik met alle jongens samen op een kamer sliep, dat kon nog wel eens leuk worden. Mijn koffers en tassen lagen ergens op een hoop en ik had nog geen zin om ze naar mijn kamer te brengen. Ik keek ook me heen terwijl ik een beetje aan mijn piercing friemelde. Snel stopte ik er mee, ik mocht er niet te veel aan zitten volgens de gene die ze gezet had. Ik dacht even over thuis. Over mijn stiefvader, echte moeder halfbroertjes en half zusje. Mijn broers waren wel eens irritant. Vooral luke was een beetje vol van zichzelf, maar toch wist ik dat ik ze zou missen. Later, nu nog niet, nu was het tijd om plezier te hebben. Ik zag een meisje, volgens mij Malani staan. Ik was nooit veel met haar om gegaan, maar beter laat dan nooit toch? Ik stapte op haar af. 'Hoi, hoe gaat het er mee? heb je er zin in?', vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 23:28 ]


    Dont say why me, say try me

    Allison Springfield
    'Jongens! Jongens! Doe eens rustig!' Zegt mevrouw Heeringen terwijl we allemaal op de grond liggen van het lachen. We lachen allemaal honderduit en ik doe een immitatie van mevrouw Heeringen na. Met een hoog piepstemmetje zeg ik: 'Jongens! Jongens! Doe eens rustig!' Opnieuw heb ik de slappe lach. Wat een lol hebben we hier.
    Als we een beetje gekalmeerd zijn zeg ik. ''Gelukkig heeft ze de chips niet gezien. Dan waren we echt de sjaak geweest.'' Ik hoor mijn buik rammelen. Langzamerhand begin ik ook wel trek te krijgen. Nog even volhouden all', nog een half uurtje.

    Melanie Kiara Mancini
    Ik staarde een beetje voor me uit naar het hotel achtig iets waar we zouden verblijven en werd toen ineens onderbroken door Vincent. Ik was nooit echt met hem omgegaan. Ik vond hem wel een aardige jongen in de klas, en lelijk was hij ook niet, maar ach.. Een beetje gewoontjes.
    'Hoi, hoe gaat het er mee? Heb je er zin in?' vroeg hij en glimlachend knikte ik.
    'Ja hoor, ik ben alleen een beetje lam van de busreis.' zei ik grinnikend. Ik hield er niet van om de hele tijd stil te zitten, ik moest altijd iets te doen hebben. 'En jij? Heb jij er ook een beetje zin in?' vroeg ik aan Vincent.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jayden Cameron Jase

    "Jongens! Jongens! Doe eens rustig!" Eindelijk, de reactie waar ik op uit was. We imiteren het allemaal. "Jongens! Jongens! Doe eens rustig!" Imiteer ik. Ik heb de slappe lach en sla Dylan zowat in elkaar. Na een tijdje ben ik wat gekalmeerd en merkt Allison op dat we blij mogen zijn dat ze de chips niet heeft gezien. Ik knik en pak de chips weer. "Vanavond komen ik en Dyl jullie halen en dan kunnen we iets cools gaan doen ofzo!" Zeg ik vrolijk. Ik zou alleen maar gaan lachen als we betrapt werden. Misschien is dat bij sommige van ons anders maar ik en Dyl zijn niet anders gewend. Tsja, als je de lolbroek van de klas bent moet je wel je straf kunnen accepteren. Dat hem ik geleerd, aangezien iedereen het maar blijft herhalen. De rector weet dat als ik er ben er problemen zijn, omdat ik iedere dag wel zo 'n beetje bij de rector kom. Ik vind het niet erg meer, hij is geen slechte vent.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [sorry dat ik vandaag en gister niet heb gereageerd heb griep :c vanaf vrijdag denk ik weer te kunnen reageren]


    Dont say why me, say try me

    [Het is hier een beetje dood :$]


    Spoiler alert: you will save yourself

    I idd I

    (I know, had het een beetje druk met school. Ok post (hopelijk) morgen middag web stuk^^ )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!