• Vlak na de meivakantie gaat klas 4c op kamp naar Londen. De leraren hebben allerlei activiteiten georganiseerd, maar of de klas daar zoveel zin in heeft? Het kamp duurt een week en de leerlingen leren elkaar beter dan ooit te voren kennen. Blijft de groep bij elkaar? Ontstaan er nieuwe vriendschappen? Leert de groep ook nog wat van de omgeving? We zullen zien...


    Deze RPG begint als de bus aankomt bij het hotel van de klas. De leerlingen hebben eerst met een bus naar Frankrijk gereden, daarna zijn ze met de trein overgestoken en reden ze weer verder met de bus.
    Al snel worden de kamerindelingen bekend gemaakt en krijgen de leerlingen vrije tijd. De rest van het programma wordt duidelijk als de RPG begint.

    Regels:
    -Minstens 5 regels schrijven
    -Blijf realistisch
    -Geen Mary-Sue's
    -Sluit elkaar niet buiten
    -Wees aardig
    -Geen geruzie, tenzij de personages ruzie hebben
    -16+ mag, maar met mate
    -Laat altijd weten waar je bent aan leraren
    -Nederlands praten, ook tegen Engelse mensen
    -Heb plezier!


    Rollen:
    Leerlingen:
    Meisjes:
    - Allison Springfield BluePassion
    - Ashley Myra Collins Arriver
    - Jasmine Allison Adams Somesley
    - Melanie Kiara Mancini Depay
    - Romy Abigail Moore ThisIsMeNow


    Jongens:
    - Dylan Mitch Drene Shelob
    - Brandon Jason Jefferson Depay
    - Jayden Cameron Jase ZiamStorason
    - Connor Damian Flee ZiamStorason
    - Vincent Mo McBrook BigFatLiar

    Leraren:
    Vrouwen:
    Jolanda Heeringen -leider kamp- Shelob
    Aimee-Lee Darcey Rootz ThisIsMeNow



    Mannen:

    Corvee rooster:



    Kamerindeling:
    Kamer 1: Jasmine, Romy, Ashley, Allison en Melanie
    Kamer 2: Brandon, Connor, Dylan, Vincent en Jayden


    Dag 1:
    16:40 Aankomst
    16:50 spullen opruimen
    17:00 vrije tijd
    18:00 eten, Allison en Brandon corvee
    18:30 vrije tijd
    20:00 avond activiteit: film-stemmen
    22:30 slapen




    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 21:54 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ze zitten al vier jaar bij elkaar in de klas, ik denk dat ze wel weet wie je bent;p

    @thisismenow: staat erin;)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Shelob schreef:
    (Ze zitten al vier jaar bij elkaar in de klas, ik denk dat ze wel weet wie je bent;p

    @thisismenow: staat erin;)


    (Ja oké, maar wat moet ze doen en is het goed dat haar docher mee is?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    (Ja is goed, gewoon een beetje toezicht houden enzo. Ik stuur je zo wel een pb om het rooster van de volgende dag(en) te laten zoen^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Allison Springfield
    Ik kijk goedkeurend naar het resultaat van mijn opgeruimde spullen. Mijn gezicht licht ineens op. Wat een rommeltje zal de jongenskamer worden. No way dat wij dat dan op gaan ruimen, dat mogen ze lekker zelf doen. Wij hebben onze eigen spullen ook nog. Genoeg over de rommel, laat ik eens wat doen!. Ik spring vrolijk op en roep plots tegen iedereen in de kamer: ''Wie gaat er mee naar de jongenskamer?'' Ik wil er niet alleen heen om de rommel te bekijken, maar ook omdat ik denk dat het daar een stuk gezelliger is dan hier. Ik bedoel: Het is vakantie. We zitten in London. Dan wil ik ook iets leuks gaan doen en me niet de hele dag vervelen.

    (Iemand voor Jay of Connor?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    (anders wil Allison wel... Ze gaat toch naar de jongenskamer)

    (Oké; daar zit Jay by the Way op zijn bed (: )


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Ik laat Dylan ook wel even nar de jongens kamer gaan)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Cool, ga nu eten)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Somesley schreef:
    Jasmine Allison Adams
    "Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee, maar als we wat gaan doen worden we wel gehaald" antwoord ze, waarna ze zich meteen weer naar haar scherm wend. Die ook lekker spraakzaam. ''Oké dan,'' mompel ik, me weer over mijn koffers buigend. Meteen grijp ik naar mijn mobiel, om even social media te checken. Het blijft belangrijk wat mensen te melden hebben, ook al zit je in Londen.
    ''Hello girls,'' meteen kijk ik op, om vervolgens in het lachende gezicht van Ashley te kijken. ''Hé,'' ik glimlach voorzichtig en plof neer op het harde matras van mijn bed. De hotelkamer waar we in verblijven is simpel, weinig kleur en weinig luxe. Vooral het harde matras staat me niet aan, maar daar moet ik dan maar mee leven. ''Heb jij wel een idee wat we gaan doen dadelijk?'' vraag ik, enigszins nieuwsgierig. Misschien weet ik het niet omdat ik niet goed had opgelet, dromerig voor me uit had gestaard de hele busreis.


