• Natte sneeuw dan, maar toch ben ik als een kleine kind opgewonden.
    Het blijft nog wel even boven Drenthe hangen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Bij ons regent het niet eens. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Gisteravond in scheveningen sneeuwde het even dus ik ging dansen in de sneeuw.. Me vriend schaamde zich kapot.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Gister sneeuwde het echt heel zachtjes, maar het bleef niet eens liggen. Eigenlijk heb ik genoeg van de kou.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    In limboland is het alleen koud. O.o
    Geen sneeuw, geen regen...


    I'll lick the poison from right off your kiss

    iSlytherin schreef:
    Gisteravond in scheveningen sneeuwde het even dus ik ging dansen in de sneeuw.. Me vriend schaamde zich kapot.


    Rond half 7 sneeuwde het ook eventjes. Wat waren mijn collega's ook blij met sneeuw :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Toch wel lichtjes verbaasd toen ik mijn rolgordijn omhoog deed.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hier (Achterhoek) ligt inderdaad ook sneeuw, maar dat smelt alweer heel snel weg.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Het sneeuwde 20 secondes bij ons -.-
    Nu schijnt de zon al weer. Een soort van.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hier, bij Den Haag, is het lekker geen sneeuw en een mooi zonnetje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Hier, bij Den Haag, is het lekker geen sneeuw en een mooi zonnetje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hier in Spijkenisse schijnt de zon mooi met een strak blauwe lucht :'D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het sneeuwde juist wanneer ik 16km alleen in het donker naar huis moest fietsen, Toen ik thuiskwam was het voorbij ><


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Hier langs het veld bij GHC ook geen sneeuw te bekennen maar man wat is het koud!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Bij mij sneeuwde het gisteren tijdens wiskunde, alleen was ik de enige die het doorhad. :')
    Nu is het hier droog, maar het vriest wel, denk ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hier schijnt de zon xd verder nog niks van regen ofzo.. Gelukkig, ik moet zo nog weg xd


    Where words fail, music speaks