    Ashley Myra Collins
    De enigste die opkijkt en terug reageert is Jasmine, 'hé' zegt ze terug, nadat ik mijn spullen goed heb gelegd, kijk ik de kamer even goed rond, ugh, wat lelijk. Ik ga op mijn bed zitten als Jasmine vraagt 'Heb jij wel een idee wat we gaan doen dadelijk?' Ik schud met mijn hoofd en zeg dan 'Nope, ik was in de bus met andere, belangrijkere dingen te doen' en ik lach weer, ik laat me vallen op mijn bed en sta dan meteen weer op, 'Wat een hard rotbed is dit zeg' roep ik dan. Ik zucht, dit kon nog wel is de meest verschrikkelijke week worden die ik ooit in mijn leven heb gehad. Dan komt Dylan onze kamer binnen wandelen en zegt wat, ik kijk hem even na, en begroet hem dan ook. Even wil ik iets zeggen, maar dan denk ik dat ik helemaal geen zin heb om iets te zeggen. Ik richt me weer op Jasmine en vraag aan haar of zij hier wil blijven of iets anders wil gaan doen.


    That is a perfect copy of reality.

    Dylan Mitch Drene

    Ik loop de kamer uit en pak mijn koffer weer. Opzoek naar de jongenskamer, of keuken. Ik heb honger. Ik open een aantal deuren: wc, meterkast, voorraadkast! Snel pak ik een zak chips en doe de deur weer dicht. Oke nu echt naar de jongenskamer. Ik doe weer een deur open en zie Jayden op een bed zitten. Ik laat mijn koffer staar en ren naar het bed naast die van Jay. 'Dit is mijne!' Roep ik en ik laat me vallen. 'Ik heb trouwens chips in de voorraadkast gevonden.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Allison Adams
    ''Nope, ik was in de bus met andere, belangrijkere dingen te doen,'' ze lacht waardoor ik zachtjes mee moet lachen. Ik herken het duidelijk, ook ik had een beetje weg zitten dromen terwijl ik muziek luisterde. ''Ik herken het,'' beaam ik.
    Plots komt Dylan de kamer in, iets wat ik totaal niet begrijp. Dit is een kamer voor meisjes? ''Hallo,'' zegt hij terwijl hij ons één voor één aankijkt en tegen de verwarming aan gaat zitten. Verbaast en tevens geïrriteerd haal ik mijn wenkbrauwen op. ''Weten jullie waar mijn kamer is?'' vraagt hij terwijl hij weer op staat. ''Ik ben te lui om te zoeken.'' Grijnst hij. ''Als jij het al niet weet, hoe kunnen wij het dan weten?'' Vraag ik, nog steeds geërgerd. Omdat hij te lui is moeten wij het maar op lossen? Ja dag.
    Ashley vraagt me dan of ik hier blijf, of mee ga wat anders doen. ''Liever iets anders,'' beken ik. ''We zitten waarschijnlijk nog lang genoeg in dit muffe hok opgesloten wat men een slaapkamer noemt. Zullen we naar buiten gaan?''

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 19:12 ]


    To love is to destroy.

    Allison Springfield
    Aangezien niemand met mij mee wou naar de jongenskamer ben ik maar alleen erheen gegaan. Eigenlijk heeft niemand gezegd dat ze niet mee wilden, maar dat doet er nu niet toe. Ik loop door de gangen als ik me ineens iets besef. Waar is de jongenskamer eigenlijk? Een goed richtingsgevoel heb ik totaal niet, maar het lukt me toch om bij de jongenskamer te komen. Het voelt als een kleine overwinning voor mezelf.
    ''Haaaaai'' Roep ik vrolijk en plof naast Dylan op bed neer. Blijkbaar was dat niet zo'n goed idee, want het matras is niet zo comfortabel. Ik ga weer rechtop zitten en kijk naar Dylan. Ik zie dat hij chips in zijn handen heeft. ''Hoe kom je daar aan?'' vraag ik nieuwsgierig aan hem.

    Jaysen Jase

    Als Dylan de kamer binnen komt gerend met chips en verteld waar je het kunt halen, ren ik naar de voorraadskast en haal ook een zak. Als ik terug kom zie ik Allison naast Dylan zitten. "Fiet fiew!" Fluit ik grijnzend. Ik open de zak chips en begin te eten. "We komen zó in de problemen als ze dit ontdekken," zeg i lachend terwijl ik een chippie in mijn mond duw. Als ik genoeg heb gooi ik de zak naar Allison. Ik zet hard een nummer op, en zet mijn iPod weer in mijn bosjes. Ik gooi een bal naar Dylan en wacht totdat ik hem terugkrijg.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Allison Springfield
    Jayden komt ineens ook binnen met nog een aantal chipszakken. Alsof we nog niet genoeg hebben. Ik grinnik en zie dat Jaysen naar Dylan en mij kijkt."Fiet fiew!" Hij opent de zak chips en stopt er een in zijn mond. "We komen zó in de problemen als ze dit ontdekken,". Ik krijg een zak chips naar mij toe gegooid van Jaysen en prop de chips dan ook genietend in mijn mond.
    Ik zie dat Jaysen een bal naar Dylan gooit. Ik verveel me toch, dus waarom ook niet? Ik begin meteen de bal van Dylan af te pakken. Zodra ik de bal heb zeg ik: ''Je krijgt hem nooit te pakken!'' En ik ben nu ook echt niet van plan om hem meer los te laten.